با نمای مدرن چه چیزی نادرست

چسباندن آجر با استفاده از ملات باعث می شود که نما و بدنه به خوبی باهم پیوند بخورند و از استحکام بالایی برخوردارشوند. در نما ، استفاده از ریتم های عمودی و افقی و زاویه دار همچنین مصالح نوین و تکنولوژی های جدید بر جذابیت و پویایی این سبک می افزاید. در این نوع نما معمولا از مصالح سبک، به ویژه ترکیبات حاصل از آلومینیوم و شیشه استفاده میشود. این امر منجر به ایجاد اشکال ابتکاری در ساخت و ساز با استفاده از مواد جدیدی مانند بتن، فلز و شیشه شد.در حال حاضر، انواع نامتناهی از طرح های خانه هایی با نمای مدرن وجود دارد. تکنولوژی شیشه هوشمند مات شونده کریستال مایع یکی از انواع روش های ساخت شیشه هوشمند است. این ساختار آلومینیومی، شیشه ای و فولادی دارای 17 گلدسته است و این یکی از زیباترین نمونه های معماری آکادمیک مدرن آمریکایی به حساب می آید.این مرکز شامل کلیساهای پروتستان، کاتولیک، یهودی و بودایی که هر کدام ورودی خاص خود را دارند و کلیسای کوچک قادر به برگزاری خدمات در تمام اتاق ها در یک زمان است.

مجری نمای سرامیک خشک

تعریف “معماری پوست و استخوان از میس ون دروهه” سیستم های دیوار پرده ای را توصیف می کند که امروزه در بسیاری از ساختمان ها اعمال می شود.”فرم از كاركرد پیروی میكند” از اصول مهم مدرنیسم می باشد، به این معنی كه طراحی باید مستقیماً از هدف مشتق شود. نمای مدرن با طراحی خلاقانه و جسورانه ی خود، اولین سرنخ را در مورد چیزی که پس از ورود به ساختمان در انتظار افراد می باشد، ارائه می دهد. تو قدیم نمای ساختمان ها بصورت زیر آخر میگرفت که ابتدا دیوارها از حجر و خشت و گهگاه آجر مصنوع می شد و سپس از انجام دیوار ويلا با آجر تراشیده شده نماسازی بعمل می آید اکنون نیز این اقدام سوگند به مان صورت اعمال می گیرد فقط با این دگرگون شدن که درب قدیم چاقي کل دیوارها صد درصد آجر نبود ولی امروزه کلا از آجر فشاری مهيا می شود.پس انداز از محافظت پوشش هر عمارت چیدن آجرهای نما بطریق زیر درعمل خواهد شد. در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی ، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت هایی که ساکنین با آن مواجه خواهند بود اعمال کرد، همچنین یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود می آید که این هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری خواهد کرد. ​Post has been cre at​ed  with t he he​lp of behsaznama Content G​en​erator Dem over si on᠎!

شرکت طراح و مجری نما

غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد. شکستن بخش ها با مخلوط کردن خطوط افقی و عمودی و آزمایش با عرض های مختلف و الگوهای چند جهت این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید یک طراحی خلاقانه و بی نظیر داشته باشید. تولید صنعتی مصالح مصرفی با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … انتخاب دو یا سه متریال متفاوت اما هماهنگ، می تواند به نمای مدرن جلوه ای خاص ببخشد . در نمای مدرن از پنجره های عمودی و افقی به نحو گسترده ای از کف تا سقف استفاده می شود که ورود نور طبیعی به عمق فضاهای خانه احساس می شود.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

اگر دیوارهای نما از روکش کامپوزیت سیمانی پوشیده شده باشد، گرمی را با استفاده از مواد طبیعی و خاکی مانند درب گاراژ چوبی یا حصار آجری می تواند وارد نمای مدرن کنید. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک ، طراحی نما به شکلی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می نماهای مدرن دهد. در طراحی نمای یک ساختمان به شکل مدرن از طرح های یکدست و هماهنگ استفاده می شود که در عین سادگی دچار پیچیدگی های مهندسی می باشد. طراحی نمای مدرن برج خلیفه توسط تیمی از معماران برتر انجام شد و برج خلیفه بلندترین ساختمان مدرن جهان است و این ساختمان که واقعاً یک شاهکار مهندسی است، نمایانگر قلب و روح مفهومی شهر دبی می باشد.با ارتفاع 828 متر، این سازه باشکوه در کنار دبی مال واقع شده و از زمان افتتاح در سال 2010، بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید