ستاره بودن در کسب و کار یک امر اجرای نما است

دوغاب و ملات مورد استفاده در این شیوه باعث کثیف شده نما می شوند. در ادامه همراه ما باشید تا برخی از متریالهایی که میتوان در در طراحی داخلی استفاده کرد را مورد بررسی قرار دهیم. تعداد زیادی از ما به طراحی فضای داخلی ساختمان خود بیشتر از نما، محوطه و .. اهمیت میدهیم، زیرا بیشترین زمانی که سپری میکنیم در فضای داخل ساختمان است. به همین دلیل، وی به عنوان چهره برجسته معماری مدرن شناخته شد، زیرا حتی اگر آسمان خراش های ساخته شده از فولاد از اواخر قرن نوزدهم در ایالات متحده آمریکا شروع به ظهور کرده باشند، این نمای ساختمان هنوز هم در Neo-Gothic ، Neo- Beaux-Artنشان دهنده هنر سبک معماری مدرن است. پیشخوان آشپزخانه، نشیمن، تی وی وال، سرویس بهداشتی و … آجر در فضای داخلی به عنوان تی وی وال، دکوراسیون اتاق خواب، نشیمن و آشپزخانه دیده میشود. اجرای نما بسیار اهمیت دارد چرا که در مواردی دیده شده به دلیل اجرای نامناسب، نما جلوه بصری مورد انتظار را به بینندگان نمیدهد. در این مقاله انواع متریال های پرکاربرد در ساختمان را بررسی کردیم، البته لازم به ذکر است که این متریالها، تنها مصالحی نیستند که در طراحی داخلی مورد استفاده قرار میگیرند و در سالهای اخیر بیش از ده ها متریال جدید به وجود آمده اند که متناسب با سلیقه و بودجه کارفرما مورد استفاده قرار میگیرند.

سرامیک نمای خشک

البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد ز جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. توجه داشته باشید که نمای بیرونی فقط مختص به ساختمان ها نمی باشند. شکل پذیری: بوسیله ابزار خاص زوایای مختلف با لبه تیز تا 135 درجه را می توان با این ورق ها ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر دارای سیمان، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد. راحتی صوتی به هیچ وجه تهویه مورد نیاز ، تبادل هوا و ارتباط بصری با قسمت خارجی را به خطر نمی اندازد. چه به عنوان طراح داخلی در حال مطالعه این مقاله باشید، چه قصد بازسازی دکوراسیون منزل خود را داشته باشید؛ این مقاله به شما کمک میکند تا با بهترین متریال هایی که برای طراحی فضای داخلی مورد استفاده قرار میگیرند آشنا شوید. هر متریالی ویژگی های خاص خود را دارد و متناسب با هر پروژه انتخاب میشود، طراحی داخلی پیچیده نیست اما یک تخصص بسیار خاص است که احتیاج به ذوق و خلاقیت بسیاری دارد، انتخاب و چیدمان این متریال ها در کنار یکدیگر وظیفه طراح است.

گام‌های ساده برای نحوه اجرای نمای خشک ساختمان از آرزوها

نمای ساختمان ها جزء اصلی ساختمان است. بایگانیشده از اصلی در مه ۱۱, شرکت طراح و مجری نمای خشک ۲۰۱۷. کرتین وال را می توان به دو نوع اصلی Face cap و Full Frameless تقسیم کرد. بهتر است رنگ آجری که انتخاب میشود مطابق با نوع طراحی باشد. میتوان از سمنت برد با طرح متریالهای مختلف نظیر آجر، چوب استفاده کرد و متناسب با رنگ این متریالها، آن ها را رنگ کرد. این متریال به خوبی با مصالح دیگر ترکیب می شود و میتوان آن را در سقف، کف، دیوار و یا پارتیشن ها به کار برد. هزینه طراحی نما، به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از این عوامل، تعداد برهای نمای ساختمان (شرقی، غربی، شمالی یا جنوبی) است. یکی از انواع سازه هایی که در قیمت کرتین وال تاثیر دارند، نوع لوله ای است که به عنوان سازه نگهدارنده استفاده می شود. اما نكته ای كه در اینجا و قبل از پرداختن به بحث اهداف و انواع نماها باید به آن اشاره شود، اینكه هر نوع نمایی كه با هر نوع مصالح ساختمانی و با هر هزینهای كه ساخته شود، باید به طور كاملاً صحیح و اصولی نگهداری شوند و در صورت آسیب دیدگی نما، برای اجتناب از صدمات جدی تر و در نهایت تخریب كلی نما و ساختمان و نیز به منظور حفظ و احیای منظره و جلوه ساختمان، باید قسمتهای آسیب دیده كاملاً مرمت و تعمیر شوند.

در بحث اجرای نمای ساختمان، به غیر از متراژ ساختمان، متریال نیز در هزینه اجرای نمای ساختمان تاثیرگذار است. چنانچه کارفرما طراحی نورپردازی را هم از مجری بخواهد، هزینه طراحی نما افزایش پیدا خواهد کرد. منظور معماران نوگرای نسل اول از شفافیت صرفاً «آن طرفش پیدا بودن» یک جنس؛ برای ایجاد رابطهٔ بصری میان درون و بیرون نبود. پلاسکو در هنگامی پس از ۳٫۵ ساعت سوختن، فروریخت که هنوز شمار بالایی آتشنشان در حال مهار آتشسوزی در بیرون و درون ساختمان بودند. درست است که آجر متریالی مقاوم در برابر آتش، ضربه و عوامل محیطی است، اما در برابر رطوبت مقاومت بسیاری ندارد به همین علت هنگام استفاده در فضاهایی مانند آشپزخانه، باید پس از اجرا یک لایه رزین روی سطح را بپوشاند. رنگ استاتیک روی سطح نمای گالواریوم سبب می شود رنگ شفافیت خود را حفظ نموده و هرگز جلای خود را از دست ندهد. پس از انقلاب صنعتی، فناوری به عنوان ابزاری نیرومند و رو به رشد در دست معماران و مهندسان، ایده ها و تفکرات آن ها را بیشتر به واقعیت نزدیک کرد. حال که با این دسته از ویژگیها برای طراحی نمای مدرن آشنا شدید، اگر شما نیز نیاز دارید تا از این طراحی استفاده داشته باشید اما هیچگونه اطلاعات و دانشی در رابطه با آن ندارید، نمیتوانید به تنهایی دست به طراحی نمای مدرن بزنید. This conte nt w​as written by G᠎SA ​Cont en᠎t  Gene ra tor  DEMO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید