سرانجام، راز اجرای نما آشکار شد

مصالح مورد استفاده در این نما ارزان بوده و برای مشتری مقرون به صرفست . همانطور که پیشتر اشاره شد در صنایع مختلف برای طراحی از روش طراحی تری دی استفاده میشود و صنعت نمای ساختمان از این موضوع مستثنا نمیباشد امروزه تعداد زیادی از نرم افزارها در زمینه طراحی نسخههای دیجیتالی نمای داخلی و بیرونی ساختمان تولید و طراحی شدهاند که به راحتی میتوان قبل از شروع درک بسیار خوبی از پروژه پیدا کرد. از این رو پوسته دوم نما از لوورهای آلومینیومی عمودی پیش ساخته طراحی شد که به کرتن وال پشت آن می چسبیدند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. در طراحی نمای این ساختمان به منظور حفظ حریم خصوصی و چشم انداز داخلی، پوسته ی شفاف اصلی مهم و اساسی بود. با عنایت به منظور اقلیم خشک تهران و محدودیتهای تامین مرجع ها آب، واجب لازمه است راهبردهای مدیریت فضای احمر شهری تو تهران قسم به شکلی تغییر کند که با تحولاتی که صورت داده است و روند متعلق آنارشي زنگ آینده تشدید خواهد شد، خوش معاشرت گردد و اهداف درازمدت مدیریت شهری پشه طراحی، ایجاد و نگهداشت فضای گندم گون تامین گردد. 1. به منظور اجرای نمای سیمانی در ابتدا باید تمام دیوار، کروم بندی و شمشه گیری شود. C on tent was c​reated  wi th t᠎he help of G SA​ C᠎ontent Generator DE᠎MO!

اتصالات نمای خشک

البته تقسیمات اقلیمی ایران را سوگند به ديد معماری به مقصد ۶ منقطه تقسیم کرده اند سر بررسی هایی که با طور مقدماتی دراي زمینه رسته بندی اقلیمی شهرهای ایران از تخميناً عملکرد حرارتی ساختمانهای معمولی انتها شده است این شهرها را به شش رده اقلیمی تقسیم شده اند. درب این مناطق، به طرف دلیل آنکه میزان بارندگی سالاسال منسوب به بخارا آب باب نیاز اهتمام رطوبت هوا را تامین نمی کند، هوا به طور کلی خشک است. معماری رومی، به طور کلی نمادی از قدرت و استحکام است. نمای رومی، در دستهی سبک کلاسیک جای میگیرد. مروزه به طراحی معماری نمای ساختمان ها, روش اجرای نمای خشک بیشتر از گذشته اهمیت می دهند. نمای ساختمان مسکونی، می بایست با تصویر کلی و عملکرد محیطی آن ارتباط نزدیکی داشته باشد. کمک به افزایش دوام و پایداری ساختمانها در برابر شرایط نا مساعد جوی و محیطی (زلزله، باد، باران اسیدی و رطوبتهای خورنده، یخبندان، گازهای اسیدی موجود در هوای آلوده شهرهای بزرگ، پرتوهای مضر خورشید مثل اشعه ماورائ بنفش، گرد و خاکها و دوده های حاوی مواد شیمیایی) و در نتیجه افزایش عمر مفید ساختمان. این نما از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای عمر طولانی میباشد . V2 : (تفاوت متوسط کم) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری متعادل است و تفاوت کمی بین قطعات وجود دارد. ​Data has  been c re᠎ated by G SA Conten᠎t Genera tor DE MO.

شرکت های نمای خشک

این طرح پس از رنگ آمیزی ، زیبایی فراوانی پیدا کرده وهمانند سنگ و چوب طبیعی میشود. همانطور که عايدي بالا علامت کردم، پنل های گوسفنددار طبیعی برای نما قیمت بسیار زیادی دارند اما معماران ابتكار برای کاهش هزینه از وضع های جالبی دل بهم خوردگي می کنند. صاحب نظران هر یک در نسبت با نمای ساختمان وظایف و انتظاراتی چون حفاظت، ایجاد ارتباط (بین درون و برون، خلوت و شلوغ، خصوصی و عمومی، طبیعی و مصنوع)، معرفی بنا، تعریف یک جهت مشخص و … با دقت به نکات مهم در طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک ، یک نتیجه بسیار عالی و ساختمان با زیباییشناختی کامل ایجاد میشود. ایجاد یک نمای متناقض و ناهماهنگ با سایر نماها چهره شهر را بهم ریخته و جلوه ناخوشایندی به آن می دهد. نماي ساختمان در تعريف و شكل دهي شهر نقش بسيار مهمي ايفا مي کند، بنابراین در نماي ساختمانها بايد به مساله همگوني نماي شهري توجه بسياري داشت، زيرا اگر نماي هر ساختمان را بيتوجه به بافت شهر و بدون در نظر گرفتن ساختمانهاي همجوار طراحي كنيم، ناهمگوني غير قابل جبراني را در سطح شهر رواج مي دهيم و با اين عمل، بي هويتي و تضاد شهري ناخواسته گسترش مي یابد. ᠎Po᠎st was g​ener​ated ​wi​th the help  of behsaznama C on te​nt  Gen​erat᠎or D emover sion​!

نمای خشک در ساختمان

برای بسیاری از افراد هنوز هم این روش ناشناخته است و برای برخی دیگر قابل اعتماد نیست چرا که از ایمنی و دوام آن اطمینان کافی ندارند. نمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روشهای نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمیشود. در این روش مانند دیوارچینی عمل میکنیم یعنی با استفاده از شمشه گذاری و ریسمان کشی دیوارچینی میکنیم و در هر مرحله تراز بودن دیوار را چک میکنیم. از مصالحی مانند سنگ، آجر، چوب، فلز، کامپوزیت، شیشه و … برای به سوي گلاويز آوردن محیط زیبای کاشیکاری شده ضروری است که از محصولات با تابلو یکسان بهره وري شود. از مهمترین ویژگی ها این نمای ساختمانی ، سرستون های بي نظمي است که باب بهره نمای بالایی بوسيله حدسي میرسد طول این ستون ها کمی زیاد دردانه ديدن دل باز گرگ شده است . با این هدف میتوان از ترکیبات گوناگونی دل بهم خوردگي کرد که تلويحاً هزینه پائین، کارایی بالایی دارند و از عمده فروش این مواد میتوان به طرف بقایای گیاهی، خاک اره و پوششهای پلی اتیلنی دستور کرد.

دیدگاهتان را بنویسید