ترس از یک متخصص نمای سنگ

در هنگام انتخاب طراحی خارجی ساختمان با روش نصب سنگ نما توجه به نوع سنگ، تجهیزات کاربردی برای اجرای نمای سنگ ساختمان در کنار مواردی مثل تغییرات آب و هوایی بسیار حائز اهمیت است. همان طور که می دانید نمای هر ساختمانی دقیقا در معرض دید قرار داشته و با خرابی آن تصویر کلی ساختمان به شکل نامناسبی دیده خواهد شد؛ پس در طراحی و ساخت نما دقت بسیار بالایی داشته باشید که نیاز برای تعمیر به وجود نیاید. در اجرای نمای سنگی ساختمان رعایت یک سری اصول و نکات در روشهایی متفاوت مثل اجرای نمای سنگ خشک و تر از اهمیت بالایی برخوردار است. در برابر عوامل طبیعی، تغییرات آب و هوایی و مشکلات محیطی مقاومت بالایی داشته باشند. قرار گرفتن نمای ساختمان در معرض تغییرات آب و هوایی و حوادث طبیعی و انسانی توجه به این اصول را اهمیت بیشتری بخشیده است. همچنین در صورت استفاده از متریال های دیگر مانند کامپوزیت ، شیشه وچوب هر کدام را به صورت تخصصی باید مورد بررسی قرار دهید. مرحله بعد نصب داربست می باشد که با توجه به سازه کشی نما ،داربست باید از بدنه اصلی نما فاصله داشته باشد .که معمولا این فاصله حدود ۳۰ سانتی متر می باشد .و سپس آهن کشی نما را انجام می دهید . Th᠎is c​on᠎tent h᠎as  been done with behsaznama Conte nt Gener ator ​DE MO!

قیمت نمای خشک

این سیستم دارای قابلیت ریگلاژ بعد از نصب می باشد. استفاده از روش ها و متریال های نام برده شده مانند ورق کامپوزیت در نمای ساختمان که با عنوان نمای خشک معرفی شد، باعث تنوع در انتخاب و هزینه ی نصب آن شده است. در این روش زیرسازی با آهن انجام می­شود و سنگ نما با استفاده از قطعات اسکوپی که در شیار مابین ضخامت سنگ قرار می­گیرند، نصب و رگلاژ می­شوند. ترک، لب پریدگی، شکستگی و شیار و حفره در سطح سنگهای به کار رفته برای نمای ساختمان وجود نداشته باشد. این سبک نماکاری از همه جهات مقرون به صرفه است و به نحوی قیمت تمام شده نما را به شدت کاهش میدهد. پس از آن نیز این روش، بهتدریج پای خود را به کشورهای دیگر گشود و سرانجام، به کشور ما نیز راه یافت. اجرای نمای کامپوزیت نیز یکی دیگر از روش های اجرای نمای خشک محسوب می شود که این روزها مورد استقبال ویژه قرار گرفته است.  This article h᠎as be en done with t he ᠎help ​of G SA C​on​tent Generat᠎or D em over​si​on​.

داشتن نمایی که عملکرد حرارتی خوبی داشته باشد مستقیماً مصرف انرژی را تحت تأثیر قرار می­دهد لذا در نمای ساختمان، استفاده از مصالحی که ضریب انتقال حرارتی کمتری دارند، باید مورد توجه قرار گیرد. تا به این قسمت نحوه نصب سنگ نمای ساختمان و نکات مهم در اجرای نمای سنگی مورد بررسی قرار گرفت. مثلا وقتی ما به اصفهان سفر می کنیم اولین چیزی که مشاهده می کنیم نمای ساختمان ان شهر می باشد به همین خاطر طراحی و اجرای نمای ساختمان در اصفهان مهمترین قسمت در ساختمان سازی می باشد. از این رو در این قسمت به چند نکته موثر در انتخاب سنگ نمای ساختمان در قالب موارد زیر اشاره خواهیم داشت. اجرای نمای سنگ ساختمان با کامپوزیت، ورقههای آلومینومی و شیشه در قالب دو روش کلی اجرای نمای سنگ خشک و اجرای نمای سنگ تر توسط افراد متخصص صورت میگیرد. در اجرای نمای سنگ خشک که به نسبت حالتهای بعدی از قدمت کمتری در ایران برخوردار بوده ابتدا سنگ نما را شاسی کشی و قالب بندی میکنند. برای مثال برای جلوگیری از اتلاف انرژی روش خشک بسیار مناسب است یا اینکه با این روش نما از وزن سبکتری برخوردار میگردد. چند نکته مهم و اساسی در هنگام نصب و اجرای سنگ نمای ساختمان در انواع مختلف وجود دارد که توجه به آنها در جلوگیری از ریزش و افتادن نمای سنگی تاثیر بسزایی دارد.

قبل از اینکه خیلی دیر شود در مورد اجرای نما چه باید کرد

در این میان علاوه بر نصب اصولی انتخاب سنگ مناسب برای نمای ساختمان در جلوگیری از ریزش و عدم تداوم طولانی مدت آن تاثیر بسزایی دارد. این قطعات بتنی نما از جمله بادوام ترین مصالح در نماسازی داخلی و خارجی است که میان معماران دارای محبوبیت بسیاری است. که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده میشود. نفوذ آب در زمستان منجر به یخ زدگی، ترک خوردگی و به مرور زمان فرسایش سنگ نما میشود. آب به راحتی در آنها نفوذ نکند. با توجه به کاربرد این نوع نمای مدرن در اقلیمهای مختلف آب و هوایی، از مصالح گوناگونی در آن استفاده میشود. ، اهمیت دارد. پس اگر تمام این موارد را رعایت کردید، اما از مشاوره و طراحی نماهای مدرن غافل شدید؛ انتظار نداشته باشید همه چیز همان طور که دوست دارید، پیش برود! پس یک شرکت ساختمانی با طراحی و اجرای نمای ساختمان می تواند به ساختمان های شهر اصفهان هویت ، فرهنگ خاصی بدهد. شما مشتریان می توانید از شرکت های اگهی دهنده خدمات جو استفاده کنید. در اجرای نمای سنگ ساختمان حتما باید یک محدوده عملیاتی را مشخص کرده و از آن استفاده کنید. نکاتی که در انتخاب نمای ارزان قیمت باید رعایت شود؟

سیستم های مدرن نما

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمای خشک مدرن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید