بهترین کرتین وال برنامه‌های Android/iPhone

معماران طراحی نما را به عنوان بخش مهمی از مراحل ساخت و ساز در همان ابتدای طراحی نقشه ها پیش می برند، زیرا طراحی نمای هر ساختمان از مواردی است که باید به تأیید شهرداری برسد. سیستم کرتین وال یکی دیگر از سیستم های اجرایی نمای شیشه ای میباشد که با توجه به نوع استراکچر آن که به صورت یکپارچه از آلومینیوم ساخته میشود، خطوط افقی و عمودی بسیار قوی و زیبایی در نمای ساختمان ،خصوصاً در سطوح بزرگ را ایجاد می نماید. گیاهانی را میتوان دخل فضای شاد شهری ضرر استفراغ کرد که طرائف و تلالو بصری مناسبی داشته و از استتار متراکم برازنده توجهی نیز بهره مند باشند، ازچه که یکی از مهمترین کارکردهای این فضا، علاوه هامون 0 و پالایش اکوسیستم شهری، جنبههای زیبایی شناختی بي قانوني است. با توجه به این که نمای اصلی این ساختمان در مجاورت بزرگراه کردستان است، طراحان این ساختمان را برای بهینه سازی در مصرف انرژی و کاهش سر و صدا ناشی از عبور ماشین ها، نما را دو پوسته طراحی کرد.

نمای خشک سنگ

بیشترین کاربرد هندریل در بالکن ها، استخرها، راه پله و بخش جلویی پنجره هاست. بیشترین کاربرد این هندریل ها در ساختمان های تجاری( مثل پاساژها، فرودگاه) می باشد. اگه به دنبال این سوال هستید که نمای ساختمان رومی چیست ؟ همان طور که می دانید استان البرز (کرج) یکی از محله های بسیار پر تردد و شلوغ می باشد که موجب آلودگی هوای کرج همانند تهران شده است و آلودگی هوا موجب شده تا دوده ها به مرور زمان به سطوح نمای ساختمان ها نشسته و نفوذ کنند. زمانی که دوده ها به سطوح نمای ساختمان ها نفوذ میکنند بارش باران های اسیدی موجب کثیف شدن سطوح نمای ساختمان ها می شود و این امر موجب افزایش درخواست و تقاضا برای شستشوی نمای ساختمان در کرج شده است. تداوم دور رطوبت-تبخیر موجب افزایش حجم بلورها و پوسته شدن سطح سنگ میگردد. سنگ تزئیناتی ارزان را از تراورتن و سنگهای گران قیمت را از گرانیت و مرمر انتخاب می کنند.سنگ پلاک را برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و در کف،دیوارپله،کف پنجره،کنار و زیر دیوار گچی و.وسایل تزئیناتی نظیر گلدان،شمعدان،جدول و جوی و غیره استفاده می کنند. در صورت استفاده از محلول های شوینده،حتما انواع مطمئن آنها و مطابق دستورالعمل تولید کننده به کار برد.برای این کار،پیش از استفاده از این محلول ها،اثر آنها بر روی نمونه ی کوچک و مشابهی از سنگ آزمایش شود.از مصرف شوینده های اسیدی و قلیایی،از جمله اسیدکلریدریک،محلول آمونیوم و سود سوزآور خودداری کنید.

مهم عناصر اجرای نما

از جمله این ابزار فناورانه، بهره گیری از نماهای متحرک است. در این نوع نماهای جدید ساختمان مسکونی طرح های عمودی و افقی به صورت بینظم یا منظم نوعی زیبایی در بخش نمای ساختمان ایجاد می کند. این ساختمان مدرن در تهران قرار دارد. نمای تراکوتا یکی از مدرن ترین و پرطرفدارترین نمای ساختمانی به شمار می آید. در برخی موارد نمای لوور به عنوان سایه بان در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد در این حالت از میزان نور خورشید به داخل جلوگیری می شود و منظره چشمگیری برای بیننده ایجاد می شود. آلومینیوم ماده ای مقاوم در برابر حرارت است و اگر نمای ایجاد شده با این متریال در معرض آتش سوزی قرار گیرد تغییر شکل نخواهد داد. استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتین وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. با توجه به کنترل کلیه مراحل ساخت نمای کرتین وال (AGK)از طراحی تا اجرا و نصب توسط ابزار دقیق پروژه ساخت و اجرای نمای کرتین وال (AGK)، و همچنین ساخت شیشه به صورت همزمان انجام میگیرد، که این امر خود باعث کوتاه کردن زمان طراحی و اجرای نهایی پروژه میگردد. پایه های به کار رفته برای نصب شیشه به نرده قائم نیست و ظاهر نما به شکل نردهایی با شیشه های سرتاسری است.

فروش تجهیزات نمای خشک

یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین سبک هایی که برای طراحی استفاده می شود سبک مدرن است. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران و سازندگان ساختمان را به خود جلب کرده است ، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. پس از تهیه و تایید طرح سه بعدی نمای ساختمان وضعیت موجود ساختمان توسط تیم نقشه برداری برداشت و از بیلت نمای ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسیم و پیاده سازی میگردد.در آتلیه طراحی و معماری(AGK) نقشه های فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجرای زیر سازی و نصب ورق بر روی ساختمان2- برش و شیار ورق در کارخانه cnc شرکت (AGK) 3- طراحی و اجرا و نقشه های ورق جهت برش در کارخانهcnc آماده و ارائه میگردد. در بین تمام روش های نصب کامپوزیت نما، روش فیکس ارزان تر و راحت تر است. نورپردازي نماي خارجي ساختمان بخش بسيار مهمي از طراحي است چراكه تمام آنچه در نيمي از زمان شبانه روز يعني شب ها ديده مي شود وابسته به نحوه نورپردازي ساختمان است. با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

This c ontent has be᠎en gen erated with the help  of behsaznama Conte nt Gener᠎ator Demoversi᠎on .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد طرح نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید