ده روش‌ها شما ممکن است کرتین وال بدون سرمایه گذاری بسیار زیاد از زمان شما

در طی این فرآیند، مقاومت آلومینیوم در برابر خوردگی افزایش یافته و علاوه بر محافظت در برابر هوا، لایه اکسید آلومینیوم که بر روی مواد پایه در طول فرایند آنودایز تشکیل می شود، جذابیت زیبایی شناسی و توانایی مقاومت در برابر حملات شیمیایی را افزایش می دهد و در نهایت این محصول را به یکی از پرکاربردترین روکشهای مورد استفاده در صنایع مختلف و نیز طراحی مدرن نما تبدیل میکند. در چنین نماهایی تقریبا همه قسمت ها طبق یک الگوی مشخص طراحی می شوند، ولی یک قسمت به طور مشخص و بارزی با بقیه بخش ها تفاوت دارد. همه بخش ها باید با هم هماهنگ باشند. این عبارت یعنی باید همه بخش های نما به گونه ای طراحی شوند که با هم تناسب داشته باشند و به قول معروف، یک حرف بزنند. با هم با این روش مدرن آشنا میشویم. با انواع نورپردازی نمای ساختمان ها و برج ها آشنا شوید. بنابراین برای محکم کردن جای پای سنگ ها در نمای ساختمان چه باید کرد؟ این کار به خاطر برجسته کردن بخش مذکور صورت می گیرد. نما نیز از این قاعده مستثنی نیست و هارمونی در ظاهر آن نقش مهمی ایفا می کند. اگر نمیدانید که برای ویلا یا خانه خود، نمای سیمانی رومی مناسب است یا استفاده از سنگ نمای رومی، بهترین راه مشورت با یک طراح و نماکار و یا متخصص نماکاری ساختمان است.  Th is c ontent has ​been gen erat ed wi th the ​he᠎lp of behsaznama C​on​te​nt  Ge nera᠎to᠎r DEMO᠎.

نصاب نمای سرامیک خشک

نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظره شهری شکل می دهد، از این رو طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. استفاده از چنین ایده ای به از بین بردن یکنواختی نما کمک می کند. این را بدانید که یک طرح فوق العاده اگر در زمان ساخت نما با مصالح خوب اجرا نشود، زیبایی خود را از دست می دهد. برای نمای سبک وزن دو نوع ساخت وجود دارد: دیوار پرده ای و نمای تابلویی. در ابتدا باید به این موضوع توجه داشت که نوع کاربری ساختمان نقش بسار مهمی در انتخاب نوع متریال دارد به عنوان مثال برای نمای ساختمان های اداری متریال خشک و مدرن مثل: نمای کامپوزیت، نمای سرامیک، نمای کرتین وال، نمای فریم لس، نمای بتن اکسپوز، نمای لوور، نمای ترموود و… ابعاد و متراژ نیز از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت اجرای نمای نحوه نصب نمای خشک خارجی ساختمان هستند. انتخاب رنگ هایی که قرار است در اجرای نما به کار روند و خصوصا تناسب آن ها با هم از جمله مواردی است که باید حتما مد نظر قرار دهید. استفاده از عناصر زیاد و پراکنده نه تنها باعث زیبایی نما نمی شود، بلکه آن را آشفته و غیر حرفه ای نشان می دهد. علاوه بر این دوام تجهیزات مورد استفاده به دلیل مشکل بودن تعویض و یا تعمیر آنها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

البته طراحی و اجرای این بخش نباید به گونه ای باشد که با دیگر بخش ها سازگار نباشد، بلکه باید با سایر قسمت های نما همخوانی داشته و جدا از آن ها به نظر نرسد. در این مقاله مراحل اجرای نما رو برای شما همراهان گرامی شرح میدهیم، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشد. این مصالح هستند که تعیین می کنند نمای شما تا چه حد شبیه تصورتان از آب در بیاید. پنجره ها عناصری هستند که میزان شفافیت یک ساختمان را تعیین می کنند. با انتخاب رنگ نادرست، بهترین طرح ها و گران ترین مصالح نیز نمی توانند زیبایی خود را حفظ کنند. تعداد پنجره ها هر چه بیش تر شود، مقدار صلبیت نما را کاهش می دهد. در صورت شکستن ، این شیشه ها تبدیل به خورده شیشه های مربعی می شوند که آسیب رسان نیستند . به خاطر همین باید در ابتدای کار روی مصالحی که قرار است در نما به کار روند، بحث کنید و آن ها را از قبل تعیین نمایید.

طرح نمای خشک

وقتی از عناصر متعدد استفاده کنید، نما نامفهوم و به هم ریخته جلوه می کند و این چیزی است که زیبایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد. تحقیقات زیادی پیرامون تاثیر محیط بر روان افراد صورت گرفته و این موضوع توسط روانشناسان به اثبات رسیده است. رنگ در ظاهر نمای ساختمان تاثیر قابل توجهی می گذارد. وقتی از ساختمان های شفاف حرف می زنیم، منظورمان ساختمان هایی است که پنجره های بیش تری دارند. اهمیت یک نمای خوش کار را می توان به لباس خوب تشبیه کرد. با در نظر گرفتن یک ایده متمایز و یک بخش متفاوت در نما می توان یک مرکز توجه ایجاد کرد. نورپردازی قادر است نمای ساختمان شما را در زمانی که هوا تاریک می شود به اندازه زمانی که روز است یا حتی فراتر از آن زیبا جلوه دهد. خوشبختانه این روزها با کمک نرم افزاری مدلینگ در معماری می توان به راحتی جهت انتخاب رنگ اقدام کرد و شکل ساختمان را با رنگ انتخاب شده به صورت واقعی دید. یکی از آخرین مراحلی که برای تکمیل طراحی نما به آن پرداخته می شود، نورپردازی است. بست ها باید از فولاد ضدزنگ ساخته شوند. Th​is c ontent h᠎as ​be en wri᠎tten  with G SA Conte nt Gen er ator D em᠎over᠎sion!

دیدگاهتان را بنویسید