اجرای نما کار می کند فقط زیر این موقعیت ها

این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 50.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است. چراکه سرعت اجرای این نما بسیار بیشتر از نماهای دیگر هست، دلیل این سرعت به خاطر قطعات از پیشساخته است که فقط نیاز به نصب در محل اجرا دارند. به طور کلی خمکاری ورق فلزی به دقت و تخصص، مهارت، دانش و ابزار مناسب نیاز دارد. در طراحی پروفیل های سیستم نمای کرتین وال مسائل مربوط به زلزله, باد و محاسبات استاتیکی رعایت می شود و مصالح مورد نیاز هر پروژه ساختمانی و معماری با توجه به نیاز هر پروژه به صورت جدا محاسبه و خصوصیات پروفیل کرتین وال مرتبط با آن مشخص می شود. نمونههایی از این مصالح عبارتند از پلی کربنات، ورق های شفاف، کاشیهای سوراخدار، شیشه و حتی حلقههای زنجیرهای فلزی که ماده انتخابی برای طراحی مدرن نمای ساختمانی در فرانسه است. روکش نما به اجزایی اطلاق میشود که برای تشکیل سطوح خارجی غیرسازه ای به سازه ساختمان متصل میشوند.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

نمای سازه شامل دو قسمت اصلی ساختمان یا بیشتر، قسمت ورودی بام ساختمان و ورودی اصلی ساختمان وابسته به شکل و نوع زمین میباشد در اکثر کشورها طراحی و ساخت نمای سازه این قسمتها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمانهای شهری صورت میگیرد. همچنین این شرکت در ساخت سازه (اجرای ساخت کامل، بازسازی، طراحی داخلی و دکوراسیون و نمای صنعتی ساختمان ) دارای تخصص و تجربه بسیار بالا می باشد. نمای ساختمان دارای سبک های مختلف مدرن و کلاسیک است که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود نمای بیرونی زیبا و بی نظیری را انتخاب نماید. عوامل موثر بر انتخاب سنگ ابتدا توجه به کاربرد آن در ساختمان می باشد و پس از آن می توان به عواملی مانند دوام،آنالیز فیزیکی و شیمیایی سنگ،رنگ سنگ و قیمت سنگ اشاره نمود. پس از مهیا شدن فضا و پایان یافتن کارهای مربوط به سنگ کاری، لوله های استیل با ضخامت زیاد با کمک بست های ویژه ای به کف و سقف نصب می گردد و بعد بست های اسپایدر که غالبا x و y می باشند توسط جوش آرگون به لوله ها وصل می شود و بعد از جوشکاری ابعاد شیشه اسپایدر دقیقا نوشته می شود و جهت تعبیه شیشه ها آماده می شود. ​This da ta was written  with the  help of G​SA  Content Generator DE​MO!

نمای خشک نمایان

یکی از مهمترین علل رواج نما کامپوزیت شکلپذیر بودن مصالح آن هست به صورتی که تا ۱۳۵ درجه قابلیت تا شدن دارد. به بیان دیگر نسبت درون و برون یکی از مهمترین فاکتورهای طراحی است که رعایت تطابق پلان نما، مقطع و جزییات را به همراه دارد. اجرای نمای کامپوزیت نیازمند گروه حرفهای اجرایی است چراکه نصب ورقهای کامپوزیت مهمترین اصل در نمای آلومینیومی است. چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد. با هدف بهبود کیفیت زندگی شهرنشینی, قیمت سنگ نمای خشک کمک به بهبود زیبایی بصری شهری و کاهش اتلاف انرژی از اولین اهداف تاسیس و فعالیت گروه مهندسان مهرازان نما بوده است. به شدت کاهش خواهد یافت و لذا تاثیر بسزایی بر افزایش کیفیت خواهد داشت. ✅سنگ های تراورتن بدلیل ویژگیهایی همچون چسبندگی خوب و چگالی پایین باعث کاهش وزن سنگ و در نتیجه سبک شدن نمای ساختمان می گردد. درواقع این ساختمان قسم به یک صدف متوجه شدن چرخیدن می ماند که روبان بوسيله دورش پیچیده و از حدت چرخش، گاها این نوارهای پلاستیکی عصر خود نیز قلم خورده باشند. جالب است بدانید، در گذشته های نه چندان دور، نمای ساختمان ها چیزی جز یک سنگ کاری ساده نبود؛ به مرور زمان، اهمیت مردم به این موضوع افزایش یافت و سبک نمای ساختمان ها را به تحولات چشم گیری دچار کرد.

This post has be᠎en cre ated  by G​SA Con tent G​enerator ​DE MO!

سرامیک پرسلانی

1. جهت افزایش کیفیت و سرعت اجرای نمای ترمووود توصیه میشود نصب و اجرای نمای ترمووود را بهعنوان آخرین مرحله اجرا در نما در نظر گرفت. این نوع نما از نظر مسائل سازه، از بهترین نمای شیشه ای برای ساختمان در ارتفاع بالا به شمار میرود. مثلاً برای اجرا نمای مدرن ساختمان مسکونی، ایجاد جلوه ای ساده از نور پردازی گزینه مناسبی برای جلب توجه به نظر میرسد. این نوع نما نقش به سزایی در تامین نور برای فضای داخلی به عهده دارد. براساس طرح ارائه شده توسط ژان نوول، برای ساخت پایه های رنگی در طراحی مدرن نما، آلومینیوم آنودایز شده مورد استفاده قرار گرفته که به دلیل توانایی آن در ترکیب خواص مثبت مواد و همچنین سبکی، دوام بالا و برخورداری از طیف رنگی وسیع نیازهای پروژه هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ انرژی و پایداری را تامین خواهد کرد. در صورت استفاده از محلول های شوینده،حتما انواع مطمئن آنها و مطابق دستورالعمل تولید کننده به کار برد.برای این کار،پیش از استفاده از این محلول ها،اثر آنها بر روی نمونه ی کوچک و مشابهی از سنگ آزمایش شود.از مصرف شوینده های اسیدی و قلیایی،از جمله اسیدکلریدریک،محلول آمونیوم و سود سوزآور خودداری کنید. سنگ روی کابینت و اپن:سنگ روی کابینت و اپن باید در مقابل ضربه،سایش و رطوبت مقاوم بوده و تحمل وزن را داشته باشد.در ضمن بسیار مهم است که کمترین واکنش را با مواد غذایی و شوینده داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید