داستان ناگفته درباره نمای خشک که باید بخوانید یا کنار گذاشته شوید

جدیدترین تکنولوژی موجود در زمینه نما و مبتنی بر بتن، نماهای GFRC است که علاوه بر زیبایی نما، مزایای بسیار زیادی در راستای کند کردن روند فرسایشی نمای خارجی ساختمان، جلوگیری از هدر رفت انرژی، کم شدن هزینههای مرتبط با نما، خاصیتهایی همچون مقاومت در برابر آب، آتش و… از سال 2011 ، این شرکت شریک رسمی موسسه معماری رسانه است که اصلی ترین نیرو در ارتقاء نماهای رسانه ای در سراسر جهان است. ضخامت و سیستم های زیرسازی که این نما دارد را شما می توانید به بهترین نحو ممکن در هر یک از بخش های ساختمانی خود اجرا نمایید. اجرا نمای خشک در مقایسه با اجرا نما با ملات دارای انعطاف پذیری بیشتری می باشد و براحتی می توانید ناصافی ها را صاف کنید. در پشت هر اسلب سرامیک با استفاده از مته مخصوص، 4 عدد سوراخ ایجاد می شود. شستشوی شیشه معمولا هر 3 ماه یکبار انجام میشود. هزینه های حمل یکی از فاکتورهای مهم در دستمزد اجرا است که معمولا با فاصه از مرکز، بالاسریهای قیمت نیز در دستمزد لحاظ میگردد. طراحی سرستون ها نقش بسیار زیادی در زیبایی نما دارند که جز مهم ترین مرحله های اجرای نما رومی ساختمان می باشند، در این قسمت ما به فردی حرفه ای در زمینه تراش سنگ ها نیازمندیم تا سنگ ها را با روش مختلف به بهترین شکل ممکن برش دهد.

نمای ساختمان سیمانی بسایر ارزان قیمت می باشد.

ویژگی های ورق کامپوزیت در نمای ساختمان و نمای خشک به شرح زیر است. همزمان با زیر سازی دیوارها چنانچه برخی سطوح مانند سقف ها، پنجره ها، نرده ها، چارچوب درب ها و . تصاویر زیر شبيه ی از ساخت هایی که با نمای کامپوزیت رنگی ساخته شده اند را علامت می دهد. نمای ساختمان سیمانی بسایر ارزان قیمت می باشد. این ساختمان دقیقا مقابل ساختمان های صلب قرار می گیرند. که توسط مهندس طراح انجام می شود. بنابراین پنل پوششی نما به این روش میتواند تا ۷ برابر کمتر از یک پنل پیشساخته بتنی وزن داشته باشد که به طور معمول در هر کیلومتر مربع در حدود ۳۰ کیلوگرم است. از آنجا که این الیاف مانند فولاد زنگ نمیزنند، بنابراین نیازی به محافظت از پوشش بتن در برابر زنگ زدگی نیست. قابل ذکر است نمای رومی از سبک نماهای کلاسیک است که در طراحی و اجرای این نما از سنگ هایی همچون: سنگ مرمر، تراورتن و گرانیت بهره برده می شود. تقویت کننده الیاف شیشه منجر به تولید محصولی با مقاومت خمشی و کششی بسیار بالاتر از بتن معمولی میشود و امکان استفاده از آن را در کاربردهای نصب نماهای نازک فراهم میکند. Th is data was wri tt᠎en  by G SA Con te nt​ Gen᠎erat or D​emoversi᠎on.

الیاف شیشه به کار رفته در آن مقاومت کششی بالاتری نسبت به فولاد دارد. در نتیجه پنل های بتن اکسپوز یکی از جدیدترین مصالح های نمای ساختمان است که با اجرای آن در نمای ساختمان جدید بودن و به روز بودن ساختمان را نشان می دهد. طرح نمای ساختمان نیز با توجه به نوع فعالیتش بر گرفته از ریل های قطار می باشد. این ضوابط به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شده و هم اکنون هم توسط اداره کل معماری و ساختمان نحوه اجرای آن کنترل می شود. وزن کم GFRC امکان اجرای آنها بر روی سطوح ساختمان را راحتتر، سریعتر و بدون چالش میکند. اجرای نمای خشک باعث می شود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. این ساختمان مدرن در تهران قرار دارد. در طراحی نما مدرن و پایدار ، بنا خود را با شرایط اقلیمی محیط پیرامون تطبیق می دهد و ارتباط متقابلی با آن برقرار می نماید. پروفیل های آلومینیومی در نمای خشک به صورت چهارچوب نگه دارنده می باشند.

بعنوان مثال در سقف های کاذبی که تاسیسات مکانیکی از پشت آن عبور میکند و امکان نشت آب وجود دارد سقف کاذب فایبر سمنت به دلیل مقاومت بالا در مقابل رطوبت گزینه بسیار مناسبی است. همچنین به دلیل مقاومت بالا و قابلیت شکلپذیری و سبکی وزن در ساخت مبلمان شهری و پوشش گنبدها نیز کارایی ویژهای دارد. در جی اف آر سی به جای فولاد از الیاف شیشه برای تقویت بتن استفاده میشود. در نهایت شما را در تهیه و خرید مطمئن نمای GFRC برای ساختمان راهنمایی مینماییم. بسیاری از ساختمان ها با کیفیت پایین مجبور می شوند که در مدت زمان کم تعمیرات گسترده ای را انجام دهند. به وسیله قلاب اسکوپ به سنگ ثابت می ماند. مزیت بتن اکسپوز این است که به معماران اجازه می دهد تا به راحتی طرح های خود را در نما پیاده سازی کنند. نمای سنگ در ساختمان، از نماهای بسیار پر طرفدار و پر کاربرد می باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت بهساز نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید