{بیشترین بهره را ببرید} از نمای خشک در ساختمان استفاده کنید

لمبه نما : ابزاری است که در سایز و شکل های مختلف تولید شده و در اطراف بخش های شیبدار سازه اجرا می گردد. در سیستم های نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان، بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. در ادامه درباره روشهای اجرای نمای کرتین وال در سیستم بدون قاب توضیحاتی خواهیم داد. بهجای استفاده از قاب از چسبهای ویژهای برای فیکس کردن و استحکام شیشهها در بین لاملها استفاده میکنند. امروزه و با رواج مدرنیته، ساخت نماهای ساختمانی با فرم ساده رواج پیدا کرده است و یکی از گزینه های مناسب برای اجرای نمای این ساختمان ها استفاده از نمای سرامیک خشک می باشد. طی سالهای گذشته محصولات مختلفی جهت استفاده در نمای ساختمان مورد استفاده طراحان این صنعت قرار گرفته است که این روند مشکلات و محدودیتهایی که در اجرای نما بخصوص روش هایی که در ملات وجود دارد را بیشتر نمایان کرده و مهندسان این عرصه را وادار به استفاده از نمای خشک در ساختمان کرده است، به این ترتیب که نصب نما بصورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بسیار در طرح، جنس و رنگ را فراهم می کند.

نمای خشک در ایران

نمای ساختمان نباید به صورتی طراحی شود که جلوی ورود نور به ساختمان را بگیرد و با برای باز و بسته شدن درب و پنجرهها مشکلی ایجاد کند. پس بهطور کلی میتوان مولفه دانش در تولید یک محصول را بهعنوان معیاری برای تعیین پیشرفته یا سنتی بودن آن در نظر گرفت، به طوری که سرامیک خشک نما به دلیل نوع تولید آن که بر اساس دو گونه اکسترودی و استفاده از دستگاه های پیشرفته ورقه ورقه نمودن سرامیک به ضخامت یک سانتی متر تقسیم بندی می گردد از دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود. با آنکه عمل نصب کاغذ دیواری آسان به نظر می رسد و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید مقالات زیادی با عنوان آموزش نصب کاغذ دیواری بیابید، ولی از آنجا که اینکار مانند دیگر مهارت های عملی نیاز به تمرین دارد، تا یاد گیری کامل فوت و فن آن بهتر است از یک نصاب بخواهید که آن را برای شما اجرا کند.

این است سریع رویکرد حل کردن یک مشکل با اجرای نمای خشک در ایران

برای درک بهتر تفاوت کرتین وال فریم لس و فیس کپ میتوانید به مقاله آن مراجعه فرمایید. در ادامه مقاله بیشتر درمورد روشهای اجرای نمای کرتین وال، ویژگیهای این نما و انواع آن صحبت خواهیم کرد. این نوع از آجر نسوز دارای ساختار متفاوتی بوده که به درخواست شرکت ها بستگی دارد و فرایند شکل دهی و پخت در دمای بالا حذف میشود. این نوع سیستم به دلیل ویژگیهای به خصوصی که دارد میتواند نمای منحصربهفردی به ساختمان ببخشد. در این روش سوراخ­هایی در ضخامت سنگ ایجاد می­شود. با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده دارد. در کلیپ فوق آموزش اجرای نمای خشک سرامیک نمایش داده می شود. تنوع طرحها و پیاده سازی قوی پروژهها در این نوع نمای مدرن، نگاههای اهل هنر را نیز به سوی خود جلب نموده است.

، به عنوان دپارتمان تخصصی نمای ساختمان فعالیت می نماید.

البته این به این معنا نیست که در طراحی ساختمان های مسکونی نتوان از آن استفاده کرد. در یک دستهبندی میتوان آنها را بر اساس شکل ظاهری به دودسته کلی قابدار و بدون قاب تقسیم کرد. علاوه بر چسب از لاستیکهایی به نام EPDM نیز میتوان در این نوع سیستم استفاده کرد. در این سیستم میتوان چسبهای مخصوص استراکچر هم به کار برد. نمای ساختمان یکی از با اهمیت ترین قسمت ساختمان می باشد چرا که از طریق پنجره های تعبیه شده در نما، نور فضاهای داخلی تأمین شده و امکان دسترسی فضای داخلی به دنیای خارج از طریق همین پنجره ها امکان پذیر است. سرعت اجرا: نمای ساندویچ پانل بدلیل بهره گیری از شیوه نصب آسان و علم روز جهان توانسته تا حدود زیادی سرعت اجرای نما را به افزایش دهد. سرعت اجرای نما و اجرای نمای خارجی ساختمان بلافاصله بعد از اسکلت بندی و همچنین کاهش خواب سرمایه در پروژه های ساختمانی. تهیه و تأمین مصالح نوین نمای ساختمان، مشاوره ، طراحی و اجرای انواع نماهای نوین ساختمانی همگام با استانداردهای اروپایی و با ایجاد ارتباطات گسترده با مشاورین معظم اروپایی و معرفی مصالح روز نما، به عنوان دپارتمان تخصصی نمای ساختمان فعالیت می نماید. به عنوان مثال، سنگ از جمله مصالح اصلی در اجرای نمای رومی است. This a rtic le h​as ᠎been cre​at ed with G SA  C ontent Generator Demoversion!

قیمت نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مصالح نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید