آیا نمای مدرن مرا ثروتمند می کند؟

در پهنای دیوار نما تعبیه پنجره دو جداره، آفتابشکن، سایبان و … برای جلوگیری از کدر شدن همیشگی سطح مرمر حداقل هر دو سال دو بار باید سطح نما را شست و شو داد.می توان برای این منظور از واتر جت یا کارواش خانگی استفاده کرد. 7. هماهنگی رنگ نور ها با رنگ متریال المان های موجود در نما انتخاب شود ، که از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام برنامه ریزی برای نور پردازی به آن توجه کرد. آجر کاری نما مانند سایر سبک ها در طراحی نمای ساختمان با پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان، دستخوش تغییراتی مثبت شده است. این توانایی در دیگر نماها وجود ندارد و در صورت آسیب یک قسمت مجبور به تخریب کل نما خواهند بود. این نوع فرایند تولید بسیار انعطاف­پذیر است و بر این اساس قادر خواهیم بود تا علاوه­ بر طراحی و اجرای فواره موزیکال از فاز صفر تا صد، فواره موزیکال را در صورت امکان روی حوض آماده شما اجرا کنیم. A rtic​le was g᠎ener᠎ated with G SA​ C​ontent Gen᠎erat᠎or Demover sion.

نحوه فروش اجرای نما

فراموش نشود که جهت پیادهسازی این روش اجرای نمای آجری ابتدا باید “پلاستر سیمانی” روی دیواری که محل نصب آجر است، اجرا گردد. مسکن به عنوان یکی از نیازهای نخستین بشر، ابتدایی ترین سوالی بوده که انسان سعی در یافتن پاسخی مناسب و معقول برای آن بوده است، اما همیشه در برنامه ریزیهای ملی به مسکن نه به عنوان محلی برای آسایش ساکنان در ابعاد عینی و ذهنی، بلکه به عنوان یک مشکل اقتصادی و فقط از این بعد بر خورد شده است. قدیمیترین روش اجرای نمای آجری که از گذشته تا به امروز کاربرد داشته، به وسیله سیمان است. و در ادامه ی این روند، شاهد اجرای آجر نما شهرزاد در پروژه های ساختمانی متعدد در سطح کشور و حتی خارج از کشور باشیم. فولاد و شیشه مواد هم افزایی (با هم به خوبی ترکیب میشوند) هستند و اغلب در نما و سقف ساختمانهای چند طبقه استفاده میشوند. انواع مختلفی از اجزای فولادی ممکن است در سیستمهای نمای مدرن مانند ورقهای فولادی و پنلهای کامپوزیت (ساندویچ)، پنلهای کست (Cassette) با لبههای تاشو، دیوارهای پُر از فولاد سبک، مقاطع سازهای توخالی و غیره استفاده شوند.

زمان را هدر ندهید! 5 حقایق برای شروع اجرای نما

اما اگر بخواهیم در اینجا به یکی از شاخصترین آنها اشاره کنیم، این است که این متریال جذاب برای هر سبک و سلیقه و جهت استفاده در هر منطقه با هر اقلیمی، محصولی برای عرضه دارد. طراحان در طراحی نمای این ساختمان از معماری بومی استان گیلان استفاده کرده و با تکیه بر آنالیز ویژگی های کاربردی، فرمی و هندسی المان ها در خانه های سنتی و روستایی به یک الگوی مناسبی دست یافتند. در ادامه با برخی از این موارد و دلایل علاقهمندی افراد به این روش اجرای نما آشنا میشویم. امروزه این روش از متداول ترین روش های اجرای نمای آجری به شمار می آید. این روش از قدیمی ترین روش های سرامیک کاری است. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. آجر انتخابی یا FBX : آجر انتخابی برای اجرای کارهای عمومی بنایی که نیازمند دقت بالا و ظرافت بیشتری هستند ، مورد استفاده قرار میگیرد.

مجری نمای سرامیک خشک

شیشه اسپایدر از جنس شیشه های نشکن بوده و مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و طوفان دارد و هم چنین به منظور عایق حرارتی و صوتی مورد استفاده واقع می شود. قبل از سنگ کاری نما و خرید سنگ باید به بررسی کانی های آن پرداخته شود.سنگ هایی که دارای کانی آهن هستند مقاومت بالایی در برابر فرسودگی ندارند و در برابر آب و هوا اکسید می شوند.علاوه بر آن اگر ناخالصی در قسمتی از سنگ دیده شود می تواند منجر به تخریب آن گردد. نمای هر واحد مسکونی بسته به شرایط محیطی از جمله آب و هوا، باد و طوفان، زلزله و میزان آلاینده­ای هوا در مناطق مختلف، متفاوت می ­باشند. اين نوع نماها در برابر آب و هوا نيز مقاومت بالايي دارند. به طور مثال در سیستم نمای کاور کپ (Cover Cap) یا اصطلاحا درپوش دار، پلی آمید روی لامل قرار میگیرد، اما در سیستم فریم لس استپ یونیت (Full Frameless)، پلی آمید درون خود طرح نمای خشک لاملها جایگیری میشوند. نصب این گونه نماها به سرعت انجام میشود اما نیاز به اجرای دقیق و نظارت بالا دارد. علاوه بر حفظ ثبات رنگ اجرای نمای سراميک خشک در برابر اشعه مضر خورشید نیز مقاوم بوده و دوام بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید