در اینجا همان چیزی است که باید انجام دهید به شما کرتین وال

طراحی نما | پروژه باشگاه پارس :“موقعیت مکانی پروژه ، بسیار خاص بود و این اهمیت کار مارا دو چندان می کرد. مصالح و موادی که در طراحی و اجرای نمای خشک سرامیک مورد استفاده قرار میگیرند، دارای تنوع بالایی هستند. 1. سرامیک های پرسلانی یکی از مهمترین و اصلی ترین متریال هایی می باشد که برای نصب و اجرای سرامیک خشک مورد استفاده قرار می گیرد. در انتخاب مصالح و پروفیل برای زیرسازی نمای ساختمان مواردی مانند نبشی کشی، ریسمان کشی و اجرای زیرسازی صورت می گیرد. به این منظور در پشت سرامیک ها به وسیله دستگاه و مته سوراخ هایی ایجاد می شود و انکر درون این سوراخ ها جای می گیرد و سپس بر روی پروفیل های افقی نصب می شود. برای مثال، عناصر فولادی افقی به شکل بیضی شکل که به صورت افقی بین ستونهای خارجی قرار دارند و اندازه و فاصله آنها برای کاهش شدت بهره خورشیدی طراحی شدهاند. در این معماری کمترین آسیب به محیط طبیعی وارد می شود تا شکل طبیعی و ارگانیک محیط (اکوسیستم) از بین نرود. اینکه طراح و مجری نصب نما در کمترین زمان قادر باشد نما را روی ساختمان ایجاد و نصب کند اهمیت بسیار زیادی دارد. برای نصب هر یک از نماهای ساختمانی استانداردهای مشخص شده ای وجود دارد که هر یک از مجریان نصب نما به خوبی با استانداردهای موجود در مورد اجرای نماهای ساختمانی آشنایی دارند.

ی سرامیک خشک از سرعت خوبی برخوردار خواهد بود.

رنگ بندی آنها با یکدیگر متفاوت است که هر یک از رنگ های آن زیبایی بی نظیری را به ساختمان شما می بخشد. طرح ها و رنگ بندی های سرامیک هایی که در این سبک به کار برده می شود با یکدیگر متفاوت است و شما باید به آن رنگ بندی ها دقت داشته باشید. در طرح هایمان می کوشیم ارتباطی تعاملی میان محیط ساخته بدست انسان و محیط زیست پیرامون برقرار باشد. با توجه به اینکه چه متریالی را انتخاب میکنید و اینکه طرح دلخواه شما برای اجرای نما به چه شکلی است، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. قیمت کمتری نسبت به مجوف دارد. به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد. بستگی دارد. به طور کلی در صورتیکه برای اجرا نمای سرامیک خشک از متخصصان کارازموده استفاده شود، کار اجرای نمای سرامیک خشک از سرعت خوبی برخوردار خواهد بود. ارتفاع سازه و موقعیت جغرافیایی نما روی هزینه نصب و اجرای پروژه تاثیر زیادی دارد که باید مجریان به خوبی آن را در نظر داشته باشند. ولی اگر کار اجرای این نما به افراد متفرقه و بدون سابقه اجرایی واگذار شود و کار نصب و اجرا و آب بندی به درستی انجام نشود، نمای ساختمان دچار مشکلاتت عدیده خواهد شد.

از این رو ، نحوه ترکیب بندی فرم معماری و آفرینش طرحی خلاقانه که ضمن مدرن بودن ، همخوانی با معماری بومی شمیران نیز باشد، اولویت اول ما بود. فرم بنا نیز چالش مهمی بود. فرم پروژه نیز متشکل از پره های بتونی سبکی است که همچون غلافی رقصان در فضا ، هنگام عبور از مجاورت بنا ، از هر نقطه که به بنا بنگریم ، جلوه دیداری و شکل بدیعی پدیدار می نماید. در طراحی نما مدرن و پایدار ، بنا خود را با شرایط اقلیمی محیط پیرامون تطبیق می دهد و ارتباط متقابلی با آن برقرار می نماید. این نوع نما قابلیت اجرا در تمامی شرایط آب و هوایی را داشته و می توان از فضای موجود بین دیوار و نما برای عبور تاسیسات مکانیکی ساختمان استفاده نمود. بد نیست بدونین که دوغاب ترکیبی از سیمان سفید و پودر سنگ به همراه آب هست. از اونجایی که سنگ نما مانند لباس، بدنه ی ساختمان شما رو می پوشونه و تاثیر بسیاری بر زیبایی ظاهری اون داره، بنابر این بهتر هست که اولین معیار شما در هنگام انتخاب، سلیقه و نظر شخصی شما باشه.

This con tent has been g​enerat᠎ed ​by G SA Con te nt Generato r ᠎DEMO​!

قطعات اغلب برای تسطیح کف برای ساخت و ساز، برای پر کردن ویژگی های منفی مانند زهکش ها و مخازن، و استفاده مجدد به طور کامل، و بخشی، به عنوان بخشی از مصالح ساختمانی دیوار استفاده می شد. شرکت آلوم کاردینه (آلوکد) با بهره گیری از تیم طراحی و اجرایی متخصص ماهر و کارآزموده آماده همکاری با مشتریان و سازندگان عزیز در زمینه اجرای نماهای ساختمانی خشک اعم از سرامیک خشک، کرتین وال، ورق کامپوزیت و… ضخامت ورق کامپوزیت با پوسته 0? استفاده از نمای کامپوزیت نیز پس از بررسی نوع ساختمان و بر اساس نوع کاربری و استفاده از آن توسط ما ارزیابی و پیشنهاد داده می شود. سرامیک پرسلانی نسبت به سرامیک معمولی در مواد اولیه مقداری تفاوت دارد مثلا خاک رس یکی از مواد اولیه سرامیک پرسلانی است و این سرامیک مقاومت و دوام خیلی بالاتری داشته در دمای بالاتری نیز ساخته و تولید می شوند. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. هر یک از نماهای ساختمانی که شما انتخاب می کنید تا روی ساختمان تان اجرا شود دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.  Content has be​en created with the  he᠎lp ​of behsaznama Conte​nt Generator Demov ersion!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت اجرای نمای سرامیک خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید