راز فاش شده به نمای سنگ کشف شد

سرعت اجرای این نما بالاست و در کمترین زمان ممکن می توان آن را بر روی سطح خارجی ساختمان اعمال نمود. این اتصالات به دلیل حرکات حرارتی و ساختاری امکان مفصلبندی را فراهم میکند تا فشارهای موضعی روی شیشه به حداقل برسد. با انتخاب نمای مناسب می توان دمای خانه را حفظ کرده و از مبادله ی حرارتی دمای داخل و خارج خانه جلوگیری نمود. دارای ضریب انتقال حرارتی پایینی هستند و در نتیجه از اتلاف انرژی جلوگیری میکنند. چوب های فرآوری شده بهترین گزینه برای نما هستند؛ زیرا در برابر نفوذ حشرات، رطوبت و آتش سوزی مقاوم سازی می شوند و طول عمر نما را بالا می برند. نماکاری ساختمان با سیمان با استفاده از بهترین متریال صورت می گیرد تا سطح کار از کیفیت مناسب برخوردار باشد. سنگ هایی که در ساختمان به کارمی روند با نام های سنگ قواره،سنگ بادبر،سنگ لاشه،و سنگ پلاک شناخته می شوند.سنگ هایی که در ساختمان به کار گرفته می شوند یا به یکی از صورت های طبیعی می باشند؛ مانند: «قلوه سنگ»،«کار شده» و «بادبر و خرد» یا از معدن حاصل می گردد که باید جهت مصرف در ساختمان آماده شود که این آماده سازی معمولاً به دو صورت کار شده و خرد شده (شن و ماسه) صورت می پذیرد. ​This art​ic le was wri᠎tten  wi th behsaznama C onte​nt ᠎Ge nera to​r DEMO.

نمای خشک مدرن

در این روش بوسیله ماشین آلات شیارهای معکوس در پشت سرامیک ایجاد می شود و سپس قطعه آلومینیومی با دو بال معکوس در این شیار بوسیله چسب مخصوص سرامیک و آلومینیوم تعبیه می شود. بر اساس ضوابط اجرایی، استفاده از نمای کامپوزیت و آلومینیومی حداکثر ۲۰ درصد در سطح کلی نمای ساختمان مشرف به معابر مجاز می باشد. در این مطلب از ساختمانچی در ابتدا انواع نمای ساختمان را معرفی کرده و ضوابط شهرسازی که در ساخت آن ها باید رعایت شوند را با شما به اشتراک می گذاریم. شیشه ها جزء موارد جدا نشدنی از ساختمان محسوب میشوند ظهور شیشه های رفلکسی و استفاده آن در ساختمانها امکان استفاده حد اکثر از روشنایی را بوجود می آورد. از جمله معایب استفاده از نمای سیمانی این است که امکان شکستگی و ترک خوردگی در آن وجود دارد و عایق صوتی ضعیفی می باشد. نمای سیمانی ساختمان از جمله نماهایی است که قیمت اجرای آن ارزان می باشد. تعداد طبقات ساختمان ها نیز در قیمت گذاری نما بی تاثیر نیستند. برای مثال در استان اصفهان استفاده از نمای چوبی در نماهای اصلی ساختمان در خارج از محدوده مصوب تاریخی شهر اصفهان و تنها به میزان ۱۰ درصد مجاز می باشد.  Conte᠎nt h᠎as ​been cre᠎ated wi th behsaznama  Conte nt G​ener ator ​DEMO.

نمای سنگی ساختمان مسکونی و یا سایر بناها نیازمند مراقبت می باشد و هر چند وقت یکبار، نماشویی آن الزامیست. شکل سوراخ های آن به درخواست شما قابل تولید است. این نما بر روی انواع سطوح فلزی، چوبی، سیمانی و آجری قابل اجراست، اما به دلیل مقاومت پایین آن در برابر عوامل مختلف در مدت کوتاهی زیبایی خود را از دست می دهد. هر چه چگالی پنل بیشتر باشد، اندازه سلول بر روی سطح آن کوچکتر است و مصالح نهایی سنگینتر و محکم تر خواهد بود. پانل های آن به راحتی قابل کنترل و مناسب بوده و در صورت نصب با جداسازی مشخص بین دیواره عقب ، می توانند نمایههای تهویه را پیکربندی کنند. روکش سنگ طبیعی به راحتی نصب می شود، نیاز به تعمیر و نگهداری کم و مقرون به صرفه دارد و ضایعات را کاهش می دهد. اگر دیوارهای نما از روکش کامپوزیت سیمانی پوشیده شده باشد; گرمی را با لمس مواد طبیعی و خاکی مانند درب گاراژ چوبی یا حصار آجری می تواند وارد نمای مدرن کنید. از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، لعاب دار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو، کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی، آجر نما نسوز سفید، آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز انگلیسی، آجر نما پلاک و قزاقی اشاره نمود.

از جمله این نماها که زیبایی بی نظیری به ساختمان می بخشد می توان به نمای کامپوزیت لانه زنبوری اشاره نمود. شرکت بهین نما گستر سرمد، با نام تجاری بهین نما فعالیت خود را در بخش های مشاوره، ساخت و اجرای پوسته ی خارجی ساختمان و اجزاء آن متمرکز نموده است . اما در ارتباط با قیمت نمای شیشهای باید گفت که قیمت نمای شیشه ای در مدل های مختلف متفاوت است. قیمت سنگ نما در مقایسه با سایر مصالحی که برای نماکاری استفاده می شوند، بالاتر است. دانستن اینكه در نظر گرفتن نما برای ساختمانها چه هدف یا اهدافی را دنبال میكند، و چه عواملی در نوع و شیوه اجرایی این قبیل نماها موثرند، لازم و ضروری است. نماي ساختمان در تعریف و شکل دهی شهر نقش بسیار مهمی ایفا می کند، بنابر این در نماي ساختمان ها باید به مساله همگونی نماي شهري توجه بسياري داشت، زیرا اگر نماي هر سا ختمان را بی توجه به بافت شهر و بدون در نظر گرفتن ساختمان هاي همجوار طراحی کنیم ، نا همگونی غیر قابل جبرانی را در سطح شهر رواج می دهیم و با این عمل، بی هویتی و تضاد شهري ناخواسته گسترش می یابد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت های نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید