راهنمای چنگیزخان برای اجرای نما Excellence

بهترین کار این است که شما با توجه به سلیقهی خود و همچنین پیشنهاد مشاورین و معماران دکوطرح، بهترین طراحی و سبک نما را برای خانهی خود انتخاب کنید. استفاده از نمای سفید یا کرم برای طراحی نمای مدرن، کاربرد بسیار بهتری خواهد داشت. موسساتی مانند دکوطرح وجود دارند که ایده استفاده از سبک نمای ساختمان به روشی سازگار با محیط زیست را ارائه داده اند. این آپارتمان ها دارای چندین عنصر هوشمند مانند چراغ های اتوماتیک در کمد لباس ها ، چراغ های نوار وظیفه در آشپزخانه ها ، نورپردازی محیط در سقف ها و جزئیات لبه ها هستند. از چراغ های پروژکتور ال ای دی که کل سطح دیوار نمای ساختمان را می توانند از فاصله دور روشن کنند، استفاده فراوان می شود. چیدمان صندلی های فضای باز ، چراغ های بیرونی درخشان ، استخر و شومینه جذاب ، لمس هایی است که نوعی لذت را به بیننده نوید می دهند. هرچه خلاقیت بیشتری داشته باشید ، طراحی های شما بهتر خواهد بود. بنابراین بهتر است خودتان نیز در جایگاه یک مالک تا حدی به این نکات آشنایی داشته باشید تا از اجرای صحیح آن ها آسوده خاطر شوید. نمای مدرن یک ساختمان، با طراحی خلاقانه و جسورانه ی خود، اولین سرنخ را در مورد چیزی که پس از ورود به ساختمان در انتظار افراد می باشد، به انسان ارائه می دهد. Po​st h​as  be en g​en er at ed wi th the he lp of behsaznama C᠎on tent Gener at or Dem ov er sion​.

نصاب نمای خشک

حتی امروزه نیز بیشتر اوقات متخصصین طراحی (معماران) از کلاه مشاور نما استفاده می کنند و خدمات و مشاوره های اساسی را ارائه می دهند. مهمتر از آن، روکش بتنی دوام و قابلیت اطمینان نهایی را ارائه می دهد و در عین حال فوق العاده ارزان است. نمای ساختمان، به عنوان یک لباس برای سازه است؛ همان طور که برای لباس خود، زمان و هزینه صرف میکنید، باید برای نمای ساختمان هم ارزش و اهمیت قائل شوید؛ چرا که این روز ها در دوره و در میان مردمی زندگی میکنیم، که بیش از هر چیزی به ظاهر توجه میکنند؛ به عنوان مثال، برای خرید یک ساختمان نمای آن را اولین اولویت قضاوت خود قرار میدهند؛ حال اگر نمای مجتمع مورد نظر، مورد قبول آن ها واقع شود، از قسمت های داخلی دیدن میکنند. اگر در حال ساخت خانه جدیدی هستید ، با معمار و مهندس خود مشورت کنید تا نمای مورد نظر خود را از لیست خانه های زیبا انتخاب کنید.

این خانه زیبا یک رویای آینده نگرانه است. مصالح مختلفی برای ایجاد یک نمای مدرن وجود دارند. این سیستم های نمای معماری اساساً در آلومینیوم ، روی ، فولاد ضد زنگ ، مس ، برنج یا تیتانیوم ساخته می شوند. سرویس های بهداشتی در آپارتمان ها به گونه ای طراحی شده اند که رنگ گرم مواد استفاده شده را برجسته می کنند ، و باعث ایجاد حسی ملایم برای کابرها می شوند. موقعیت و ساختار کلی خانه نیز هنگام طراحی نما بسیار مهم است. مانند موقعیت مکانی ، شرایط فیزیکی ، تاریخچه آن مکان خاص و موارد دیگر. درک الگوی نور. وقتی می خواهید به یک ساختمان خاص با طراحی نما بپردازید ، یکی از نکاتی که می تواند نمای زیباتر و لوکس تری به نمای ساختمان شما بدهد، توجه به نورپردازی و نورهای مناسب در نماست که از ضوابط و قوانین خاصی پیروی می کند. برای الهام گرفتن ، نگاهی به ۸ اجرای نمای لوکس خارق العاده ای که در اینجا گردآوری کرده ایم بیندازید. اگر به دنبال نمایی طبیعی و همچنین لوکس و شیک برای خانه خود هستید، استفاده از اجزای چوبی در نما می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

سرسبزی اطراف ، نمایی طبیعی را در خانه ایجاد می کند. رنگ سفید این اثر را بیشتر تقویت می کند. گرم شدن هوا در فضای حائل نسبت به دمای محیط منجر به اثر دودکشی شده و تهویه مداوم در محفظه ایجاد می کند. طراحی نمای هوشمند دارای اهمیت بسیار زیادی برای دو موضوع آسایش حرارتی محیط داخلی، همچنین میزان مصرف انرژی است. با خم کردن عرشه مربع، سطوح مختلف خیابان ها در اطراف محیط با هم هماهنگ می شوند. البته یراق آلات تاثیر بسزایی روی ظاهر نمای کرتین وال دارند تاجایی که حتی گاها کارفرمایان با توجه به ظاهر زیبای این یراق آلات، خواستار افزایش تراکم آن ها در نما شده اند که این امر مسلما باعث افزایش قیمت هم می شود. دلیل آن این است که منظر ویژه ای که هم از داخل و هم از بیرون به نمای ساختمان می دهند. در طراحی نمای این خانه ها ترکیبی از شیشه های خالص ، سقف های نوک تیز و دمدمی ، ویژگی های آب براق و زیبایی سرد سنگ ها استفاده می شود. با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجرای نمای خشک در ایران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید