رویکرد جامع به کرتین وال

استفاده از المان های کهن و باستانی مانند مجسمه های رومی، کنده کاری، جزئیات چشم گیر و ستون های تزئینی از ویژگی های بارز این سبک نما می باشد. به عنوان مثال طراحی نمای رومی ساختمان با جزئیات برجسته در بعضی از شهرها ممنوع اعلام شده است. قابلیت اجرای نما: در طراحی نما علاوه بر رعایت اصول باید به جزئیات اجرایی و قابل اجرا بودن هم توجه داشت. در فرایند طراحی و اجرا نمای مدرن، کیفیت جایگاه اول را به خود اختصاص میدهد. برای مثال در نمای مدرن ساختمان مسکونی می توان جلوهای ساده از نورپردازی را با هدف جلب توجه استفاده کرد. از رایج ترین و بهترین روش های نورپردازی نمای مدرن ساختمان ها می توان نورپردازی استاتیک را نام برد که با نورهای ثابت انجام می گیرد. نورپردازی نما می تواند کل ساختمان و یا بخشی از آن را شامل شود. نمای ساختمان اولین چیزی است که برای ما مهم است و آن هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کاربردی مورد توجه است. اگر شما هم دوست دارید درباره ی سبک طراحی نمای مدرن بیشتر بدانید با ما همراه باشید. خلاقیت : در طراحی نمای مدرن، مهمترین ویژگی داشتن خلاقیت است که باید در عین سادگی و زیبایی باشد.

به کارفرمایان گرامی ارائه کنیم.

بسیاری از نماها از یکدیگر تفلید کرده و عین همان نما را با اندکی تغییر درب جاهای دیگر می سازند. با استفاده از نورپردازی هوشمند می توان نورپردازی نما را کنترل و مدیریت نمود. اين لوورها نسل جديدي از نورگيرها هستند که مي توان آنها را به صورت هاي افقي و يا عمودي نصب نمود ، که در اندازه های مختلف بسته به نیاز مصرف کننده و مکان اجرا لوور ارائه می شوند. سرامیک نامی محارم برای من وتو است که می دانیم داخل رسته ها دارای تنوع بسیار است و قسم به همین ناسزا گفتن می توان از آشوب ها دره در زمینه های مختلفی شكوفه نمود. امروزه استفاده از سنگ های تراورتن و گرانیت به دلیل دارا بودن تنوع در طرح و رنگ توانسته در میان دیگر سنگ هایی که می توان به عنوان سنگ نما از آنها استفاده کرد جایگاه خوبی را کسب نماید . را در قالب خدمات مهندسی نما به کارفرمایان گرامی ارائه کنیم. از مزایای نمای شیشه ای می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی برق و جلوگیری از هدررفت گرما در طول روز به دلیل تابش نور خورشید اشاره کرد. ریختگی بیش از حد نما جلوگیری خواهد شد. مورد علاقه خود را از میان پنجاه فضای داخلی برتر برای خود انتخاب کنید. ​Po​st w as generated ᠎wi​th t he  help of behsaznama  Content Generat᠎or Demoversion.

آفتابگيرهاي آلومينيومي يا شيدر یا لوور (Louver): لوورها علاوه بر جلوگيري از تابش نور مستقيم خورشيد، مهندسين معمار را در طراحي نماي زيبا کمک مي کنند . با نورپردازی درست نما در طی شب علاوه بر روشن شدن بنا، ساختمان شاخص تر و زیباتر به نظر می آید. نصب و اجرای اسپایدر یکی از پیچیده ترین کارهای نصب در ساختمان و سازه ها می باشد. نمای رومی معماری پیچیده ای دارد و در طراحی این نما از انواع مصالح گران قیمت استفاده می شود به همین دلیل است که برای دیزاین نمای خارجی ساختمان های لوکس این مدل نما کاربرد زیادی دارد. موسسین شرکت کوثر پروفیل اراک با تجربه 20 ساله حضور قوی و مستمر در این صنعت در سال 1388 اقدام به تاسیس کارخانه کوثر پروفیل در شهرک صنعتی شماره 2 اراک با هدف تولید انواع مقاطع آلومینیومی, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, نمای خشک نمایان پروفیل پنجره کشویی مطابق با استاندارهای بین المللی نمودند.

ازنظر قیمت هم این متریال مقرونبهصرفه است و باقیمت مناسبی عرضه میشود. می شود و به همین دلیل هم این متریال از مقاومت بسیار بالایی در برابر ورقه ورقه شدن برخوردار است. از نظر مقاومت در برابر رطوبت هم بهترین است. از نظر هزینه اجرا، نمای فریم لس نسبت به نمای کرتین وال هزینه ی کمتری دارد. در کنار انتخاب بهترین سیستم های نمای ساختمان بایستی به هزینه، زمان اجرا و کیفیت نمای مدنظر توجه و دقت داشته باشید تا بتوانید با هزینه های مناسب از باکیفیت ترین و مدرن ترین نماهای امروزی بهره مند شوید. کرتین وال یا لامل یا دیوار پرده ای (stick curtain wall): در تعریف دیوار پرده ای باید گفت که دیوار و پرده هر دو حائل هایی بین دو فضا هستند؛ یکی سخت و سنگین و دیگری سبک و قابل انعطاف، نام سیستم کرتین وال از ترکیب این دو کلمه که در کنار سختی و مقاومت دیوار ، سبکی و زیبایی پرده را نیز دارا میباشد، گرفته شده است. This has been created ​by G᠎SA C ontent G ener ator Dem᠎over sion!

دیدگاهتان را بنویسید