بهترین راه تبدیل شدن به بالاتر با اجرای نما در 10 دقیقه

بتن اکسپوز به معنی بتن نما یا بتن نمایان نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در مواد ترکیبی و روش تولید آن محصولی جدید با کاربردهای جدید ایجاد شده است. انواع لعابهای کاشی و سرامیک با طرح و ظاهر پولیش، مات، سمی پولیش و شوگر، در مجموعه مهسرام ارائه شده که میتوانند بسته به ذوق و سلیقه شما و نوع کاربری فضا مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین، ضروری است که کاشیهای فضای باز به اندازه کافی استحکام داشته باشند تا در برابر شرایط سخت و عبور و مرور اجسام با وزنهای گوناگون مقاومت کنند.در مجموعه کاشی و سرامیک مهسرام میتوانید برای فضاهای بیرونی، از بین کاشیهای محکم و بادوام، بهترین انتخاب را داشته باشید و برای اطلاع از کاربری و کیفیت هر نوع کاشی از متخصصان این مجموعه راهنماییهای لازم را دریافت کنید. کفپوشهایی که در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرند، باید به اندازه کافی محکم و بادوام باشند تا در برابر همه عناصر خارجی و شرایط محیطی مقاومت کنند. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. Da ta was g​ener​ated with G SA Con᠎te nt Gen᠎erator Demover sion᠎!

ی بیرونی خانه بدهد.

الیاف سلولوزی آنها باعث مقاوم شدن دربرابر عوامل جوی وعیوب مختلف شامل شکستگی و پیچ خوردن میشود.این نوع نما دربرابرآتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. شما میتوانید ترکیب رنگهای مختلف را انتخاب و آزمایش کنید و حتی میتوانید کل دیوار مد نظر خود را با سرامیک تزئین کنید. فقط باید بافت و رنگی را انتخاب کنید که با تم کلی خانه شما و حس و حال شما هماهنگی بیشتری داشته باشد. سرامیک برای فضاهای بیرونی میتواند گزینه خوبی برای ارتقای کیفیت فضای بیرونی باشد و از طرف دیگر، با انتخابهای طراحیهای جدید و امروزی میتواند جلوه بیشتری به نمای بیرونی خانه بدهد. عایق حرارتی باید بهصورت مجزا از طریق اتصال مکانیکی یا چسب به سطح زیر کار متصل شود. خانهای که در آن زندگی میکنیم، آشپزخانهای که در آن غذا میپزیم و مکانی که در آن کار یا استراحت میکنیم، با انواع محصولات متنوع کاشی و سرامیک در سایزها و اندازههای گوناگون و با کاربریهای متفاوت پوشانیده شده است.

این مجموعه تا به امروز ، دست اندر کار خلق پروژه های ساختمانی متعددی در سراسر کشور و حتی خارج از مرزهای این سرزمین بوده است و اکنون به پشتوانه چشم انداز کلان فعالیت خود ، محکم و استوار در مسیر رشد و توسعه فن و دانش معماری قدم بر میدارد. این محصول برای ضد آب سازی بتن و مصالح ساختمانی طراحی و ساخته شده و جایگزین سیستم های سنتی ایزولاسیون شده است. شاید طی سالهای گذشته به دست فراموشی سپرده شده باشد اما هنوز کارفرماهایی هستند که از ما ، نمای سنتی ایرانی با تمامی جزئیات و دیتیل های موجود در آن را می خواهند. اسلبهای سرامیکی از جمله پرکاربردترین و مقاومترین مواد موجود در بازار هستند. در ابتدا به تعریف چلنیوم میپردازیم: چلنیوم: فلزی زیبا و براق که از ترکیب آلومینیوم و استیل ساخته شده است و مقاومت و دوام آلومینیوم و زیبایی استیل را دارا می باشد که در رول های 30 تا 50 متری در بازار موجود است. جوشکاری باید به دقت از لحاظ استحکام و اتصال صحیح مورد بررسی قراربگیرد. اجرای نمای فایبر سمنت برد (سمنت برد ) با توجه به محل و شرایط مورد استفاده به روش های مختلفی قابل انجام می باشد. در مجموعه کاشی و سرامیک مهسرام میتوانید بهترین نوع کاشی و سرامیک را متناسب با کاربری فضای مورد نظر خود بیابید.

مجموعه کاشی و سرامیک مهسرام برای همه انواع فضاها ، سرامیکهای کاربردی را در کالکشن خود ارائه کرده است. محیط بیرونی محل زندگی ما نیز مثل فضاهای داخلی آن، باید با موادی کاربردی و چشمنواز پوشیده شود. تطبیقپذیری و سهولت نگهداری کاشیهای سرامیکی، آنها را به گزینهای ایدهآل برای طراحی داخلی شما تبدیل میکند. یکی از بارزترین مزایای اسلبهای سرامیکی این است که تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است. با وجود مزایایی که نمای رومی دارد اما از طرفی کارشناسان معتقدند که با توجه به وزن زیاد سنگها و سنگین شدن نما و از طرفی اتصالات غیر حرفهای که گاهی اوقات در هنگام اجرا صورت میگیرد ، این نوع نما برای خیابانها و کوچههای باریک مناسب نیست و در هنگام زلزله یا حوادثی از این دست میتواند خطر آفرین باشد. این نوع اتصالات طبق سفارش مشتری و نوع نما، طراحی و در کارخانه تولید و در ابعاد و تعداد موردنظر جهت اجرای نمای خشک تهیه می شوند. بنابراین، این نوع صفحات سرامیکی برای آشپزخانه شما ایدهآل هستند. معمولا مهندسان و نماکاران از این نوع مصالح در نمای ساختمان، دیوارهای داخلی و خارجی، کف و سقف استفاده میکنند. برخلاف کاشیهای داخل ساختمان، کاشیهای فضای باز باید در برابر خراش، ترک یا آسیبهای دیگر سختتر و مقاومتر باشند و با گذشت زمان سازگار بمانند. Data has been created by behsaznama C ontent Gen er at or Dem ov er​sion!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت بهساز نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید