با اجرای نما چه چیزی نامناسب

6.آسانی اجرا برای ساختمان های مرتفع : اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر روش های اجرای نما می باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد. بهره گیری از مهندسی نما و مشاوره و طراحی معماری زمینه ای را فراهم می سازد که با صرف کمترین هزینه ها بتوانید ایده آل ترین نما را در اختیار داشته باشید. این کار ها در سراسر ایران نصب وفروش می شود. شما با این کار تنها سطح و منزلت کار خود را کاهش خواهید داد. هدف از انجام این کار ایجاد یک پایه و بستر عالی و مناسب و ساخت سطح صاف و تراز برای اتصال مصالح نمای ساختمان است. ولی از طرفی اگر بخواهیم این روش را با دیگر روش های اجرایی مقایسه کنیم باید بگوییم که استفاده از این روش باعث افزایش سرعت اجرا می شود. چسب مناسب عایقبندی رطوبتی بر اساس نوع مصالح نما انتخاب میگردد؛ برای مثال استفاده از چسب آکواریوم برای آببندی نماهای شیشهای رایج است و با چسب پلیاورتان میتوان انواع نماهای کامپوزیت را عایقبندی کرد.  This c᠎ontent was creat​ed by behsaznama C on tent Gen᠎erat or D᠎emover sion.

به مشتریان خود گوش دهید. آنها همه چیز را درباره اجرای نما به شما خواهند گفت

امروزه این مهم توسط اجرای نماهای لوور الومینیومی و شیدر آلومینیومی تامین گردیده و نورگیری و تهویه طبیعی پروژه ها در شرایط مناسبی امکان پذیر گردیده است. اجرای یک نمای ساختمان زیبا قادر است تا یک ساختمان کاملا ساده و خام را بتوانیم بتوانیم به زیباترین و خاص ترین ساختمان محل تبدیل کنیم.تاکید میکنم فقط با اجرای نمای ساختمان شیک و خاص این اتفاق خواهد افتاد. اکثر کارفرماهای عزیز به دلیل عدم اگاهی و نداشتن تجربه لازم در حوزه ی نما متاسفانه این صنعت را کاملا ساده و پیش پا افتاده میدانند در حالی که یک انتخاب اشتباه و یا عدم نداشتن اگاهی و نداشتن یک مشاور حرفه ای میتواند خسارات زیادی در نما به بار اورد . در کنار این مسئله پیمانکار باید به مسئله ی شرایط آب و هوایی منطقه ای که ساختمان در آن قرار است احداث شود ، دقت کند. تصور کنید در یک پروژه به دلیل پایین بودن قیمت با یک گروه غیرحرفه ای که تجربه کافی ندارند و از مصالح بی کیفیت استفاده میکنند و در پیاده سازی و المان ها و طرح و مدل های دقت و ظرافت لازم به کار نرود و به قولی کیفیت دقت ظرافت فدای سرعت و زمان شود چه خساراتی میتواند به بار بیاورد؟

This ᠎po᠎st was done by behsaznama C᠎on​te nt Gen​erator Demov᠎ersion᠎!

شرکت طراح و مجری نمای خشک

بهترین و ایده آل ترین رنگ ها برای پوشش دهی سطوح سیمانی و بتنی رنگ نمای ساختمان سیلیکات ، سیلیکون و همچنین ترکیبات آکریلیک است. متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد. در این مرحله باید میزان پایداری نما را با استفاده از علم شاسی کشی بالا ببریم و این قسمت بیشتر به ایمنی نما میپردازد و باید در کنار ایمنی نیز زیبایی را آورده شود،به طوری که یک نما چشم نواز در برابر زمین لرزها و حوادث مختلف مقاوم باشد. و به همین علت چشم نواز بودن آن به طور چشمگیری مهم است است. نما اولین قسمت از یک ساختمان است که در چشم افراد قرار می گیرد. ویکی از بخش های ساختمان که بسیار در چشم همگان قرار خواهد گرفت ، نمای ساختمان است. همچنین گاهی حتی نوع معماری شهری که قرار است ساختمان احداث شود. اجرا نما ساختمان اگرغیر اصولی انجام شود. ریبیلدینگ بام یک شرکت خدمات ساختمانی است که تمامی فعالیت های مربوط به ساختمان اعم از اجرای نمای ساختمان , نما بازسازی ساختمان و تخریب ساختمان را با بالاترین کیفیت انجام میدهد.

ریبیلدینگ بام متخصص ترین افراد در این زمینه را درکنار خود دارد. و با توجه به این مسئله میبایست بهترین نوع و برند مصالح انتخاب شود و مورد استفاده قرار گیرد. چون اجرای نمای ساختمان میبایست از کیفیت عالی هم برخوردار باشد. ولی در کنار توجه کردن به زیبایی و کیفیت اجرای نمای ساختمان میبایست به مقدار هزینه تمام شده نیز توجه کرد. همانطور که گفتیم، هزینه نصب با توجه به نوع پروژه شما متفاوت خواهد بود. اینکه به چه منظوری شما میخواهید از اجرای نمای زیبا و متفاوت برای فروش بهتر آپارتمان استفاده کنید. داشتن خلاقیت و انتخاب طرحی زیبا ، کاربردی و خاص نمای ساختمان را بسیار زیبا و متفاوت خواهد کرد. بنابراین برای داشتن یک نمای خوب نیازمند آگاهی از روشهای انجام آن و توجه به یک سری نکات در انجام آن هستیم ، در این مقاله پیرامون نحوه اجرای نمای مینرال و روشهای انجام آن که یکی از سیستمهای نما سازی تقریباً جدید و پرطرفدار در بین معماران می باشد برای مخاطبان خود صحبت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید