این 10 Manget را به اجرای نما خود اضافه کنید

این نما تقریبا مانند نمای کامپوزیت اجرا می شود و مانند نمای کامپوزیت هم سرعت اجرای بالایی دارد. سنگ توف :از انواع سنگهای خاکسترآتشفشان بوده که به علت چسبندگی کم ذرات آن در اثر هوازدگی پوسته پوسته می شود و به صورت دانه های ریز از آن جدا می شود.این سنگ را به علت سبزی چشم نوازی که دارد درکار دیوار سازی،پارک سازی و دیوارهای حایل استفاده می کنند. بسته به جنس نما و رسوب نشسته بر نمای ساختمان از سیلیس با دانه بندی های مناسب استفاده میشود. زیرا با توجه به نحوه ساخت و نصب دارای ویژگی هایی است که به راحتی مراحل آب بندی و درز بندی را در ترکیب با این گونه متریال ها طی می کند و با آنها ترکیب می شود. اما نورپردازی خارجی باید دارای قابلیت هایی منحصر به فرد برای روشن کردن فضای شب را داشته باشد . بسیاری از ساختمان های مدرن در طول روز کاملا ساده به نظر می رسند، اما زمانی که شب فرا می رسد، این بناها داستان دیگری برای گفتن دارند. طراحی نورپردازی نمای ساختمان به اندازه طراحی خود نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نورپردازی باعث می شود که ساختمان در هنگام شب مانند روز تاثیرگذار و جذاب تر به نظر برسد.

قیمت اجرای نمای خشک

با توجه به اینکه نماشویی با طناب از سرعت عمل بالایی برخوردار است دئر نتیجه هزینه شستشوی نما با طناب بدلیل اجرای سریع و تعداد روز های کمتر پایین تر خواهد بود. آجر: آجر از جمله مصالحی است که هم چون یک عایق حرارتی در فضای بیرونی ساختمان عمل میکند و دارای تنوع و ثبات رنگ میباشد. پانلهای این محصول، بهصورت تک جداره یا دوجداره و با عایق حرارتی ارائه میگردد، این پانلها توسط اتصالات فولاد ضدزنگ در چهار، شش یا چند نقطه به یکدیگر متصل میگردد. فناوری مورد استفاده در این نما شامل به کار بردن تکیهگاههای مخصوص غلتکیِ ساخته شده از فولاد ضد زنگ است که روی سازه اصلی از نظر طراحی معماری و توسعه راهحلهای نهایی، آزادی بسیار خوبی را فراهم میآورد. این ورق ها اگر در معرض رطوبت قرار گیرند دچار خوردگی و زنگ زدگی نخواهند شد و علاوه بر آن تابش نور خورشید دوام و عمر آن ها را کوتاه نخواهد کرد.

This post has been do᠎ne wi th G SA C᠎on te nt Generat or DEMO​.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

یکی از خواسته های کارفرما در طراحی ساختمان اداری این بود که حجم بیرونی ساختمان و فضای داخلی آن معرف نام تجاری آن باشد. ما با استفاده از تکنیک های نورپردازی شهری سعی بر آن داریم هویت و سیمای شهر را ارتقا داده و شهری زیبا و سرزنده برای شهروندان ایجاد نماییم. البته میتوان گفت با استفاده از نمای چوب و یا نمای آجری و کمی خلاقیت نما های این چنینی در کشور خودمان ایجاد کنیم.تنها کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنید. ما برای پیشرفت در طراحی نمای ساختمان همیشه در تلاشیم تا با بکار گیری از تکنولوژی های برتر طراحی نما بهترین نتیجه را برای مشتریان رقم زنیم. معماری پارامتریک یک پروسه بر پایه تفکر الگوریتمیک می باشد که یک سری پارامتر و قوانین همراه یک دیگر روابط بین هدف طراحی و نتیجه طراحی را تعریف و روشن می کنند. طراحی نما می تواند برخلاف چیزی که اکثریت فکر می کنند، ساده باشد و تنها با اجرای یک الگوی خاص و دارای کم ترین پیچیدگی به نتیجه منحصر به فردی منجر شود. چوب از انواع مصالح خاص و متفاوت برای طراحی نمای اجرای نما شیشه ساختمان است.

سرامیک پرسلانی

5. همچنین به این نکته نیز باید توجه کرد که کدام جنبه طراحی نمای ساختمان بایستی مورد تاکید قرار گیرد و طراحی هدفمند باشد نه صرفا نشان دادن تکنولوژی ونوع خاص نورپردازی به کاربرده شده در نما. برای داشتن خانه ای سبز کافی است از همان روزهای ابتدایی بازسازی ساختمان یا نوسازی ساختمان به این مورد توجه کنید. رنگ نورهای استفاده شده در طراحی نما نیز بسیار مهم است که حتماً می بایست رنگ نورها در هماهنگی کامل با رنگ متریال مورد استفاده در طراحی نما باشد. برای به کار بردن نمای چوبی بایستی به عوامل بسیار زیادی توجه داشته باشید که از مهمترین آنها می توان به شرایط آب و هوایی محیط زندگی و نوع چوب انتخاب شده اشاره کرد. در این روش برحسب شرایط جوی منطقه، جنس مصالح از نظر جذب آب و رطوبت و میزان مقاومت و چسبندگی و چیزهای دیگر، از ملات های سیمانی گچی، گلی، آهکی و یا ترکیبی از آنها استفاده می شد . Conte nt was generated with G​SA C​ontent Gen er ator  Demoversion᠎.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک مدرن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید