آنچه پنتاگون می تواند در مورد سرامیک پرسلانی به شما بیاموزد

اگر قرار است نما به صورت آجری باشد باید از آجر های مخصوص نماکاری که ترک خوردگی و شوره زدگی ندارند و در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، استفاده گردد. داشتن نمایی زیبا و متناسب با با بافت شهری نیازمند یک طراحی هوشمندانه و متفکرانه می باشد، اما برای رسیدن به جذابیت در نمای جذاب و زیبا صرفا طراحی خلاقانه و منحصر به فرد کافی نیست، بلکه باید این طرح به صورت اصولی و درست اجرا شود چرا که در بسیاری از موارد دیده شده که نمای ساختمان به دلایل اجرای نامتناسبی که داشته، جلوه ی بصری مورد انتظار را به مخاطبانش ارائه نمی دهد. استفاده از رنگ تیره و بافت نامنظم آجر چشم نواز و متفاوت خواهد بود. در طراحی نمای ساختمان عوامل زیادی همچون بافت شهری، نوع کاربری، سبک طراحی و به علاوه میزان بودجه ی کارفرما تأثیر گذارند. در واقع طی سالهای گذشته ، در مناطق مختلف تهران بویژه مناطق ۱ تا ۳ ، ساختمان های کلاسیک بسیار زیادی ساخته شده است. This con te​nt has been gener​at ed with t he help  of behsaznama Con​te​nt Gener ator D em over​sion.

اتصالات نمای خشک

بنابراین عایق را خشک نگه داشته و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی می کند. این نما از دو دیوار شیشهای تشکیل شده است که توسط یک حفره در ارتفاعات رو به جنوب جدا شدهاند و برای کاهش مصرف انرژی یک ساختمان استفاده میشود. نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای دارد متشکل از دو لایه شیشه سکوریت 6میلیمتر فلوت استاندارد درجه یک ودر لایه طلق که در مجموع 52/1میلیمتر و در بین دو شیشه سکوریت قرار می گیرد. در این سبک مصالح به کار رفته معمولا یک یا دو مصالح بوده و بسیار به ندرت تعداد مصالح بیشتر از دو نوع می شود. این نوع نما بصورت صنعتی ساخته میشود و جزئیات آن طوری طراحی شده است که استراکچر تمام آلومینیومی آن در مواجه با انواع تنشهای وارده از جابجایی سازه اصلی ساختمان در زلزله، نیروی مستقیم زلزله و باد ، نشست های احتمالی و وزن خود نما کاملا منعطف عمل کرده که بخاطر همین قابلیت به آن self-support یا خود دتایل نمای خشک ایستا اطلاق میگردد. This ​post was written ​wi th the he lp of G᠎SA Content Gene rato᠎r DEMO!

اسرار خودی برای اجرای نما آشکار شد

شاسی کشی یا به عبارتی زیر سازی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل اجرای نمای ساختمان به حساب می آید. آخرین مرحله از اجرای نمای ساختمان اتصال متریال به بستر آماده شده و صافِ حاصل از مرحله شاسی کشی می رسد. یراق آلات و کابل در سیستم کابلی تمامی از متریال استیل ضد زنگ هستند. بویژه از ترکیب آلومینیوم و شیشه که ساختار اصلی این نوع نما محسوب می شوند. نمای کرتین وال، حائلی ما بین دیوار داخلی و فضای بیرون به حساب میآید و بر همین اساس وزن و بارهای اعمال شدهای مانند باد و لرزههای شدید را بر روی سازههای اصلی ساختمان کاهش میدهد. بطور کلی اسپایدر دارای سیستم متنوع ساختار سازه ای از سیستم سازه های فلزی، کابلی و شیشه ای می باشد که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده می شود. یکی از این گونه سیستمهای نمای ساختمان، سیستمهای نمای تهویه دار است.

ی ساختمان مختلف می باشند.

از مهم ترین و در واقع حساس ترین مراحل ساخت و ساز انواع ساختمان، طراحی نمای آن می باشد. اگر در حال ساخت ساختمان باشید، حتما به خوبی می دانید که یکی از مراحل کار این است که نمایی که قصد دارید آن را اجرایی نمایید، توسط شهرداری و بویژه کمیته نمای ساختمان شهرداری مورد تایید باشد. همانطور که می دانید متریال مورد استفاده از نمای ساختمان مختلف می باشند. قبل از اتصال و نصب متریال اصلی نما، معمولا شاسی کشی انجام می شود، هدف معماران از انجام این کار، ایجاد یک بستری مناسب و سطحی صاف جهت نصب و اتصال متریال نما می باشد. نورپردازی نماها با چراغ می تواند یک ساختمان خسته کننده را به یک چشم نواز واقعی تبدیل کند زیرا این معماری را برجسته می کند و بر ویژگی های اصلی ساختمان تأکید می کند. پنل های شیشه ای به عنوان عنصر پوشاننده توسط اتصالات متنوعی به فریم تشکیل دهنده نما ، متصل می شوند. انواع نمای شیشه ای داخلی ساختمان می تواند عنصر ویژه ای برای دکوراسیون داخلی باشد. سرامیک پرسلانی، محصولی سرامیکی میباشد که طی عملیاتی ویژه و متمایز با سایر محصولات سرامیکی تولید میگردد. در این شرایط ، کاری که ما به عنوان معمار و طراح نمای ساختمان شما انجام می دهیم این است که سعی می کنیم حرکات خلاقانه روی نما ایجاد نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید