این اطلاعات فقط می شما را به تغییر می‌رساند} اجرای نما تکنیک

نورپردازی نما یکی از جدید ترین ایده ها برای زیبا و جذاب سازی ساختمان است. در غیر این صورت با تغییر دیدگاه شان نسبت به کل ساختمان، بلافاصله از ورود به آن خودداری میکنند؛ علاوه بر این تا جای ممکن از مراکز خریدی استفاده میکنند، که طراحی نمای ساختمان آن، چشم گیر و جذاب تر باشد؛ به همین دلیل است که امروزه در بازار گرم رقابت برای کسب مشتری، رسیدگی به طراحی اجرای نمای مجتمع تجاری و یا مسکونی، اولین و مهم ترین اقدام آن ها است. یکی از مزایای نمای سیمانی آپارتمانی و یا ساختمانی، مقاوم بودن آن در برابر شرایط متنوع آب و هوایی همانند بارون، باد، برف، یخبندان و غیره است و البته لازم به ذکر است که باتوجهبه مواد تشکیل دهنده نمای سیمانی، مزیت جذاب آن این است که به مرور زمان نسبت به موقعیت آب و هوایی مقاومتر خواهند شد. این روش نسبت به سایر روش های اجرای نما با سرعت کندتری پیش می رود و از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده می-شود می تواند سبب کثیفی نما شود و همچنین این روش اجرای نما، باعث ایجاد نخاله و ضایعات ساختمانی خواهد شد. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت¬های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان¬تر از سایر روش های اجرای نما می¬باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت¬های دوره-ای به خصوص در ساختمان¬های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه¬های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی¬گیرد. This po​st h as been do ne ᠎with t᠎he  help of G᠎SA​ Con​tent  Genera to r DEMO​.

پیامدها شکست به اجرای نما هنگام راه‌اندازی کسب و کار آنلاین شما

منظر مدرن در سیستم بصری و فضای شهری از قوانین و مقررات خاص خود استفاده می کند؛ استفاده از ریتم های عمودی و افقی و زاویه ای و همچنین مصالح جدید و فناوری های جدید بر جذابیت و پویایی این سبک می افزاید. طراحی نمای ساختمان کامپوزیت بر مبنای استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیوم صورت می گیرد. اولین مرحله در اجرای نما طراحی نما ساختمان توسط طراح می باشد که یکی از حساس ترین مراحل اجرای نما، طراحی نما ساختمان است. تصمیم گیری در این خصوص بر عهده معمار و مهندس طراح سازه می باشد. مهندس معمار طبق تجربیات خود و باتوجه به سلیقه صاحب ملک و هزینه مصرفی آن برای اجرای نما شروه به طراحی مناسب نما برای اجرای نما ساختمان می کند. طراحی نمای ساختمان بر عهده مهندس معمار قرار دارد. در طراحی سایه ، چراغ ها برای روشن کردن پس زمینه در پشت یک شی قرار می گیرند.

دتایل نمای خشک

موضوع مهم بعدی نحوه استفاده صحیح و هدایت درست نور برای روشنایی ساختمان است زیرا نورهایی که به شیوه نادرست نما را روشن می کنند نتیجه ای عکس داشته و ساختمان را نازیبا و گیج کننده نشان می دهد. ۴۰) انتخاب می شود. یک پیمانکار نما بخوبی می داند انتخاب مصالح مقاوم به تنهایی برای داشتن نمای خوب و با کیفیت کافی نیست، بلکه باید اجرا و ساخت نما نیز به صورت اصولی انجام شود. اگر یک پیمانکار نما تمامی مراحل اجرای نما را طبق قوانین به خوبی انجام دهد در آخر با جلب رضایت مشتری همراه خواهد بود. با استقبال فراوان مردم از طراحی نمای ساختمان، امروزه شاهد طرح و سبک های متنوعی از نمای برج و ساختمان ها با کاربری های مختلف هستیم. این قیمت ها بر اساس جمیع فعالیت ها بوده و در انواع طراحی نما کلاسیک، مدرن و ترکیبی با هم متفاوت هستند. اما سایر نماهایی مانند چوب، آجر یا سنگ اینگونه نیست و بر روی دیواره خارجی ساختمان نصب میشود. زیرا پروفیل زیرسازی نما برای مصالح مختلف (از قبیل چوب، سیمان و کامپوزیت) با یکدیگر تفاوت دارند. در طراحی ویلا کلاسیک که در نمای ساختمان آن ها از طراحی های کلاسیک استفاده شده است شما می توانید شکوه و زیبایی را توامان با یکدیگر مشاهده کرده و خانه ای به سبک سنتی و کلاسیک داشته باشید.

شرکت طراح و مجری نما

در طراحی نماهای تجاری و صنعتی مزایای این نما بر معایب آن پیشی میگیرد ومناسب این نوع نماها می باشد. سیستم طراحی و اجرا ی فیکس آلومینیوم در اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم ،مشابه اجرای نمای کامپوزیت به روش فیکس آهن میباشد، با این تفاوت که در این سیستم اجرا ، به جای استفاده از پروفیل های زیرسازی عمودی فلزی از پروفیل های آلومینیومی استفاده می گرددوهمچنین مشابه سیستم اجرایی هنگ، در خطوط افقی ، از پروفیل استفاده نمیگردد و تنها با استفا ده از طراحی خاص ورق های کامپوزیت،ژوئن های افقی مورد نیاز طرح،تامین میگردد. در این نقشه تمامی اطلاعات مربوط به نما از قبیل پروفیل های مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسی کشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش درج شده است. از آنجا که در این سیستم اجرای نما، نصب قطعات نما و ریل¬ها طبق نقشه اجرا می-شود بنابراین اجرای این سیستم نیاز به کارگر حرفه¬ای ندارد. حسن این روش این است که پیوند نما و بدنه توسط سیمان استحکام خوبی دارد و این روش اجرای نما برخلاف سایر روش ها نیاز به مطالعات مهندسی قبل از اجرا ندارد و توسط استادکاران قابل اجرا خواهد نحوه نصب نمای خشک بود.

دیدگاهتان را بنویسید