اجرای نما چه کاری ممکن است انجام دهد تا شما را به تغییر تبدیل کند؟

عدم استفاده از محافظ های ساده و عمودی در پنجره ها و طراحی محافظ های زیبا برای پنجره ها طوری که هم از نظر امنیتی و هم از نظر زیبایی چشم انداز نما را ارتقا دهد، از دیگر تمهیدات معماری در طراحی نما می باشد و نیز محافظت پنجره ها در برابر باران به هر نحوی در هنگام طراحی نما ضرورت دارد. به همین خاطر شما می توانید حداکثر استفاده را از نمای خانه خود بکنید. اگر از اندازه های مختلفی دارید آنها را کنار هم بگذارید و مرتب ترکیب چیدن آنها را تغییر دهید تا به شکل مورد علاقه خود دست یابید. که با زیبایی بی انتهای خود باعث تبدیل فضای خانه به فضای مورد علاقه شما میشود.در این مقاله ما قصد داریم ۵ روش نصب سنگ های تراورتن را قبل ازاینکه مراحل نصب را شروع کنید به شما آموزش بدهیم پس با ما همراه باشید. ممکن است فکر کنید که چطور یک نما باعث کاهش بهره خورشیدی می شود ، که به نوبه خود باعث کاهش بارهای خنک کننده ساختمان می شود که در پایان باعث کمترین هزینه قبض انرژی می شود. Th​is art᠎ic​le h as  been written by G SA C​ontent Gener at᠎or Demov​er si on​!

آنچه پاپ می تواند در مورد طراح و مجری نمای خشک به شما بیاموزد

در راستای کسب اعتماد و رضایت مشتریان عزیز، ایران نماساز با رعایت تمامی استانداردها قادر به ارائه ضمانت نامه کیفیت مواد اولیه و اجرای نما می باشد. پشتکار و ارائه بیش از 5 جلسه مشاوره تخصصی و فنی رایگان توسط شرکت مهندسی زیبا برایم تحسین شده بود و باعث جلب اعتماد کامل و عقد قرارداد بهساز نما با شرکت گردید. اين لوورها نسل جديدي از نورگيرها هستند که مي توان آنها را به صورت هاي افقي و يا عمودي نصب نمود ، که در اندازه های مختلف بسته به نیاز مصرف کننده و مکان اجرا لوور ارائه می شوند. توجه داشته باشید که اندازه ماله مورد استفاده بستگی به اندازه سنگی که نصب می کنید دارد . در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی شده و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ بهصورت کشویی وارد شاسی میشود.تنها نقص وارد بر این روش نسبت به روش سنتی دوغابی این است که درروش خشک نمیتوان بهراحتی نماهای شکسته و کلاسیک را اجرا نمود. درروش اسکوپ سنگ، شیارهایی در پشت سنگ توسط فرز ایجاد میشود و سپس با سیم آرماتوربندی گالوانیزه، این شیارها بسته میشود تا سطح تماس دوغاب با سنگ بیشتر شود و مانع از ریزش سنگ گردد. ​This  da ta has ᠎been gen​erated by behsaznama C​on tent Gener ator Demov er᠎sion!

در واقع نمای شیشهای امروزه یکی از نماهای مدرنی است که برای ساختمانها استفاده میشود و بیشترین کاربرد را در ساختمانهای اداری و تجاری داشته و کمتر برای نماهای مسکونی به کار گرفته میشود و در صورت استفاده از آنها در نمای مسکونی با نمای سنگ یا ترموود ترکیب میشود تا در کنار زیبایی که به همراه دارد محیط ساختمان نیز پوشیده باشد. انواع روش اجرای نما ، به دلیل اینکه ساختمان ها معمولاً تراز نیستند اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. بدین لحاظ در معماری اصیل ایرانی استفاده از قوس همیشه رایج بوده و انواع قوسها به شکلهای مختلف مورد استفاده معماران قدیمی قرار می گرفت که از آنها برای سقف ها ومخصوصاً بالای پنچره ها استفاده می گردید. این تفاوت زیبایی در فضای داخل و خارج به وضوح دیده می شود. سنگ تراورتن انتخاب کلاسیکی برای کف و دیوارها هم در داخل و هم در خارج ساختمان است.

قیمت نمای خشک

در واقع اهمیت و مفهوم نماید و پوسته منوط است به تخلیه انرژی خورشیدی جذب شده در محفظه شیشه ای به منظور تسهیل و بالا بردن تهویه در ساختمان و در نتیجه ، به حداقل رساندن مصرف انرژی مورد نیاز چه در بخش سرمایشی و چه در بخش گرمایشی. لعاب کاری آجرهای رسی علاوه روي اینکه به منظور عمق هردمبيل زیبایی و ميرغضب می بخشد، روزگار نزاكت را نیز افزایش می دهد. اولین موردی که در مورد یک ساختمان به ذهن متبادر می گردد چیست؟ در طراحی نما، باید فرهنگ و بافت منطقه آنالیز گردد و با هنر معماری و خلاقیت طراح ادغام شود تا نما زیبایی به ساختمان دهد. برای اجرای سنگ نمای ساختمان در این حالت میتوان از یک دیوار پشتیبان از جنس آجر، بتن و بلوک استفاده کرد. چسب باید در پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به طوری که هیچ قسمت خالی در پشت قطعه وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید