راهنمای برتر کرتین وال

بنا براین طراحی نما در هر ساختمان در کنار طراحی داخلی و دکوراسیون، طراحی فضا ها و کیفیت مصالح مورد استفاده یکی از پارامترهای بسیار تاثیر گذار در ارزیابی کیفی هر ساختمان می باشد. دستگاه های سایه زن معمولاً در حفره نصب می شوند و بسته به عرض آن، راهروهایی برای دسترسی و نظافت وجود دارد. به بیان دیگر نسبت درون و برون یکی از مهمترین فاکتورهای طراحی است که رعایت تطابق پلان نما، مقطع و جزییات را به همراه دارد. فراموش نکنید که شرکت یا گروه طراحی قبل از اینکه متراژ، متریال و شرایط دیگر ساختمان شما را بررسی نکنند به شما اعلام قیمتی نخواهند داشت. در این شرایط ، کاری که ما به عنوان معمار و طراح نمای ساختمان شما انجام می دهیم این است که سعی می کنیم حرکات خلاقانه روی نما ایجاد نماییم. نمای ساختمان رومی به دلیل طراحی منحصر بفرد خود بروی هر رهگذری تاثیر می گذارد که البته این مورد خود انتقادهای بسیاری را روانه اینگونه ساختمان ها کرده است و استفاده از معماری متناسب با فرهنگ ایران زمین را رواتر می داند. حتی اگر نصب این سیستم هزینه بر و پیچیده تر باشد ، بیشتر اوقات یک گزینه مقرون به صرفه است زیرا شکاف هوا عامل بسیاری از مزایای روکش صفحه باران است.  C ontent has be᠎en g enerat ed by G SA C​on te᠎nt Gen​er ator  DE MO᠎.

ده عالی مفید ایده‌ها بهبود نمای مدرن

این یکی از مهمترین مزایای استفاده از نمای ساختمان سفالی است زیرا در دماهای فوق العاده بالا آتش گرفته و باعث مقاومت در برابر آتش می شود. نمای مینرال ترکیبی از سنگ های گرانیت و معدنی، سنگهای سفید و مرمر با پلاستر است و از مزایای آن با محیط زیست سازگار است در برابر آتش مقاوم است و تنوع زیادی دارد و از معایب نمای مینرال این است که در مقابل رطوبت مقاوم نیست. بالکنها نباید حالت موقت و ناپایداری که در بیننده تصور بهراحتی جدا شدن از بدنه ساختمان القا شود را داشته باشند. مسائل دستمزد طراحی نمای بیرونی ساختمان متغیر است که البته باوجود تعرفه قیمت هزینه اجرای نمای بیرونی در شرکتهای مختلف این هزینه چندان تفاوتی ندارد و باید با توجه به سلیقه و نیازتان بهترین شرکت را انتخاب کنید. طراحی نمای ساختمان موضوعی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مانند طراحی فضاهای داخلی یک ساختمان اهمیت دارد. در طراحی نمای مدرن، پنجرههایی با ابعاد بزرگ که در باندهای افقی تنظیم میشوند، از ویژگیهای مهم این نما شناخته میشوند. Artic​le h᠎as  be en generat ed with behsaznama Conte᠎nt᠎ G​en er​ator Demov᠎er sion.

درنمای مدرن استفاده از ریتم های عمودی و افقی و زاویه دار همچنین مصالح نوین و تکنولوژی های جدید بر جذابیت و پویایی این سبک می افزاید. سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… به قطع می توان گفت آجر یکی از مواد و مصالحی است که در هر گوشه از طراحی و ساخت نمای سازه عمرانی ما دیده می شود و استفاده از آن در نماهای کنونی به یادآورنده رنگ و بوی گذشته می باشد و این نکته ای جالب توجه برای بسیاری از ما ها می باشد. پس، نمای کرتین وال پوشش دهنده خارجی ساختمان است که غالبا از کنار یکدیگر گذاشتن قاب های آلومینیومی و شیشه ای به شکل مشبّک شکل می گیرد. نمای کرتین وال curtain wall نوعی از طراحی نمای شیشه ای ساختمان است که از سیستم پوشش توسط سازه ایستا خود مورد استفاده قرار میگیرند.  Article w as g en​er ated with behsaznama C᠎ontent᠎ G ener at or Demov​er sion!

هزینه اجرای نمای بیرونی ساختمان به متراژ، نوع متریال مصرفی، حجم کار نما، موقعیت پروژه، نوع سنگ و آجر به کار گرفته شده، میزان ساعتی که بر روی پروژه کار میشود و البته ارتفاع پروژه بستگی دارد. نما یک رابط بین فضای داخلی و محیط بیرونی است ، به عنوان یک پوست ساختمان ، نقشی اساسی در تبادل گرما ، نور و هوا دارد. چگونه میتوان از نمای بیرونی آپارتمان نگهداری کرد؟ چه عواملی بر طراحی نمای ساختمان موثر می باشد؟ مصالح بومی نشان میدهد که نما مربوط به چه منطقه ای است. در مقایسه با رنگ که میتواند با گردوغبار و خاک لکهدار به نظر برسد، نماهای سفالی، رنگ را برای مدتزمان طولانیتری حفظ میکنند. در طراحی نما ترجیحا حداکثر از 2 نوع مصالح با رنگ غالب روشن و ملایم (سفید، کرم، شیری) استفاده شود. Lunawood Thermowood دارای رنگ قهوه ای زیبایی است که می تواند با محافظت از سطح با یک درمان رنگی حفظ شود. زیرا نمای ساختمان ها در مجموعه ی شهری که در آن قرار دارد، مؤثر است و این تاثیر را به کالبد خیابان ها یا محلاتی که در آن قرار گرفته است منتقل بهساز نما می کند. طیف محصولات تخته های روکش گسترده ای را که با فناوری لمینیت چسب تولید می شوند ، فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید