باید فهرست نماهای مدرن شبکه‌ها

در این نوع نما معمولا از مصالح سبک، به ویژه ترکیبات حاصل از آلومینیوم و شیشه استفاده میشود. 4- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. از ویژگیهای منحصر به فرد آجر، مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و قابل استفاده بودن در اقلیمهای متفاوت است. جالب است بدانید که یکی از ویژگیهای نما پرسیلانی خشک این است که میتواند با نماهای مدرن ترکیب شود و ظاهر زیبایی را برای یک ساختمان به وجود آورد بهعنوان مثال؛ میتوان نمای سرامیک خشک را با متریال مدرن مانند نمای ترمووود، نمای شیشهای، نمای لوور، نمای کامپوزیت یا نمای HPL ترکیب کرد و زیبایی منحصر به فردی را برای ظاهر یک ساختمان به وجود آورد. اگر می خواهید نمای بسیار ساده و شیکی را در ساختمان خود اجرا کنید نمای خشک یکی از بهترین گزینه ها است.  Po st h as  been created  with behsaznama C on tent Gener ator ​DEMO .

شرکت طراح و مجری نمای خشک

این ساختمان در زمان خود بلندترین بنای ساختمانی در ایران بود و یکی از نمادهای مدرنیتهٔ ایران بهشمار میرفت. ویژگی فنی سنگ های ساختمانی چیست؟ یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ملات این است که نما و بدنه ساختمان را به خوبی تقویت کرده و ساختمان استحکام زیادی پیدا می کند. نمایی که قرار است سنگ روی آن نصب بشود باید کاملا تمیز و عاری از آلودگی باشد تا سنگ و ملات به خوبی چسبیده شوند . 1. نما با استفاده از ملات : با توجه به اینکه ساختمان ها به صورت کامل تراز نیستند، استفاده کردن از این روش کمک می کند تا عیب ساختمان به خوبی پوشش داده شود. دقت داشته باشید تمام قسمت های پشت آجر پوشش داده شود، چرا که اگر آب وارد آن بندها شود موجب ریزش آجر و یا سرامیک می شود. بنابراین باید بسیار دقت داشته باشید که تمامی بندها را با چسب پوشش دهید. استفاده از این روش سرعت کار ساختمان سازی را کاهش می دهد. Con tent was cre ated by G​SA  Con᠎tent Gen​erat​or Dem᠎oversion.

برای خیلیها قیمت نمای خشک ساختمان سوال است و می پرسند هزینه اجرای نمای خشک ساختمان چقدر است؟ اجرای این قیمت از مراحل کار با مصالح مختلف، کمی دارای تفاوت خواهد بود. در آخرین مرحله با توجه به اینکه قرار است چه مصالحی برای نمای ساختمان به کار رفته شود ، نوع اتصال ها نیز تفاوت دارد. به زبان ساده تر میتوانیم بگوییم که بر حسب اینکه سنگ ، چوب ، سیمان ، بتن ، شیشه و یا … استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. امروزه سرامیک نمای خشک جز بهترین و محبوبترین نماها محسوب می شود، هم به دلیل زیبایی و یکدست بودن آن و هم به دلیل مقرون به صرفه بودن در مبحث انرژی. اجرای نمای چوبی ساختمان نیز مانند سایر نماها دارای ضوابطی می باشد. زیرا وزن نما در نمای سنگی ساختمان بیشتر است.

و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر خواهد بود. امکان دوباره کاری بیشتر می شود. در بین روش های موجود استاندار ترین روش ، نصب هنگ یا ریلی میباشد.البته باید این نکته را هم گوش زد کرد که این روش نسبت به روش تابث هزینه نصب بیشتری دارد.در این سیستم پروفیل های اصلی که ناودانی آلومینیومی می باشند توسط نبشی هایی که دارای سوراخ های لوبیایی شکل می باشند به وسیله پیچ و مهره به براکت های فلزی که روی صفحات پلیت (بولت) یا شاسی جوش شده اند، متصل میشوند و ناودانی های کوچکی که دارای پین فلزی ضد زنگ می باشند ، درون ناودانی اصلی قرار می گیرند. برای شرکت در دوره آموزش طراحی نما معمار نما، کافیست از قسمت دوره ها، پکیج مورد نظر خود را تهیه کنید. بعد گذراندن شاسی کشی نما وقت رابیتس کاری رسیده است،در شاسی کشی شکل های منحنی گوناگونی به وجود می اید که میلگرد ها و نصب نبشی های مختلف در قسمت های موجی شکل نما می باشند که آنها نیاز به رابیتس کاری دارند. پروفیل نمای خشک : پروفیل نمای خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن پروفیل نمای خشک در چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود.

چرا از نحوه اجرای نمای خشک ساختمان متنفرم

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکت طراح و مجری نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید