اجرای نما در یک نگاه

جهت سفارش طراحی نما با ما تماس بگیرید. از این سبک زیبا در ساختمان های مجلل و لاکچری بهره زیادی می گیرند به طوری که در منطقه های مرفه نشین تهران اکثرا از این استایل نما استفاده کرده اند و نکته جالبی که باید در مورد نما رومی ساختمان بدانید این است که بعد از گذشت سالیان زیادی ، این سبک نما با فرهنگ ایرانی ما ترکیب شد و نتیجه بسیار فوق العاده را تحویل سفارش دهنده داد که با سلیقه مردم نیز سازگاری بیشتر داشت. متریال به کار رفته عنصری ضروری است که علاوه بر چشم نواز بودن، دارای استحکام خوب، ماندگاری خوب و استانداردهای لازم در برابر بودجه ای است که برای آن صرف می شود. جنس سنگ نما می بایست در برابر ضربه استحکام لازمه را داشته باشد که ترکی در آن نیفتد. برای اینکه کار تراشکار نما راحت تر شود،بهتر است سنگی را انتخاب کنیم که به راحتی برش بخورد.  Content was gener᠎ated ᠎with t he ᠎help of behsaznama C᠎on​tent G​en erator Dem over​sion​.

اجرای نمای خشک در ایران

طراحی سرستون ها نقش بسیار زیادی در زیبایی نما دارند که جز مهم ترین مرحله های اجرای نما رومی ساختمان می باشند، در این قسمت ما به فردی حرفه ای در زمینه تراش سنگ ها نیازمندیم تا سنگ ها را با روش مختلف به بهترین شکل ممکن برش دهد. در ساخت و اجرای نما رومی ساختمان ها مواد اولیه که استفاده می کنند در نتیجه پایانی کار بسیار تاثیر زیادی میگذارد، یکی از این مصالح مهم در ساخت نما رومی،سنگ ها می باشند،سنگ ها انواع و جنس های گوناگونی دارند مانند:تراورتن،گرانیت،مرمر و… بعد گذراندن شاسی کشی نما وقت رابیتس کاری رسیده است،در شاسی کشی شکل های منحنی گوناگونی به وجود می اید که میلگرد ها و نصب نبشی های مختلف در قسمت های موجی شکل نما می باشند که آنها نیاز به رابیتس کاری دارند. • در برخی موارد جهت پر کردن زیر سازی ها (مثل قسمت I شکل تیرها یا ستونهای فولادی) از ملات گچ و یا گچ و خاک به منظور نصب آجر و یا سایر پر کننده ها استفاده می گردد و در نهایت روی آن سنگ کاری می شود و یا حتی بعضا جهت نگهداری اولیه و موقت قسمتهایی از سنگ کاری در حین کار از ملات گچ یا گچ و خاک استفاده می شود و بعدها در اثر جذب رطوبت یا خیس شدن، ملات مذکور متورم شده و باعث جدا شدن و سقوط سنگ اطراف خود می شود.

1. زمان اجرای آن نسبت به سایر روشها طولانی تر است چرا که دوغاب و سیمان به کار رفته در آن به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. اجرای نمای خشک باعث میشود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. در شروع کار باید نقشه نمای ساختمان را تهیه کنیم تا بتوانیم تمام نحوه اجرای نما رومی ساختمان و جزییات انرا در اختیار داشته باشیم،چند تا از نکات مهمی که در نقشه کشی نما ذکر می شود اعم از میزان برجستگی نما،اندازه ضخامت،چگونگی قوس ها و زاویه های نما می باشد. با سلام و خیر مقدم خدمت شما کاربران گرامی،ما امروز قصد داریم که شما را با نما رومی اشنا کنیم و چگونگی اجرای نما رومی ساختمان را به شما عزیزان توضیح دهیم و لطفا ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید. یکی مهم ترین نکاتی که باید برای سفارش نما رومی رعایت کنید این می باشد که، ثبت سفارش خود را پیش شرکت مجرب و مطمئنی انجام دهید زیرا حتما باید تمامی مرحله های اجرای نما رومی ساختمان به بهترین نحوه اش صورت گیرد وگرنه همه سرمایه و زحمات کارفرما از بین می رود و در ادامه هر یک از این مراحل را خدمت شما توضیح می دهیم.

روش سنتی و متداول که در ایران به کار میرود روشتر یا دوغاب است. برای استفاده از این روش نیاز به فرد ماهری است همچنین باید از چسبی که از نظر خصوصیات فنی با آجرهمخوانی داشته باشد استفاده شود. در این گروه انواع مختلفی از نما پیدا می کنیم که بسته به نیاز عایق حرارتی ، ممکن است تحمل کننده بار باشند یا از خود پشتیبانی کنند و ممکن است محفظه هوا داشته باشند یا نداشته باشند. فولاد روی این پانل ها را پوشانده و لایه های زیرین آن با فوم های مخصوصی پوشیده شده است، تا بتواند به عنوان عایق حرارتی به خوبی عمل کند. نمای آجری از انواع نمای ساختمان می باشد که با بکارگیری این نوع فضای ساختمان دلنشین خواهد شد و به دلیل دارا بودن ضریب انتقال حرارتی کم و پایین نقش مهم و پررنگی در ایجاد عایق حرارتی در یک سازه و ساختمان ایفا می کند. یک نمای کلاسیک با جزئیات ریز و ظریف که چشم هر عابری را به خودش جلب می کند . نمای آلومینیومیACP( کامپوزیت پانل آلومینیومی) یک ماده ابتکاری جدید برای نمای بیرونی ساختمان های مدرن است. در میان متریال کاربردی در نمای بیرونی ساختمان می توان به سنگ، چوب، بتن، آجر، شیشه و غیره اشاره کرد. Data h as ᠎been created ​with the ᠎help  of behsaznama᠎ C᠎on te​nt Gen​erat᠎or᠎ Dem​over sion!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک در ایران لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید