اهمیت کرتین وال

سنگ مرمریت:مرمر از انواع سنگ های دگرگون است که در رنگهای سفید،خاکستری،سیاه،سبز،قرمز،زرد و ارغوانی می باشد.سنگ مرمر را برای تزئینات و نما سازی داخل ساختمان شامل،کف،دیوار و کارهای هنری بکار می برند. ایده اصلی تأکید بر عملکرد و چشم پوشی از تزئینات و زیبا سازی با استفاده از مواد ، به ویژه شیشه ، فولاد و بتن است. در حال حاضر استفاده از نمای شیشه ای اسپایدر طرفدارهای زیادی را به سمت خود کشانده است. شرکت ایکس با سابقه اجرای نما های مدرن و آگاهی از ضوابط و قوانین شهرداری می تواند به شما در طراحی و اجرای نمای ساختمان به سبک مدرن کمک رساند. اگر در تلاشید تا از نمای مدرن برای طراحی یک ساختمان استفاده کنید، گروه معماری بام در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا با راهکارهای خلاقانه و ایدههای نوین، از بهترین نمای مدرن استفاده داشته باشید. اما با وارد شدن به موضوع گسترده و پر اهمیت طراحی و اجرای نمای ساختمان اهمیت آن را درک خواهیم کرد. Post has ᠎been g ener at ed ᠎by G SA Con tent G᠎ener᠎ator D em​oversi᠎on .

استفاده از شش اجرای نمای خشک در ایران استراتژی‌هایی مانند حرفه‌ای‌ها

مجموعه ما با سابقه درخشان در طراحی و اجرای نمای ساختمان های مدرن با تکیه بر دانش و نیروی متخصص می تواند شما را در طراحی نمای ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری راهنما نمای خشکیی کند. این نوع سرامیک با تعبیه نهج کام و زبانه مداخل دو نمط بالا و پایین، مسائل نامربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک را به سوي طور صد سرپوش صد پاسخ می کند؛ بوسيله طوری که هوا پشت دم می رودخانه ولی آب و رطوبت قسم به هیچ پول به مقصد ملجا آشوب تاثير نمی کند. منظر مدرن در سیستم بصری و فضای شهری از قوانین و مقررات خاص خود استفاده می کند؛ استفاده از ریتم های عمودی و افقی و زاویه ای و همچنین مصالح جدید و فناوری های جدید بر جذابیت و پویایی این سبک می افزاید. سیستم کرتین وال یکی دیگر از سیستم های اجرایی نمای شیشه ای میباشد که با توجه به نوع استراکچر آن که به صورت یکپارچه از آلومینیوم ساخته میشود، خطوط افقی و عمودی بسیار قوی و زیبایی در نمای ساختمان ،خصوصاً در سطوح بزرگ را ایجاد می نماید.

قیمت اجرای نمای خشک

ترموود که از آن به عنوان چوب نیم سوز نیز یاد میشود، جزو مدرن ترین متریال نمای ساختمان است که تمام عوامل منفی چوب خام از آن حذف شده و مقاومت بالا و زیبایی بینظیری به آن اضافه شده است. در طراحی نمای مدرن، ترکیبات نامتقارن به عنوان مفهوم اصلی این نما کاربرد دارد. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. زیرا اولین کسی بود که اصول ” form follows function”( فرم تابع عملکرد است) را دنبال کرد و در سال ۱۸۹۶ اولین سازه ای که ساختمان های بلند فلزی را داشت در شیکاگو ساخت. رویکرد منحصربهفرد او به جنبش هنر نو خلاقانهترین ساختمانهایی را ایجاد کرد که جهان دیده است، و La Pedrera نیز از این قاعده مستثنی نیست.

البته این به این معنا نیست که در طراحی ساختمان های مسکونی نتوان از آن استفاده کرد. البته می توان روی کار از مواد عایق بیرنگ استفاده کرد. در این مرحله می توان شیشه ها را بیرون کشید با خرد کردن یا بگذاریم شیشه ها در کار نهایی باقی بمانند که این مورد بستگی به طرح نهایی دارد.طرح ها بصورت خطی یا لوزی یا مربع مربع و یا اشکال متنوع اجرا می شود. برای اجرا نمای مدرن باید ترکیبی از الگو ها و رنگ ها را به کار بگیرید. متریال به کار رفته عنصری ضروری است که علاوه بر چشم نواز بودن، دارای استحکام خوب، ماندگاری خوب و استانداردهای لازم در برابر بودجه ای است که برای آن صرف می شود. بنابراین او در خانه هایی که با بلوک های سیمان تزئین شده بود کار کرد، که بعداً به نام اهرام تمدن باستان “سبک مایان” نامگذاری شد. یکی از آنها معمار افسانه ای آمریکایی ، یعنی فرانک لوید رایت بود. رایت ، که قبلاً به خانه های دشتی خود مشهور بود ، تصمیم گرفت تا از همه احکام سنتی از جمله سبک امضای قبلی خود رهایی یابد.

دیدگاهتان را بنویسید