رویکرد جامع به نمای مدرن

انتخاب نوع مصالح در نما بسایر حائز اهمیت است. بخشی از مراحل تولید این نوع سیستم در کارخانه و بخشی دیگر در محل احداث و اجرای پروژه انجام میشود. در این سیستم برخلاف نوع استیک تمام مراحل ساخت و آمادهسازی در کارخانه انجام میشود. در انتها آلبومی جذاب از نمای یک ساختمان لاکچری و مدرن را آماده نموده ایم که امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید. استفاده از براکت لوله ای خرپایی در نمای اسپایدر از سایر شیوه ها پرطرفدارتر است. این خاصیت موجب شده است کهاین نوع پنل نسبت به سایر موارد از قیمت نصب کامپوزیت بالاتری نسبت بهسایر مدل ها برخوردار باشد. این روش نسبت به سیستم استیک روشی بهتر و پیشرفتهتر محسوب میشود. این موضوع باعث میشود که نمای ساختمان بهصورت یکپارچه درآمده و از شکل ظاهری زیبایی برخوردار شود. این امر باعث میشود چنین سیستمی برای سازههایی در شرایط خاص اقلیمی مناسب باشد. این موضوع باعث میشود مقاومت سیستم بالا رفته و فشار ناشی از شیشه به سازه عقبی انتقال یابد. نمای آلومینیومی دیوارهای داخلی را از خارج جدا می سازد، ولی فقط از وزن خود و بارهای اعمال شده، از جمله بارهای باد و بارهای لرزه ای حمایت می نماید و این بارها را به ساختار اصلی ساختمان انتقال می دهد. Th​is c onte᠎nt w​as cre​at​ed by behsaznama Con᠎tent G​enerator D​emoversion!

سرامیک نمای خشک

نمای مدرن سبکی پر طرفدار در دنیاست که امروز بحث اصلی ماست.طراحی نمای مدرن در عین سادگی بسیار دشوار است که به صبر و مهارت خاص نیاز دارد .هر چند هر اقلیم طراحی خاص خود را دارد ولی نمای مدرن را در تمام مناطق میتوان استفاده کرد . چون نمای ساختمان حداقل منفذ را به بیرون داشت جلوی باد و باران، گرما و سرما و نفوذ عوامل حیوانی و انسانی را میگرفت، ولی ساختمان را از نور و تهویه لازم محروم میکرد. سیستمهای اجرای نمای کرتین وال به دو نوع رایج تقسیم میشود. ۱۱. در چه مورد از نمای بتنی پیشساخته برای ساختمانهای تجاری اداری استفاده میشود؟ اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که پلاستر سیمانی چیست؟ روشهای اجرای نمای کرتین وال در سیستم قابدار از هر نوعی که باشد، میتواند جلوه خاصی به ساختمان ببخشد. نمای کرتین وال برای سقف شیشهای در دو نوع ثابت و متحرک است. این نوع نما دارای تنوع زیادی در چیدمان میباشد.

این سیستم مزیتهای زیادی دارد. از مزیتهای روشهای اجرای کرتین وال در این سیستم میتوان به زمان بسیار کوتاه برای اجرای آن، مناسب و مقرونبهصرفه بودن در اجرای پروژههایی که نیاز به مراحل اجرایی بیشتری دارند و کمتر بودن تدارکات موردنیاز در اجرای آن اشاره کرد. از معروف ترین سنگ مورد استفاده در نما می توان اشاره کرد به سنگ تراورتن عباس آباد و دره بخاری. نمای کرتین وال شیشهای در برابر باد و بارندگی مقاوم بوده و از نفوذ آب به قسمتهای داخلی سازه و به هدررفتن گرما جلوگیری میکند. هم چنین به دلیل خاصیت رفلکس کردن نور در شیشه، از قسمتهای بیرونی نمیتوان بهراحتی داخل ساختمان را دید. نمای آن ساختمان اولین چیزی است که برای ما مهم است که بحث زیبایی عملی نما خشک هم هست. در این سیستم میتوان چسبهای مخصوص استراکچر هم به کار برد. کانیهای مضر:برخی از کانیهای مشخص ( سولفورهای آهن ) را می توان در کلیه شرایط به عنوان کانیهای مضر در نظر گرفت،در حالی که برخی از کانی های دیگر،مانند میکا فقط در مقادیر زیاد و در برخی از سنگها مانند ماسه سنگها و مرمرها مضر هستند. به عنوان رابط بین فضای داخلی و محیط بیرونی، پوسته ساختمان نقش مهمی در تبادل گرما و نور دارد عملکرد آن در این نقش بر آسایش و بهره وری مسافران، مصرف انرژی و هزینه های در حال اجرا تاثیر می گذارد. Data has  been c​re at ed ​by G​SA C᠎ontent Generator  Demover sion !

ی کرتین وال در سیستم بدون قاب توضیحاتی خواهیم داد.

این محصول به دلیل دوستدار طبیعت بودن به عنوان یک محصول سبز نیز شناخته شده است. در روشهای اجرای کرتین وال در این نوع از سیستمها، میتوان در یک سمت، از درپوش آلومینیومی در یکی از مسیرهای افقی یا عمودی و در سمت دیگر از لاستیک برای فیکس کردن شیشهها استفاده کرد. نمای آلومینیومیACP( کامپوزیت پانل آلومینیومی) یک ماده ابتکاری جدید برای نمای بیرونی ساختمان های مدرن است. با انواع اجرای نمای شیشهای کرتین وال آشنا شدیم. با بهکارگیری در و پنجرههای شیشهای میتوان ظاهری مدرن و زیبا به ساختمان بخشید. کاربرد انواع کرتین وال تنها محدود به نمای ساختمان نمیشود و از آن میتوان برای ساخت درها و پنجرههای شیشهای، سقف شیشهای و پارتیشن استفاده کرد. از روشهای اجرای کرتین وال میتوان برای ساخت نماهای زیبا برای سازههای ایرانی و خارجی استفاده کرد. در ادامه درباره روشهای اجرای نمای کرتین وال در سیستم بدون قاب توضیحاتی خواهیم داد. در این مقاله تلاش بر آن بود تا شما را با روشهای اجرای نمای کرتین وال آشنا کنیم. نحوه اجرای نمای کرتین وال در این روش بهگونهای است که استیکهای آلومینیومی در جهتهای عمودی و افقی بین فضای طبقات قرار میگیرند. This has  been gener ated with the help of behsaznama  Con te​nt G​ener ator Demov ersi᠎on​!

دیدگاهتان را بنویسید