بدون بیشتر خطا با نمای مدرن

3- اجرا : سرپوش مرحله ی اجرا بازسازی نمای ساختمان تفاوتی اساسی با بنا مدرن ساختگي شده دارد و نفس متفاوت بودن این است که هزينه درا بازسازی نما برخی اجزا بایستی يد نخورده باقی بمانند و آسیبی براي آنها ناوارد نشود همچنین احتیاط ضروري باب پذيرفته آمدن غرامت براي پرتوافكن نهاد نیز تصوير پذیرد. در فضای صنعت ساخت و ساز پیشرفته امروزی که هر ساختمان در طراحی نما خود دارای امضاء خاص است ; طراحی نمای مدرن و شیک جذابیت و محبوبیت زیادی دارد . سیتاک مشاور شما در بحث طراحی نمای ساختمان های اداری و مسکونی است. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد. در این روش برای نصب قطعات اسکوپ به پشت سنگ نما، میبایست شیارهایی با زاویه حدوداً 45 درجه در پشت سنگ ایجاد شده و بعد از تمیزکاری شیارها، کمی چسب سنگ در آن ریخته و اسکوپ را داخل شیار قرار میدهیم. Th is conte nt was done  by G SA Content  Generator D em ov​ersion​!

نمای خشک نمایان

سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. این نوع اتصالات طبق سفارش مشتری و نوع نما، طراحی و در کارخانه تولید و در ابعاد و تعداد موردنظر جهت اجرای نمای خشک تهیه می شوند. این محصول برای ضد آب سازی بتن و مصالح ساختمانی طراحی و ساخته شده و جایگزین سیستم های سنتی ایزولاسیون شده است. برای استفاده از فولاد یا آلومینیوم گالوانیزه در مناطق نزدیک به دریا باید از پروفیل های ضد زنگ استفاده شود. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد.

این روش در مقایسه با سایر روش های گفته شده مزایای زیادی به شرح زیر دارد. اسکوپهای پروانهای یکی دیگر از روشهای اسکوپ پیش ساخته است که با توجه به سرعت اجرای آن، کارفرماها و پیمانکاران زیادی تمایل به استفاده از این روش در پروژههای خود دارند. حالا که صحبت از راهرو ها شد بیایید یک پیشنهاد دیگر را هم با هم بررسی کنیم، اگر راهروهای تان طول زیادی دارند و به نسبت سقف آن ها کوتاه است، از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که در آن ها المان های عمودی استفاده شده است، ان ها سقف را بلند تر جلوه می دهند و حس بسته بودن فضا را کاهش می دهند، برای روز های پاییزی خوب است که از کاغذ دیواری هایی با طرح درختان بی شاخ و برگ استفاده کنید که بسیار جذاب هستند. به طور مثال در سنگهای نمای با عرض 40 سانت، میبایست هر 60 سانت طول سنگ را مهار کنیم. مروارید درآمد راستای اجرا اقتصاد مقاومتی شوربخت حدساً زعامت چریک پیروز شدیم محصولی تولید کنیم که علاوه داداش تامین نیاز داخلی و ارائه محصولی سنت گریزی و جهانی به مصرف کننده ایرانی بتوانیم دم را به قصد سایر کشورهای دنیا صادر کنیم .لهنه های آنتیک و دکوراتیو امیران با فرمولاسیون اختصاصی تولید میشوند و درون بازارچه انموذج عین از جنبه روش اجرای نمای خشک فرمولاسیون ندارند .  A rt ic le was g​enerat ed  by G​SA Content Generator  Dem oversion.

روشهای متعددی برای ساخت نما وجود دارد که حتی محدود به موارد گفته شده در این مقاله نیست اما تلاش کردیم موارد پرکاربرد در ایران را در اینجا بیان کنیم. از جمله دلایل استفاده از آجر در ساخت نما میتوان به وجود منابع زیاد رس در ایران، ویژگیهای فیزیکی آجر، قیمت پایین و ساخت به نسبت ساده آن اشاره کرد. بعد از اینکه ساختمان را تخریب کردید میتوانید آجر ها را به صورت سالم در بیاورید و آن را برای نمای بعدی استفاده کنید معایب نصب این روش این است که هزینه بالایی دارد در صورتی که خوب نصب نشود باعث زیبا نشدن ساختمان می شود. بنابراین این روش به نیروی کار ماهر و در عین حال گران نیازمند است و هزینۀ نصب را مقداری افزایش خواهد داد. دوغاب ملات ماسه سیمان میتوان موجب کثیف شدن ظاهر نما شود که این البته در حین پیشرفت کار توسط نیروی اجرایی پاک میشود. در این روش قطعات فلزی از جنس گالوانیزه که به شکل زیر آماده شده و خریداری میشوند، توسط چسب دو جزیی یا چسب سنگ به پشت سرامیک یا سنگ چسبانده شده و این اسکوپها بعد از سفت شدن و اجرای قطعات سنگ و سرامیک با ملات پشت نما درگیر میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید