راز ناگفته تسلط بر کرتین وال در به سادگی 4 روز

لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت قطعات نمای خشک . 2. نکته دیگر در نورپردازی توجه به رنگ ها و شدت نورها می باشد که فاکتوری مهم در طراحی نورپردازی ساختمان های مدرن است. This ​data was w᠎ri tten wi th t​he he lp of behsaznama Content​ G ener᠎ator Demoversion!

نمای خشک مدرن

بهتر است در زمان انبار ورقها بهصورت کتابی و از جهت طول بر روی زمین قرار گیرد. از آنجا که طبقه همکف ساختمان قسمت اتصال به زمین یا کف پیاده رو است، به صورت قابل توجهی در معرض دید قرار می گیرد. در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها دتوسط دستگاه اتوماتیک شیارزن شیارهایی تعبیه می شود. فلاشینگ پنجره جهت آب بندی و ایجاد لبه فلزی بالای پنجره ها استفاده میگردد، که از ریزش برف وباران جلوگیری مینماید. استفاده از نمای خشک به نوعی از ساختمان و دیوارهی اصلی آن در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی محافظت میکند. عملیات حرارتی بر روی چوب ترمووود موجب تغییرات ساختاری بنیادین در آن میگردد که آن را در مقابل اشعه UV ، رطوبت، سرما، گزما و حشرات موذی مقاوم میسازد. ابعاد مصالح نما: میزان برشکاری مصالح بر روی هزینه اجرای نمای خشک اثرگذار است. نما حاکی از موقعیت فرهنگی سازندگان ساختمان است و نشانگر میزان نظم طرح ساختمان، امکانات و ذوق تزیین و خانه آرایی طراح و مالک است. نما ظاهر و منظره خارجی هر ساختمان میباشد و نمای ساختمان بازتاب دهندۀ سلیقه، علایق مردم شهر است که باید آن را نسبت به شرایط محیطی شهرتان مانند آب و هوا، باد و طوفان، زلزله، میزان آلایندههای هوا در مناطق مختلف، آن را انتخاب کنید.

چسبی که به کار می رود مانند پلاستیک عمل می کند، به همین دلیل باید زیرسازی بسیار عالی و بی نقصی باشد. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. مروارید درآمد راستای اجرا اقتصاد مقاومتی شوربخت حدساً زعامت چریک پیروز شدیم محصولی تولید کنیم که علاوه داداش تامین نیاز داخلی و ارائه محصولی سنت گریزی و جهانی به مصرف کننده ایرانی بتوانیم دم را به قصد سایر کشورهای دنیا صادر کنیم .لهنه های آنتیک و دکوراتیو امیران با فرمولاسیون اختصاصی تولید میشوند و درون بازارچه انموذج عین از جنبه فرمولاسیون ندارند . ​This art ic le has  be en cre​ated with t he help  of behsaznama​ Conte​nt Gener ator DE᠎MO᠎.

در این مقاله قصد داریم به طراحی و اجرای نمای ساختمان 4 تا از مهم ترین نمای شیشه ای کرتین وال دنیا بپردازیم. بی تردید نماسازی ساختمان به روشهای مدرن مزیتهای زیادی دارد که در این مطلب می خواهیم به مزیت های استفاده از نمای خشک و اینکه هزینه استفاده از این مصالح چقدر است بپردازیم. ایرانیان دارای سابقه طولانی و دیرینه در امر نماسازی برای ساختمان­ها هستند و در طول تاریخ از گچ بری و آهک بری برای نماسازی استفاده می­ کرده ­اند. اکثر افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی ترجیح میدهند، در این باره هم از طرفداران نماسازی خشک هستند. این نوع طراحی نما بیشتر برای ساختمانهای صنعتی، اداری، تجاری، پالایشگاه، فرودگاه و پمپ بنزین استفاده میشود. این نوع دیوارپوش دارای قابلیت تنفس (breathable) می باشد به این معنی که تا حدی اجازه عبور هوا را از خود می دهد. اجرا نمای خشک در مقایسه با اجرا نما با ملات دارای انعطاف پذیری بیشتری می باشد و براحتی می توانید ناصافی ها را صاف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید