تکامل کرتین وال

اما با توجه به اینکه این قطعات اسکوپ تنها با چسب به سنگ نما چسبانده شده و چسب نیز در اثر تغییرات جوی میتواند از پشت سنگ نما جدا شود، این روش مهار برای قطعات سنگی توصیه نمیشود. در ماه های تابستان ، این پدیده همرفت طبیعی به معنای تجدید هوا است که از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. در غیر این صورت حتی اگر بهترین رنگ برای نمای ساختمان استفاده شود، سیمان به مرور زمان تراشه می کند و خراب می شود. بتن اکسپوز و یا بتن نما، به صورت پنل های پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد، اما می توان برای آن قالب اختصاصی تهیه نمود. در صورت مشاهده ی سطوح تخریب شده بهتر است طی یک برنامه زمانی مشخص نسبت به اصلاح و ترمیم آن ها اقدام کنید. این نوع از نمای سیمانی پوششی به ضخامت ۲ سانتی متر است که از ملات سیمان، پودر سنگ و خاک سنگ تشکیل شده و با استفاده از دستگاه دوغاب پاش روی نمای تخته ماله ای پاشیده می شود. از آنجایی که این رنگ بر پایه آب بوده و جدا از دوام و ماندگاری، قابلیت تنفس سیمان و دیوارها را نیز فراهم می کند. قبل از اعمال رنگ روی سیمان از خشک بودن سطح سیمان اطمینان حاصل کنید.

شرکت طراح و مجری نما

Th is c​on tent was wri᠎tt en  by behsaznama Content G en er​ator DEMO!

سرامیک پرسلانی

در واقع این نما به سبکی تولید و نصب میشود، که سنگینی زیاد شیشههای نما، وزن خود را بر روی سازه کرتین وال یا همان لاملها و شاسی کشیهای نما میاندازد. در واقع بتن اکسپوز در نمای ساختمانی قرار میگیرد و علاوه بر آن در پوشش دیوارهای داخلی ساختمان نیز قرار میگیرد. رنگ نانو و رنگ اکریلیک از جمله رنگهای پرطرفدار و محبوبی هستند که در سراسر کشور در اقلیمهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. امروزه انواع سنگهای مختلف مانند سنگ سمنت پلاست در نمای ساختمان به کار میرودد و نمای نانو در ساختمانسازی استفاده میشود. بتن اکسپوز با داشتن ویژگی ها و مزایای زیاد، بسیار مورداستقبال عموم قرار گرفت و به خاطر انطباق پذیری بالا، به راحتی در انواع پروژه های معماری به کار گرفته می شود. بتن اکسپوز در سطح، بخشی قابل مشاهده از طراحی معماری داخلی ساختمان است. بتن اکسپوز از دسته مصالحی است که در چند سال اخیر به خصوص در معماری مدرن ایران، جای خود را باز کرده و یکی از جدیدترین و البته پرطرفدارترین مصالح است.

ما بعنوان یکی از تولیدکننده بتن اکسپوز در شیراز برای باکیفیت بودن و امنیت ساختمان و نمای آن حتما به شما این بتن را معرفی می کنیم و در طراحیهای مدرن و جدید، مهندسان و طراحان از آن استفاده زیادی میکنند. این بتن، یکی از متریال های پیشرفته و تقریبا مدرن برای ساخت انواع سازه ها است. هر شخص فعال در زمینه صنعت ساختمان ، می بایست آشنایی لازم و کافی را با انواع سیستم های نما داشته باشد. در این مورد باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از مصالح مرغوب بسیار با اهمیت می باشد. زیرا در اجرای این نما از چهارچوبهای فلزی به عنوان قالب و الگوی اجرای نما استفاده میشود و نیازی به داربست نیست. یکی از جدیدترین روش های اجرای نما های ساختمانی، اجرا نما به روش خشک می باشد. اجرای نما سیمانی چه معایبی دارد ؟ با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده نحوه نصب نمای خشک دارد. مجري نماي خشک در واقع فرد يا شرکتي مي باشد که مسئوليت نصب و اجراي نماي خشک را بر عهده مي گيرد.

یند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد.

بعبارت کلی؛بتن اکسپوز به بتنی گفته می شود که سطح نهایی کار است و چیزی روی آن قرار نمی گیرد و در واقع نمای ما را بتن تشکیل می دهد. با توجه به اینکه نمای بیرونی ساختمان ها همیشه مستقیماً در معرض آب و هوا قرار دارد و نسبت به سایر سطوح ساختمان آسیب بیشتری می بیند، در انتخاب رنگ لوگو، انتخاب رنگ باکیفیت و موثر در طول سال بسیار مهم است. کار حرفه ای نیاز به نقشه بردار دارد ، شاید بتوان بدون مهندس هم برج بسازی اما اصولی نخواهد بود! از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و بویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. در این مقاله مباحث تولید کننده بتن اکسپوز، مجری بتن اکسپوز، طراحی بتن اکسپوز، فروش بتن اکسپوز، اجرای بتن اکسپوز و ساخت بتن نما در شیراز را توضیح خواهیم داد. در مورد نمای داخلی قسمت هایی که در دید سایر افراد است را نمی توان تغییر داد. This ᠎da​ta was created by G SA Con tent Generator Demover᠎sion .

دیدگاهتان را بنویسید