روشهای آسان دریافت پیدا شد با کرتین وال

فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی می باشد لذا این سیستم نقش بسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. این قاب بندی با شیشه هایی با ضخامت 1.5 سانتی متر و ملات پودر سنگ، سنگ ریزه و سیمان سفید انجام می شود. پیش از این متریال نما ، با ملات پا چسب سیمانی به سازه اصلی سا ختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و این سیستم ایران و سازندد بهره برده اند. البته قیمت اجرای نمای رومی سیمانی نسبت به نمای سنگی نیز در انتخاب این نوع نمای رومی بی تاثیر نیست. برای این که قیمت اجرای نمای رومی سیمانی کمتر شود، استفاده نمودن از افراد غیر متخصص و بی تجربه را فراموش کنید. اگر سطح این نمای زیبا کدر و کثیف باشد، می توان نمای کامپوزیت را مانند روز اول تمیز و براق کرد. علاوه بر مزایای فوق یکی دیگر از محاسن عمده استفاده از شیشه در ساختمان، فراهم شدن امکان دید وسیع و روشنایی کافی برای ساکنان است که در صورت استفاده از انواع خاص آن این دید میتواند فقط از داخل به خارج باشد و نوری هم که وارد فضای داخل میشود، عاری از هر گونه اشعه مضر خورشید باشد، چراکه تقریباً تمام اشعه های زیان آور آفتاب در برخورد با سطح شیشه ها، بازتاب پیدا کرده و نوری که از شیشه عبور میکند، هیچگونه ضرری برای اشخاص یا اشیائ منزل ندارد. This  data h​as been  do ne ᠎wi᠎th behsaznama  C᠎on te nt G ener​at᠎or Demover​si on.

نمای خشک سنگ

از طرفی عدم تجربه کافی در زیرسازی نمای سیمانی، میتواند موجب شود تا پس از اجرای نما روی آن ترکهای قابل شرکتهای نمای خشک مشاهدهای ایجاد شود. فراموش نکنید که دوبارهکاری در اجرای نمای رومی میتواند علاوه بر افزایش هزینههای نماکاری، منجر به کاهش قابل توجه کیفیت نمای اجرا شده نیز گردد. نمای رومی اجرا شده با استفاده از سیمان میتواند یکی از محبوبترین نماهای رومی شناخته شود. زیرا این کار میتواند به چند برابر شدن هزینههای نماسازی منجر شود. تفاوت این نوع سنگ ها در نحوه ایجاد و منشا آن ها است که می تواند تفاوت های ساختاری بسیار زیادی ایجاد کند. معمولا پس از اجرای نما با استفاده از سیمان ترکهای ریزی روی نما ایجاد میشود. معمولا در نمای رومی لایه نهایی با استفاده از سیمان شسته اجرا می شود. معمولا زیرسازی نماهای رومی سیمانی در میزان زیبایی و کیفیت این نماها بسیار مؤثر است. به همین دلیل بهتر است برای اجرای نما از افراد متخصص و مجرب در این زمینه کمک بگیرید. که افراد متخصص در زمینه اجرای نمای سیمانی تا حد بسیار زیادی از ایجاد این ترکها و قابل مشاهده بودن آنها پیشگیری مینمایند. که این ناصافی و موجها از جهتهای مختلف قابل مشاهده میباشند.

همانطور که پیشتر ذکر شد این نوع کرتین وال کاملاً بدون قاب بوده و چسبهای ویژه نقش نگه دارنده شیشهها را دارند. همچنین در اجرا سر ستون های سیمانی، می توان از افراد متخصص و حرفه ای به منظور اجرای نقش و نگار رومی کمک گرفت. فراموش نکنید که دستمزد افراد کاملا وابسته به عوامل مختلفی نظیر ارتفاع ساختمان، متراژ نما کاری بر حسب متر مربع، تعداد کارگران و همچنین مدت زمان مورد نیاز جهت اجرای نما میباشد. همچنین استفاده از این روش نیاز به استادکار ماهر ندارد و یک فرد نیمه ماهر هم می تواند آن را اجرا کند. معماری ساختمان در دو بخش ۱۵ و ۵ طبقه طراحی گردید و سازه بر این پایه شکل گرفت. به اخرین قسمت از نحوه اجرا نما رومی رسیده ایم،در این بخش سنگ ها را با بهره گیری از دوغاب و اسکوپ به نما ساختمان می چسبانیم. فضای موجود بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردگی و شکستن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی می شود. در تابستان باید از سیمان دیرگیرتر و در زمستان از سیمان زودگیر استفاده کرد.

زمان بسیار کمتری نسبت به نماهای سنگی نیاز دارد.

امروزه استفاده نمودن از سیمان در طراحی نماهای رومی با استقبال بینظیری روبرو شده است. از طرفی نوع سیمان مصرفی در نماسازی نیز در تعیین قیمت اجرای نمای رومی سیمانی مؤثر است. در این راستا ، گروه معماری آوگون جهت طراحی نمایی که به تایید کمیته نما برسد، در کنار شما خواهد بود. در طراحی نمای سبز ساختمان و برآورد هزینه آن بسته به متریالی که انتخاب میکنید متفاوت خواهد بود و مدت زمان طراحی و اجرای آن نیز بسته به این عوامل متفاوت است. زیرا اجرای این نما مدت زمان بسیار کمتری نسبت به نماهای سنگی نیاز دارد. بهسرعت و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرد و به یک خصوصیت مهم در معماری و طراحی تبدیل شد. یکی مهم ترین نکاتی که باید برای سفارش نما رومی رعایت کنید این می باشد که، ثبت سفارش خود را پیش شرکت مجرب و مطمئنی انجام دهید زیرا حتما باید تمامی مرحله های اجرای نما رومی ساختمان به بهترین نحوه اش صورت گیرد وگرنه همه سرمایه و زحمات کارفرما از بین می رود و در ادامه هر یک از این مراحل را خدمت شما توضیح می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید