تواریخ نمای خشک

مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بهترین نما مدرن را با قیمت مناسب و بازدهی بالا انتخاب کنید و متحمل هزینه های اضافی در متریال نیز نشوید. متریال به کار رفته در نمای این مجموعه مسکونی افزون بر سنگ تراورتن سفید با بافت های گوناگون، نرده و ورقه های فلزی با رنگ نوک مدادی و همچنین نوارهای چوبی می باشد. لذا در این شرایط شاید لازم باشد بصورت سالیانه سطوح را به روش های مختلف پاکسازی کنید. ورق ها طبق روش فیکس آماده می شوند ، اما به جای نبشی آلومینیومی روی لبه های خم خورده ی عمودی ، چند جاسازی به شکل چکمه پانچ می شود. قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … This ​po st w as g᠎ener ated ᠎with t​he help of G SA  C᠎on​tent  Gen​erat or D emov er sion .

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

به عنوان یک قاعده ی کلی می توان میزان مصرف رنگ نمای ساختمان را اینگونه عنوان کرد که برای سطوح غیر جاذب و هموار می توانند به ازای ۱ کیلوگرم جرم خود مساحتی بین ۶ تا ۸ متر مربع را رنگ آمیزی کنند. به این سه حالت می توان سه زمان یا تایم مجزا را اختصاص داد که به ترتیب برابر ۱ تا ۲ ساعت، ۴ تا ۶ ساعت، و ۶ تا ۹ روز است. به عنوان مثال شما هيچگاه نمی توانید یک خمیر را در کمترین زمان روی یک سطح مشخص بگسترانید. زیرا اگر بخشی از سازه به دلایل مذکور با رنگ نمای ساختمان رنگ آمیزی نشوند عملاً نمای کلی ساختمان را در پایان کار دچار ناهماهنگی می کند. کیفیت کلیه محصولات تولیدی شرکت کوثر پروفیل اراک مقاطع آلومینیوم, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی, قیمت پارتیشن آلومینیوم, تولید مقاطع آلومینیوم, فروش مقاطع خاص آلومینیوم, مقاطع پروفیل پنجره لولایی آلومینیومی, قیمت پروفیل پنجره لولایی, طراحی پروفیل پنجره لولایی, انواع مقاطع پروفیل توری پنجره, پروفیل توری پنجره, انواع پروفیل نمای خشک, فروش پروفیل نمای خشک, پارتیشن نمای خشک آلومینیومی, طراحی پروفیل پرده زبرا, پروفیل پنجره کشویی دوجداره, فروش پروفیل پنجره کشویی خاص آلومینیومی, تولید پروفیل پنجره کشویی, فروش تیغه خاص کرکره, تیغه کرکره آلومینیومی, انواع مقاطع تیغه کرکره, تیغه کرکره, پروفیل نمای شیشه ای آلومینیومی, پروفیل نمای شیشه ای, قیمت پروفیل جام بالکن, فروش پارتیشن جام بالکن آلومینیومی, طراحی هندریل مقطع آلومینیومی, پروفیل جام بالکن, هندریل شیشه ای, فروش هندریل خاص صنعتی, قیمت تولید هندریل, طراحی پروفیل پارتیشن دوجداره, پارتیشن تک جداره, تولید انواع پروفیل پارتیشن, طراحی پارتیشن خاص آلومینیومی, فروش پروفیل پارتیشن شیشه ای, نمای شیشه ای کرتین وال, نمای شیشه ای مدرن, اجرای نمای شیشه ای, تولید نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, قیمت پارتیشن آماده, تولید پارتیشن خاص تاشو, طراحی پارتیشن اداری, شرکت های نمای خشک فروش پارتیشن از نظر پایداری پروفیل، ماندگاری رنگ یا پوشش آنادایز مطابق با استاندارهای بین المللی به مدت 5 سال از زمان اجراء ضمانت می گردد.

ی ساختمان تعیین می کند.

در زمان استفاده از رنگ نمای ساختمان بهتر است یکسری معیارهای زیبایی شناختی را نیز در پوشش دهی سطوح در نظر بگیرید. از نظر زیبایی و عناصر معماری، این نوع بسیار محبوب است اما از نظر امنیت در زمان زلزله نیاز به استفاده از مصالح مناسب و دقت در اجرا دارد. چرا زمان عمر مفید رنگ آکریلیک پایه آب در نظر گرفته نمی شود؟ درواقع این میزان دمای محیط است که زمان نهایی را برای خشک شدن کامل رنگ نمای ساختمان تعیین می کند. پاسخ به این سوال جوانب مختلفی را در بر می گیرد که مهمترین آن نوع سطح و درجه ی سختی و به اصطلاح خشنی آن است. البته این موضوع کاملا به ظرافت طراح و سازنده در طراحی نما و معماری بستگی دارد. بسته به نوع متریال انتخابی و نوع طرحی که طراح برای نمای شما در نظر میگیرد . در طراحی نمای این ساختمان دو مقیاس شهری و انسانی در نظر گرفته شده و ناظر در برخورد با این نما حس نزدیکی به آن را خواهد داشت. قبل از خرید رنگ ساختمان، بهتر است همه ی ویژگی ها و خصوصیات محصول را به دقت مورد ارزیابی قرار دهید تا ایده آل ترین نتیجه را در پایان کار پروژه تجربه کنید.

نمای خشک نمایان

تنها محدودیتی که در گذشته برای کاربردِ وسیعِ شیشه وجود داشت شکنندگیِ آن بود؛ ویژگی ای که شیشه را نه فقط میرا که خطرناک هم می ساخت. در بازار متریال های مختلف و متعددی وجود دارد که می توان با توجه به بودجه و دیگر عوامل و موارد مانند سلیقه و انتخاب کارفرما انتخاب نموده و اجرا نمود. درصورت کم بودن ارتفاع ساختمان مورد نظر، می توان آن را توسط غلتکهای دسته دار و در غیر این صورت به کمک داربست و یا حتی تجهیزات بندبازی رنگ آمیزی نمای ساختمان را اجرا می نمایند. حالت اول نشان می دهد که رنگ نمای ساختمان تنها درصد کوچکی خشک شده است و می توان لایه ی رنگ را لمس کرد بدون آنکه به پوست شما بچسبد. همان طور که می دانید رنگ های پایه آب زودتر از ترکیبات دارای حلال شیمیایی خشک می شوند و آن به دلیل سرعت تبخیر آب می باشد. برای سطوح چوبی پیشنهاد می شود از رنگ نمای ساختمان آکریلیک و گروهی از رنگهای روغنی استفاده کنید تا علاوه بر ظاهر زیبایی که به کلیت کار می بخشند بتوانند در یک بازه ی طولانی عنصر حساس چوب را از عوامل جوی آسیب زننده حفظ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید