ده آسان روش‌ها {شما می‌توانید|شما ممکن است|شما احتمالاً می‌توانید|می‌توانید نمای خشک را به موفقیت {Turn|Flip} کنید

هراندازه نما چشم نوازتر ، کاربردی تر و زیبا تر باشد ،نظر اطرافیان را بیشتر به خود جلب کرده و ارزش ساختمان را بالا نحوه اجرای نمای سنگ خشک می برد . عملکرد غیر وابسته در هنگام زلزله: با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد. شاید هم گاهی با دیدن یک ساختمان با نمایی شیک تمایل زیادی به سکونت در آن پیدا کرده باشید. استفاده از سنگ های مرمر برای اجرای نمای رومی معمولاً هزینه زیادی دارند اما به قدری شیک و مدرن هستند که هر سلیقه ای را به خود جذب می کنند. سیستم نمای خشک نامشهود یا غیره نمایان؛ در این روش نیز بست های مورد استفاده برای نگهداری سرامیک، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. اگر شکاف ها به درستی در سنگ ایجاد نشوند ، می توانند منجر به ناکارآمدی و ایجاد ترک و شکستن سنگ شوند ، بنابراین حفاری نیاز به نیروی کار ماهر دارد.  This da ta was generated by G᠎SA᠎ Conte nt Gen᠎er at or Demov​ersion​!

شرکت های نمای خشک

به کارگیری الیاف سلولزی مقاومت این سازه را در برابر تنش های کششی و فشاری تحت تاثیر تغییرات دما کاهش داده و از شکل گیری موج و ترک خوردگی در ظاهر پنل جلوگیری می کند. بخش مهمی در سیستم نما خشک تحت عنوان “چهارچوب نگهدارنده” وجود دارد. با این حال انتخاب پیمانکار مناسب برای اجرای کرتین وال از اهمیت بالایی دارد، چرا که در صورتی که پیمانکار نتواند از مهارت لازم و کافی برخوردار نباشد، زمان تحویل پروژه با تعویق رو به رو خواهد شد و گاهی ضررهای مالی بزرگی را به وجود خواهد آورد. در حال حاضر برای شستشوی نما به جهت دسترسی به نمای ساختمان از پنج ابزار استفاده می شود که هر کدام از ابزار ها با توجه به شرایط ساختمان مورد انتخاب و استفاده قرار میگیرد. زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد.

مصالح نمای خشک

این مجموعه تا به امروز ، دست اندر کار خلق پروژه های ساختمانی متعددی در سراسر کشور و حتی خارج از مرزهای این سرزمین بوده است و اکنون به پشتوانه چشم انداز کلان فعالیت خود ، محکم و استوار در مسیر رشد و توسعه فن و دانش معماری قدم بر میدارد. اين نماها ساختاري نيستند و با طراحي، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالي که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل مي کنند. شرکت آرمن طرح و نما ، به عنوان مجري نماي خشک به صورت کاملا ويژه از نماي خشک از نوع سراميک خشک در نما استفاده مي کند. سپس ریسمان کشی انجام می شود، وتمام کاستی های موجود تراز می شوند.عدم صاف و تراز بودن زیرسازی نما موجب دوباره کاری می شود و هزینه های زیادی به سازنده تحمیل می کند. میتواند جان عابران پیاده را به خطر بیندازد و رطوبت را به داخل ساختمان راه دهد .و حتی دوباره هزینه بردارد .پس زیرسازی درنمای ساختمان و مطمین شدن از کیفیت محکم بودن و تراز بودن آن اهمیت بسیاری دارد.

چگونه کرتین وال من را فروشنده بهتری از شما کرد

کرتین وال فیس کپ: در این روش از اجرای کرتین وال بعد از اجرای لامل ها عمودی و افقی (پروفیل های آلومینیومی) و نصب شیشه از اتصالات آلومینیومی به نام پرشر پلیت که وظیفه مستحکم نگه داشتن شیشه را بر روی پروفیل های آلومینیومی ایفا می کند، استفاده خواهند کرد، در پایان نیز برای زیباتر دیده شدن نمای کرتین وال از کپ هایی (درپوش) استفاده خواهد شد که از تنوع رنگ و طرح های متفاوتی برخوردار هستند. زیرا این کار میتواند به چند برابر شدن هزینههای نماسازی منجر شود. در ساخت و سازهای عصر حاضر، این عایقکاری صوتی با استفاده از نماهای شیشهای و با بکار گیری شیشه های چند لایه که مابین آنها با گازهایی مثل آرگون پرشده یا خلاء میباشد، به نتایج بهتری (هم بهرهگیری از نور بیرون برای تامین روشنایی داخل ساختمان و هم ممانعت از ورود صداهای ناهنجار به داخل) با بازده بالاتری رسیدهاست. برای ثبت ملی ساختمان نیز تلاشهایی شده بود که شکست خوردند. این ساختمان مسکونی نیز یکی دیگر از پروژه های دفتر معماری شهاب علیدوست و همکاران می باشد که در تهران قرار گرفته است. این دستگاه با ارسال یک سیگنال ریزموج کم توان از میان آوار، کار میکند و به دنبال تغییراتی در بازتاب این سیگنالها است که میتواند ناشی از حرکات کوچک مانند تنفس و ضربان قلب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید