باهوش مردم کرتین وال را انجام دهید :)

تعداد پنجره ها هر چه بیش تر شود، مقدار صلبیت نما را کاهش می دهد. یکی دیگر از نکات مهم در طراحی نما این است که روی تعداد عناصر نما نظارت کنید. این نما همچنین زیبایی فراوانی دارد و از نظر قیمت، نسبت به سایر نماهای ساخمانی مقرون به صرفهتر است. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک ، طراحی نما به شکلی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … C᠎ontent w​as gen​er​at ed  by behsaznama Con​te nt ​Gene᠎ra tor DE᠎MO!

هفت مسائل همه آگاه هستند درباره کرتین وال که شما نمی‌کنید

انتخاب چسب مناسب باید با دانش مهندسی صورت گیرد. البته برای اطمینان از این امر باید مصالح باکیفیت و مناسب را انتخاب کرد. برای ساخت و طراحی این نوع نما می توان از مصالح مختلفی همچون کامپوزیت، سرامیک خشک، آجر و چوب استفاده کرد و کیفیت کار را تا حد زیادی بهبود بخشید. در روشهای اجرای کرتین وال در این نوع از سیستمها، میتوان در یک سمت، از درپوش آلومینیومی در یکی از مسیرهای افقی یا عمودی و در سمت دیگر از لاستیک برای فیکس کردن شیشهها استفاده کرد. وقتی از نظم در نما صحبت می شود، منظور این است که عناصر باید به ترتیب و طی یک ریتم مشخص به کار روند. وقتی از ساختمان های شفاف حرف می زنیم، منظورمان ساختمان هایی است که پنجره های بیش تری دارند. نقاشی ساختمان از روش های قدیمی برای زیبایی دکوراسیون داخلی محسوب میشود و این روش حتی با گذشت زمان و پیدایش پوشش های نوین و جدید هنوز نیز طرفداران زیادی دارد و امروزه میتوان اماکن زیادی را یافت که از نقاشی ساختمان برای زیبایی فضای موجود بهره گرفته اند. ​Th is content w​as gen er᠎ated by behsaznama Cont ent Gene᠎ra᠎tor DE MO​!

مزیت این روش، ایجاد اتصال محک بین جداره ساختمان و مصالح اجرا شده است که از مشکلاتی مثل سقوط مصالح جلوگیری می نماید. شرکت ساختمانی آراز زرین ماندگار با ایجاد ساختاری منسجم، در بکارگیری تکنولوژی روز و در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصین، مهندسین و اکیپ های اجرائی توانمند توانسته دانش و تجربه ارزشمندی را در صنعت ساختمان بدست آورد. استفاده از عناصر زیاد و پراکنده نه تنها باعث زیبایی نما نمی شود، بلکه آن را آشفته و غیر حرفه ای نشان می دهد. همینطور که برای اجرای نمای فریم لس شیشه ای معمولا از شیشه های ۲ یا ۳ جداره جهت عایق حرارت و صدا نیز استفاده می شود. گیاهان خود کوهنوردی، که با استفاده از ساقه، ساقه های دوقلو یا مکنده صعود می کنند. به خاطر تراز نبودن از چنین روشی استفاده می شود تا خطا به حداقل برسد. حالت بهینه دیوار جهت اجرای نمای خشک ، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو می باشد.

تعداد عناصری که در طراحی نما در نظر گرفته می شوند باید متعادل باشد. مدت زمان اجرای نمای سرامیک خشک به عوامل متعددی از جمله ارتفاع و سطح ساختمان، جزییات نما سازیف تعداد و مهارت مجریان و… موکول کردن نورپردازی به زمان اجرا و پیروی از روش رندوم برای جایگذاری لامپ ها کار اشتباهی است. تحقیقات زیادی پیرامون تاثیر محیط بر روان افراد صورت گرفته و این موضوع توسط روانشناسان به اثبات رسیده است. این شیوه توسط استادکاران انجام می شود و نیروی اجرایی آن نیازی به دانش مهندسی و تخصص ندارند. گروه مهندسی نماهای خشک شابلون از سال 1390 با هدف مشاوره ،طراحی و اجرای انواع نمای خشک شامل کرتین وال ،سرامیک خشک، بتن اکسپوز، سنگ خشک، کامپوزیت آلومینیوم و … نماسازی با سنگ یکی از نماهای محبوب در ایران است که در اکثر مناطق کشور با اقلیمهای متفاوت میتوان از آن استفاده کرد. یک استادکار نصب آجر باید به صورت حرفه ای میزان دقت در شاقول بودن آجر نماها، ظرافت در بندکشی آجرنما و میزان متریال مصرفی در ملات بندکشی را مدنظر قرار دهد و برای جلوگیری از ریختن دوغاب روی مصالح بداند که باید کاور نایلونی پس از هر ۴ ردیف آجرچینی استفاده کند. چسب مانند مواد الاستیکی عمل کرده و حرکت ارتعاشی مصالح را کاهش می دهد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجری نمای سرامیک خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید