استفاده از 6 نمای سنگ استراتژی‌هایی مانند حرفه‌ای‌ها

به همین علت با استفاده از مواد ضد زنگ می توان مقاومت پروفیل نما را در برابر مواردی مانند پوسیدگی ، زنگ و خوردگی بالا برد. به منظور اجرای هر چه بهتر پروژه ها و کسب رضایت مشتریان، ایران نماساز همواره بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه را تهیه کرده و مورد استفاده قرار می دهد. در این مرحله مصالح و مواد مختلفی در روند کار استفاده می شود. در این مرحله مهندس طراح تمامی اطلاعات مربوط به پروفیل های مورد نیاز ، مشخصات مقاطع شامل ابعاد و ضخامت مقاطع ، ابعاد و نوع جوش و محل اتصالات شاسی کشی را روی نقشه مشخص می کند. پروفیل ها به شکل عمودی و افقی جوش داده می شوند و کار پیش می رود. رادمهر افزود: از این طریق با حرفهای سازی و تخصصی کردن فعالیتهای مرتبط با رشته معماری، زمینه ارتقای کیفی ساخت و ساز بیش از پیش فراهم خواهد آمد. در هنگام انتخاب طراحی خارجی ساختمان با روش نصب سنگ نما توجه به نوع سنگ، تجهیزات کاربردی برای اجرای نمای سنگ ساختمان در کنار مواردی مثل تغییرات آب و هوایی بسیار حائز اهمیت است. در اجرای نمای سنگی ساختمان رعایت یک سری اصول و نکات در روشهایی متفاوت مثل اجرای نمای سنگ خشک و تر از اهمیت بالایی برخوردار است. This ​po st w᠎as g᠎enerated  wi th behsaznama​ Content G​ener​at or D emov​er᠎sion᠎.

طرح نمای خشک

ممکن است تصور کنید افراد عادی که از طراحی نمای ساختمان سر در نمی آورند بنابراین متوجه عدم رعایت برخی از نکات نخواهند شد. در ادامه به برخی از نکات اجرایی در نمای ساختمان اشاره خواهیم کرد. در کنار توجه به زیبایی و کیفیت باید به میزان هزینه تمام شده نیز دقت کرد. از طرفی هم نمای بیرونی ساختمان باید با خود اجزای داخلی ساختمان هم هماهنگی داشته باشد و بر اساس سبک ساختمان انتخاب شود. استفاده از نماهای چوبی و همچنین اجزای چوبی در نما، می تواند زیباییای منحصر به فرد را به خانه ی شما بیفزاید. پنجره ها و نما اجزای بصری ساختمان هستند و توجه اولیه معماران به آن ها معطوف است. پس این موضوع باعث میشود که در هنگام به میان آمدن فروش یک ساختمان، اهمیت نما بسیار پدیدار گردد. باتوجهبه مواردی که در بالا اعلام کردیم، استفاده از یک سیستم نما خوب که از خطرات نام برده حفاظت کند باید در اولویت شما قرار گیرد، البته همین مورد در عین حال حفاظت از ساختمان باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینههای جانبی ساختمان نیز میشود.

This da ta w​as wri​tt en ᠎wi᠎th the help of behsaznama Content  Generator DEMO .

هزینه اجرای نمای خشک

نمونه های مدرن و انواع نمای ساختمان جدید ، نسبت به نمونه های سنتی از پیچیدگی بیشتر، خصوصا در سیستم های نمای ساختمان جدید ، از لحاظ فرم و ساختار معماری سازه ، برخوردار است؛ لیکن ، این پیچیدگی نقش بسیار موثری در نمود بیرونی نمای ساختمان جدید ، و همچنین استراکچر کلی نما و بسیاری از موارد دیگر ایفا می نماید. نمای سیمانی انواع مختلفی دارد و با مصالح و ابزارهای مختلفی اجرا می شود که نمای کمچه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای سیمانی تخته ماله، نمای تگرگی، نمای ماهوتی، نمای تیشه ای یا نمای چکشی، نمای سیمانی آبساب، نمای موزائیک شسته، نمای سیمانی خراشی، نمای سیمانی کلاسیک یا نمای سیمانی رومی، نمای سیمانی طرح چوب، نمای سیمانی طرح سنگ و… لازم به ذکر است به هیچ عنوان از سیمان خشک روی دوغاب برای بالا بردن سرعت کار استفاده نشود. این نوع از نمای سیمانی پوششی به ضخامت ۲ سانتی متر است که از ملات سیمان، پودر سنگ و خاک سنگ تشکیل شده و با استفاده از دستگاه دوغاب پاش روی نمای تخته ماله ای پاشیده شرکت طراح و مجری نمای خشک می شود.

نما های خشک

نمای سیمانی تخته ماله از دو لایه آستر و تخته ماله تشکیل شده است که ضخامت لایه آستر ۲ سانتی متر می باشد و با ملات ماسه و سیمان روی دیوار بلوک سیمانی یا آجری گری پیاده سازی می شود. لایه اول آستری به ضخامت ۲ سانتی متر است که با ملات ماسه و سیمان سفید یا رنگی ساخته شده و بر روی آن لایه ای از ملات موزائیک به ضخامت ۵/۱ سانتی متر کشیده می شود. از سال ها ساخت و ساز، شاهد استفاده از متریال جدیدی مانند سنگ، آجر، سیمان شسته و… هوای موجود در فضای بین سنگ و جداره ساختمان مانند یک عایق حرارتی عمل می کند. براساس نوع محل واقلیم، انواع نمای ساختمان نیز می توانند مانند یک روکش نازک وحفره دار طراحی و ساخته شوند تا به سازه اجازه تنفس می دهد. نمای شسته سیمانی از ترکیب کردن سنگدانه های رنگی، پودر سنگ، سیمان سفید یا سیمان سیاه و انواع رنگ های معدنی ساخته می شود و به صورت اندود و پوشش روی سفت کاری ساختمان پیاده سازی می شود. سپس لایه دوم که با ترکیب ماسه، پودر سنگ، خاک سنگ و سیمان به ضخامت ۵/۰ ساخته شده است، به وسیله تخته ماله روی آستر کشیده می شود. Data has be en g enerated ​by behsaznama C​onte​nt G​ener ator DEMO !

دیدگاهتان را بنویسید