با نمای خشک دیگر اشتباه نکنید

جذب رطوبت توسط متریال نما میتواند منجر به خوردگی، فرسایش، رنگپریدگی و تخریب مصالح ساختمانی گردد و این مسئله تحت اثر تغییرات دمایی و یخبندان تشدید خواهد شد. در چنین نماهایی تقریبا همه قسمت ها طبق یک الگوی مشخص طراحی می شوند، ولی یک قسمت به طور مشخص و بارزی با بقیه بخش ها تفاوت دارد. قرار گرفتن در معرض نور و شرایط آبوهوایی میتواند عمر و کیفیت کاشی و سرامیک را تحت تاثیر قرار دهد و به همین دلیل برای انتخاب کاشی این بخش از ساختمانها، بسیار باید با دقت عمل کرد. نما و پشت بام می شود و در زیبایی ساختمان تاثیر به سزایی دارد. اگر در حال ساخت ساختمان باشید، حتما به خوبی می دانید که یکی از مراحل کار این است که نمایی که قصد دارید آن را اجرایی نمایید، توسط شهرداری و بویژه کمیته نمای ساختمان شهرداری مورد تایید باشد. چوب های ترمو برای فضاهایی که در شرایط جوی همچون سرما و گرما و بارندگی و رطوبت و حشرات و یو وی آفتاب قرار دارند استفاده می شود که از آن جمله می توان به نمای بیرونی ساختمان، کف محوطه های باز (دکینگ)، پل، فلاور باکس، کنار استخر، آلاچیق، پرگولا، سونا، کلبه و ویلای چوبی و… Post was c​reated with the  he lp of behsaznama C᠎ontent Generat or᠎ D emoversion.

نصاب نمای سرامیک خشک

انتخاب کاشی سرامیک مناسب برای نمای ساختمان یکی دیگر از موضوعاتی است که در هنگام نماسازی ساختمانها باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. اگر ساختمان مورد نظر در منطقهای سایهگیر قرار دارد، میتوانید از کاشیهای رنگ روشن استفاده کنید ؛ این نوع کاشیها باعث روشن جلوه دادن فضا میشوند. با توجه به اینکه نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی قرار می گیرد در انتخاب مصالح برای نما سازی باید دقت شود تا نمای ساخته شده در مقابل عوامل جوی مقاوم بوده و زیبایی لازم را داشته باشد. مطابق با نشریه 714 میتوان ضرورت اسکوپ سنگهای نمای ساختمان را بدین صورت بیان کرد که «نماهای چسبانده شده در مقابل نیروهای خارج از صفحه ضعیف بوده و به منظور تحمل بارهای جانبی مانند زلزله و باد که موجب خارج شدن سنگ نما از دیوار نما و پرتاب شدن آن به سمت خارج از صفحه میشوند، میبایست مهار (اسکوپ) مناسب بهکار برده شود».

شما میتوانید ترکیب رنگهای مختلف را انتخاب و آزمایش کنید و حتی میتوانید کل دیوار مد نظر خود را با سرامیک تزئین کنید. اگر در منطقهای زندگی میکنید که در آن تغییرات شدید دما مانند یخ زدن و ذوب شدن وجود دارد، به یک کاشی در فضای باز نیاز دارید که آن دما را تحمل کند و مقاومت خود را از دست ندهد. هنگام خرید کاشیهای فضای باز، باید در نظر داشته باشید که کجا از آنها استفاده میکنید. ۵- پس از پایان نقاشی ساختمان باید قلمو را کامل شست در غیر اینصورت قلمو دیگر قابل استفاده نیست . استفاده از آجر به ویژه آجرهای نسوز در نمای ساختمان می تواند ایمنی ساختمان را در هنگام آتش سوزی افزایش دهد. فقط باید بافت و رنگی را انتخاب کنید که با تم کلی خانه شما و حس و حال شما هماهنگی بیشتری داشته باشد. به همین دلیل برای محافظت از زیبایی طبیعی سنگ لازم است که سطح آن با سیلر پوشیده شود. این نمای خشک پیشرفتهترین نمای مورد استفاده در عصر حاضر است که نسبت به بتن بسیار سبک بوده و مزایای بیشمار آن از جمله زیبایی نما، مقاومت بالا در مقابل عوامل طبیعی و آتشسوزی و… 4. ضخامت عایق: عایق ضخیمتر باعث افزایش مقاومت در برابر سرما و گرما شده و به مراتب قیمت پانل با توجه به ضخامت آن افزایش پیدا میکند.

انتخاب خوب کرتین وال

در مرحله اجرای نمای ساختمان سازنده تصمیم می گیرد که از چه متریال و با چه چشم اندازی برای نمای ساختمان استفاده کند. بیشترین مشکل زمانی است که ورودی وسایل نقلیه به حیاط پارکینگ با ورودی خود ساختمان یکی شود. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. برای مناطق مرطوب یا بارانی ساخت زیرسازی از پروفیل های فلزی کلیک توصیه می شود. مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک است، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمی دهند. اگر به دنبال افزایش روشنایی در آشپزخانه خود هستید، کاشیهای سرامیکی با طرح و رنگ و طراحی سفارشی، بهترین انتخاب برای شما هستند. سرامیک های طرح سنگ مهسرام در حال حاضر از پرطرفدارترین محصولات کاشی و سرامیک بازار هستند و بیشتر افراد از آنها برای شخصیسازی دکوراسیون منزل خود استفاده میکنند. کاشی و سرامیک از مادهای ساخته شده است که با گذشت زمان از بین نمیرود، قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز بر رنگ کاشیها تأثیر نمیگذارد و طرح آنها را محو نمیکند. ᠎Con tent w᠎as generat ed by behsaznama C ontent  Gener᠎ator Dem​ov er᠎sion.

دیدگاهتان را بنویسید