دیگر هرگز اجرای نما خود را از دست ندهید

برای جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان در سیستم ها ی نمای خشک ، یک فضای خالی تهویه بین عایق و نما ایجاد میکنند. یا برای تغییرات نمای قدیمی شاسی کشی نیاز است. این چهارچوب می تواند از فولاد ، آلومینیوم یا چوب اشباع شده باشد. دمای ایده آل همواره ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد می باشد و رطوبت و خشکی محیط نیز در حد استاندارد باید باشد. با نگاه کردن به محیط اطراف خود متوجه می شویم که بخش عظیمی از محیط اطرافمان را نماهای ساختمانی تشکیل داده اند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که به دلیل این که این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، باید از رنگهایی پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. که از سیستم های مدرن در صنعت ساختمان بشمار می رود بانصب سنگ به روش خشک برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مورد اجرا شد و این روش با استانداردهای جدید ساختمانی در دهه 70 شمسی در ایران نیز طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. جهت اجرای تخصصی نما در تهران و سایر نقاط ایران با بهترین کیفیت، با شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید. اما متاسفانه بیشتر نماهایی که در ایران اجرا می شود بسیار تکراری می باشد و اغلب مهندسینی که کار نقشه کشی انجام می دهند نقشه یک ساختمان معمولی را با عوض کردن ابعاد و اندازه های آن به چندین نفر می دهند و گاه در سطح شهرها مشاهده می کنیم که بیشتر ساختمان یک طیف خاص طراحی بسیار زشت و زننده را دارند.  This article was c re ated by behsaznama Con᠎te nt Ge nerato​r DE᠎MO.

مصالح نمای خشک

اما نكته ای كه در اینجا و قبل از پرداختن به بحث اهداف و انواع نماها باید به آن اشاره شود، اینكه هر نوع نمایی كه با هر نوع مصالح ساختمانی و با هر هزینهای كه ساخته شود، باید به طور كاملاً صحیح و اصولی نگهداری شوند و در صورت آسیب دیدگی نما، برای اجتناب از صدمات جدی تر و در نهایت تخریب كلی نما و ساختمان و نیز به منظور حفظ و احیای منظره و جلوه ساختمان، باید قسمتهای آسیب دیده كاملاً مرمت و تعمیر شوند. سفیدک و شوره از آسیب های رایج نماهای آجر و سنگی می باشد . انواع متنوع نردهها هر کدام زیبایی و کاربرد خاص خودشان را دارند که یکی از انواع پرکاربرد و زیبای آنها نرده سنگی می باشد. به همین خاطر به همه عزیزان همیشه توصیه کرده ایم که برای داشتن نقشه های جدید و به روز همیشه به کار مهندسین اکتفا نکنید و برای ساخت هر ساختمان قبل از هر کاری نمونه های جدید و به روز را تهیه کنید و تا جایی که می توانید از آنها استفاده کنید. هیچ می دانستید که یک نمای خوب و کاملا استاندارد می تواند قیمت ساختمان شما را تا 2 برابر افزایش دهد؟

روش اجرای این اسکوپ نیز دقیقا مانند اسکوپ پروانهای است. آسان‌تر است ممکن است فرض کنید|چرا شما هرگز یک اجرای نما را نمی بینید که واقعا کار می کند|این طرح نابغه اجرای نما را امتحان کنید}

با حضور بیش از هفت هزار معمار در این مجموعه، تیمهای معماری و طراحان خلاق، مخصوص پروژه شما طرح ارسال خواهند کرد تا با دیدن انواع پلان و نما، تنوع در طرح و مصالح و ایجاد کیفیت فضاییهای مختلف، طرح مطلوب خود را انتخاب کنید. کاهش زمان اجرا: اجرای نمای خشک ساختمان مانند نمای خشک آجری به دلیل عدم استفاده از ملات، فعالیت همزمان چند گروه نصاب و استفاده از ابزارهای پیشرفته و صنعتی تا 50% کاهش پیدا میکند. سنگ به عنوان یک مادهی طبیعی از گذشته تا به امروز برای ساخت انواع تزیینات ساختمان مانند نردهها کاربرد فراوان داشته است. انواع نردهها مانند نرده سنگی، نرده چوبی، نرده آهنی، نرده استیل، نرده بتنی، نرده کابلی، نرده گچی و … روش اجرای این اسکوپ نیز دقیقا مانند اسکوپ پروانهای است. ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی ساختمان از جمله تحولات این صنعت بوده است که البته سیستم های خشک مزایای بسیار زیادی را در برمی گیرد که به آن اشاره خواهیم کرد. ​This h as  been c᠎reated with the he᠎lp of behsaznama Con te᠎nt G​enerator DEMO!

سرامیک پرسلانی

می توان برای نا محسوس جلوه دادن، قسمت های نمایان بست ها را به رنگ سطح رویه، رنگ کرد. نانو CeramicPRO یک محصول انقلابی برای حفاظت از سطح است که در تجربه بر اساس پوشش های صنعتی ما و معیارهای تست صنعتی تهیه. خاکی که در هنگام فرزکاری سنگ پشت آن جمع می شود باید شسته شده و زمانی که هوا سرد بوده و امکان یخ زدن آب هست، عملیات سنگ کاری متوقف شود. این محصول دارای ظاهری شیری رنگ می باشد که بعد از خشک شدن بی رنگ شده و حالت لاستیکی انعطاف پذیر به خود میگیرد که ١٠٠ درصد ضد آب می باشد و در برابر عوامل جوی و محیطی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. با بهره گیری از فناوری نانو به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با اعمال محلول به انواع سطوح پارچه ای می توان آنرا آبگریز و ضد آب و لک کرد. ماده ای که باعث می شود هر نوع آلودگی بر روی شیشه خود به خود در کمتر از یک ثانیه پاک شود. 1. نصب لایه عایق به صورت پیوسته در جهت پوشاندن دیواره ساختمان: باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید