راز قیمت سنگ نمای خشک

همچنین نماشویی از نقاشی نما موجب می شود که رنگ نمای ساختمان شما شفاف تر شود. زیرا این اقدام موجب از بین رفتن گرد و غبار از سطوح نمای سیمانی ساختمان می شود و زمانی که نمای ساختمان تمیز باشد رنگ نما چسبندگی بیشتری نسبت به نمایی که دارای گرد و غبار می باشد است. سنگها نوعا دارای سطوحی هستند که در آنها نیروی چسبندگی و اتصال دانهها نسبت به لایههای دیگر کمتر و یا حداقل است و این موارد میتواند از اهمیت زیادی در بررسی سنگها برخوردار باشد. روش های L و H نیز قیمت کمتری نسبت به این رو روش دارند اما استفاده از آن ها منسوخ شده است. سنگ قله را بوسیله دیلم، دست انفجار و یا برش از معدن جدا میکنند و بسته به نوع جنس و کاربرد آن در کارگاه به وسیله عملیات مکانیکی آماده کار میسازند. 1 ـ سنگ لاشه: سنگی است که شکل خاصی نداشته و به همان صورتی که از معدن آورده میشود به کارمیرود و کاربرد آن در زیرسازیها، پر کردن فاصله بین سنگها و کفسازی خشن محدود میشود. قطعات بزرگ سنگی که از معدن به دست میآورند به نام “سنگ قله” معروف است.  Data was g ener᠎ated wi​th the he lp of G​SA  Con tent G en​erat᠎or Demoversi on!

مقاوم در برابر رطوبت، ضد قارچ و جلبک است.

2 ـ سنگ قواره: سنگی است که از سنگ لاشه به دست میآید و در کارگاه ساختمانی با کمی تیشهکاری ابعاد منظمی یافته و دارای گوشههای معین میگردد. آثار خانههای از سنگ چیده شده در شمال ایران متعلق به 7000 سال پیش موجود است. در مناطقی كه در معرض وزش باد قرار دارند، استفاده از فواره های كوتاه و نیرومند مناسب تر است. از سنگ قواره برای دیوارهای باربر، جدولسازی و کفسازیهایی که نیاز به کمی نماسازی دارند، استفاده میشود. آن ها در طراحی پنجره ها از طرح های گره چینی سنتی اصفهان استفاده کردند، اما متریال به کار رفته در آن جدید بوده و آن متریال “ترکیب کانفولیت و پودر سنگ” می باشد. با توجه به مقاومت بالای خمشی نمای جی ار سی و روش نصب آن که توسط قوطی فلزی انجام می شود، نمای جی ار سی در برابر زلزله بسیار مقاوم می باشد. مقاوم در برابر رطوبت، ضد قارچ و جلبک است. امروزه، ارتقا برخی نماها به کمک ابزارهای فناورانه، سبب شده است تا آن ها نقش فعال تری را در ارتباط میان درون و برون بنا، بر عهده بگیرند. در طراحی نمای بیرونی با توجه به پلان مذکور و محدودیت هایی که پیش رو داشت، طراحان تمرکز اصلی را بر بافت، متریال، و طراحی اقلیمی بازشو ها، به خصوص جهت استفاده بهینه از نور و کنترل آن قرار دادند.

روش اجرای نمای خشک

به همین دلیل است که در چند سال اخیر طراحان به سمت و سوی طراحی نمای پست مدرن در ویلا روی آورده اند. نمای ساختمان مدرن یکی از سبکهای جدید در ساخت و ساز خانهها به شمار میرود. رنگ اپوکس : یکی دیگر از رنگ های ساختمانی است. نقاشی تابلو کاملا از نظر فنی با این نوع رنگ امیزی ها فرق میکند. امروزه شیشه های سکوریت به عنوانِ درهای ورودیِ شیشه ای، پنجره ها و نورگیرها در چهارچوب هایِ فلزی و چوبی و نیز برای پوششِ نمای ساختمان ها و پنجره های دوجداره کاربردِ وسیعی دارند. باید توجه داشته باشیم که رنگ را در محل های دیگر نریزیم چون رنگ روغنی به این سادگی ها پاک نمیشود. امروزه از سنگ دیوریت در کف ساختمان،پله ها و نماکاری استفاده می شود.این سنگ کمیاب است و اغلب در مناطق آتش فشانی یافت می شود.در گذشته این سنگ را برای نوشتن کتیبه به کار می بردند.سختی سنگ دیوریت به حدی است که در دوران باستان از آن برای تراشکاری سنگ گرانیت استفاده میکرده اند. این روش مانند روش فیکس است اما در آن ورق ها پس از برش در پروفیل های H شکل و L شکل قرار می گیرند. در منازل و اداره ها از این رنگ به دلیل مقاومت بالا برای کف پوش استفاده می کنند.

نما های خشک

انواع متنوع نردهها هر کدام زیبایی و کاربرد خاص خودشان را دارند که یکی از انواع پرکاربرد و زیبای آنها نرده سنگی می باشد. در ساختمانهای سنگی از سنگ لاشه همراه با ملاتهای گچ و آهک استفاده شده است. به طور کلی سنگ طبیعی را که دارای مقاومت کافی در شرایط جوی و رنگ جالبی باشد میتوان در عملیات ساختمانی و به صورت سنگ لاشه، سنگ قواره، سنگ باربر، سنگ پلاک، سنگ درپوش، سنگ ستون و حتی به صورت ظروف و وسایل سنگی استفاده نمود. شرکت ما کلیه سطوح نمای ساختمان شما را در مرحله اول ترک گیری و لکه گیری میکنند سپس از اجرای ترگ گیری اقدام به اجرای پرایمر بر روی سطوح میکنند. استفاده از آجر در طراحی نمای ساختمانهایی با کاربریهای مختلف بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. در نماهای جی ار سی غیر مشبک می توان شیارها را با مواد مناسب بندکشی کرد. را با دستمال پاک نموده و کاملا تمیز کرد و جاهایی که دچار زنگ زدگی شده اند را با مواد زد زنگ کاملا با مواد زد زنگ اقشته کرد. 3. پاکیزگی: سنگ ساختمانی نباید آلوده به مواد طبیعی و مصنوعی باشد. آجر قدیمی ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده بشر پس از سنگ است. در مجموع سنگ ساختمانی باید بدون شیار، رگه، ترک، خلل و فرج، پوسیدگی و لایه سست باشد و حتیالمقدور رنگی یکنواخت داشته باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت اجرای نمای سرامیک خشک.

دیدگاهتان را بنویسید