در اینجا همان چیزی است که شما باید انجام دهید در نمای خشک

در این روش با استفاده از اسکوپ هایی که در سطح نما نمایان هستند، سنگ را بر روی زیرسازی نصب می کنند. ماسه سنگ:این سنگها از نوع رسوبی هستند که از چسبیدن دانه های سیلیس به یکدیگر به وجود آمده اند.رنگ این سنگها معمولاخاکستری،قهوه ای،سرخ و ارغوانی است.ماسه سنگ کاملا سیمانی شده را ممکن است کاملاخرد نموده و در زیر سازی راه آهن و جاده ها به کار برند.همچنین ماسه سنگ کوارتزی رابه عنوان ماسه ریخته گری و ماده اولیه شیشه استفاده می کنند. هم چنین توجه به نکاتی از جمله نوع ساختمان، شرایط محیطی، تعداد طبقات و فاکتورهای مهم دیگری که در طراحی باید به آنها توجه داشت، حائز اهمیت است. عامل مخرب دیگری که به طور پیوسته بر کیفیت رنگ و ظاهر نما اثر میگذارد، برخورد اشعه فرابنفش خورشید است؛ به همین سبب بیشتر روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان، ضمن این که عایق رطوبت هستند، از مقاومت خوبی در برابر تابشهای فرابنفش برخوردارند. مشکلاتی مثل عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سنگ در نما، جداشدگی سنگ از نما، عدم عایق بودن نما و مشکلاتی دیگری که به وجود خواهد آمد.

بهترین اجرای نما کجاست؟

لازم است این نما دارای ویژگیهایی باشد که بتواند در برابر عوامل طبیعی مقاوم بوده و از ساختمان در برابر خطرات و حوادث محافظت کند. جدا از بحث زیبایی شکل ظاهری، نمای بیرونی ساختمان باید دارای مقاومت بالایی باشد. تابهحال برای­تان پیشآمده در هنگام راه رفتن در کوچه یا خیابان، نمای یک ساختمان و شکل ظاهری آن توجه شما را به خود جلب کند و باعث شود به آن خیره شوید؟ انتخاب و خرید مصالح مرغوب، علاوه بر اینکه نمای کار را تمیز و شیکتر ارائه میدهد، ماندگاری بهتری نیز خواهد داشت. Apr 26, 2015 – علت جهد انتساب از لیست قیمت زمان خرید انواع كنده نما معماري با مرغابي دوست شوید. اجرای نمای سنگ خشک با استفاده از پیچ و مهره فلزی انجام می شود. زمانی که از نمای خشک در ساختمان استفاده می کنید به ازای هر مترمربع از آن80 الی 100 کیلوگرم از وزن را کاهش می دهید. از شما تقاضا دارم برای بهبود محتوا نظراتتان را پایین هر مطلب برام ارسال کنید. در غیر این صورت ممکن است دچار خطاهای راهبردی شده و در انتخاب متریال و مصالح خود اشتباه کنید. رشد سریع جمعیت و گرایش مردم به شهر نشینی، تقاضای فزایندهای را برای تهیه مسکن به دنبال داشته که این موضوع در پی خود مشکلات عدیده ای در زمینه توسعه شهری بوجود آورده است. Post was g​ener​at ed  by G​SA C᠎ontent Generator Dem᠎over᠎si on.

با فاصله بر روی آن نصب گردد.

علاوه بر این، ظاهر شیشهای، جلوهای لوکس و جذاب به سازه بخشیده و به زیباسازی شهر کمک میکند. پروژه در ۲ کیلومتر شهر ساری قرار دارد. قطعات اسکوپ در شیارهای ایجاد شده در ضخامت سنگ قرار می گیرند و سپس اسکوپ های گالونیزه با استفاده از پیچ به نبشی زیرسازی نصب می شوند. این روش، برای اجرای سنگ های دارای ضخامت بیش از 2 سانتی متر توصیه می شود. ۱- در این روش، ابتدا عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات به دیوار متصل میشود و سپس چهارچوب یا اسکلت بر روی آن قرار داده میشود تا آجرنما با فاصله بر روی آن نصب گردد. در روشهای اجرای نمای کرتین وال، هم به بحث شکل ظاهری اهمیت داده میشود و هم نقش محافظتی ساختمان موردتوجه قرار میگیرد. ۳- استفاده از سیمان، عیبهای سطح دیوار را پوشش داده و نمای ساختمان را یکدست می کند. فاصله شمشهها از هم حداکثر یک متر است.

سیستم های مدرن نما

نصب نمای خشک روشی است که زیاد مورد استفاده قرار گرفته است در این روش فضای خالی بین دیواروسنگ نما وجوددارد که این فضای خالی باعث می شود سنگ نما ترک یا شکست نخورد .نصب خشک سنگ نما نمایی کامل وبی نقص است که سرعت بالایی دارد وزیبایی به ساختمان می بخشد.با وجود این روش در زمان ساخت بنا صرفه جویی می گردد. سنگی که در اجرای نمای سنگ خشک به کار برده می شود بایستی ضخامت بیشتری نسبت به سنگ های اجرا شده به روش با ملات (تر) داشته باشد. نمای سنگ به دو روش تر و خشک اجرا می شود. این شیدرها در سایزهای مختلف بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. شرکت آلکام ویستا از سال ۱۳۸۴ در زمینه تهیه و تأمین مصالح نوین نمای ساختمان، مشاوره ، طراحی و اجرای انواع نماهای نوین ساختمانی همگام با استانداردهای اروپایی و با ایجاد ارتباطات گسترده با مشاورین معظم اروپایی و معرفی مصالح روز نما، به عنوان دپارتمان تخصصی نمای ساختمان فعالیت می نماید.

Th is content h᠎as been done with G SA Con te᠎nt  G᠎ener᠎ator Dem᠎oversi​on!

آیا شما سرامیک پرسلانی بهترین شما می‌توانید؟ 10 نشانه شکست

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از طراح و مجری نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید