آموزش دهید چیزی جدید از نمای سنگ به تازگی؟ ما پرسیدیم، شما پاسخ دادید!

به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد. همچنین در هنگام شستشو از مواد شوینده مخصوص استفاده میگردد که یک روش به صورت شستشوی دستی وجود دارد که در آن از ابرو طی بهره گرفته میشود تا در انتهای کار شستشو با دستگاه، لکه های باقی مانده قطرات اب با ابر و طی از بین برده میشود. به همین دلیل از مواد شوینده جرم گیر و یا سندبلاست نما استفاده میکنیم. این امر موجب بلند شدن کثیفی ها از روی سنگ یا آجر می شود و سطوح تمیزی که به اثر جرم ها پوشیده شده بودند نمایان می شوند و نمایی زیبا را برای شما به ارمغان میاورند. و کلیه ریشه ها ، ساقه ها ، ساقه های دوقلو و سایر موارد تخلف باید از پنجره ها ، ناودانها و لبه های کشویی جلوگیری شود تا از آسیب دیدن آن جلوگیری شود. ترکیب پنجره ها، ایوانها، درها و بهطور کلی بازشوها، همچنین بافت و جنس نما و کمپوزسیون آن در هر عصر متفاوت است و در عین حال در یک تداوم شهری تغییر میکند. Con​tent was gen er᠎at ed by behsaznama᠎ Con​tent  Generat​or D​em oversion.

اجرای نمای خشک در ایران

حجم نمای ساختمان دارای حرکتی منحنی و سیال می باشد که معرف روحیا و شخصیت کلی این دفتر می باشد. شستشوی نمای ساختمان بر اساس جنس نما و روش های انجام آن نسبت به آلودگی های موجود در سطح نما انجام می شود. در نماهایی که از کامپوزیت استفاده شده شستشوی نمای ساختمان باید به صورت منظم انجام شود تا از نفود آلودگی ها به خورد کامپوزیت و مات شدن آن جلوگیری شود. این پایه ها ارتفاعی حدود 12 الی 20 سانتی متر دارند و حداکثر ضخامتی که شیشه های هندریل می تواند داشته باشد 20 میلی متر است. امروزه با توجه به توسعه و پیشرفت در صنعت شیشه سازی، اجرای هندریل شیشه ای نسبت به گذشته با مشکلات کمتری رو به رو است. یکی از روش هایی که موجب زیبایی بیشتر هندریل شیشه ای می شود، فیکس پوینت است. یکی از دلایلی که تقاضای شستشوی نمای سیمانی را بالابرده است این است که انجام شستشو نمای ساختمان قبل از اجرای رنگ آمیزی نما می باشد که موجب بالا بردن چندیدن برابری کیفیت کار و بازدهی آن می شود. هزینه شستشو برای نمای سنگی و آجری از متری ۱۰ الی ۳۰ هزار تومان می باشد.

فروش تجهیزات نمای خشک

هزینه شستشو برای نمای کامپوزیتی و از متری ۱۰ الی ۲۰ هزار تومان می باشد. شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. سنگ کاری نمای زاگرس در کلیه نمای طرح دار روز و نمای ساده پله ها راه پله و سنگ های آنتیک داخل ساختمان و تمامی کف ها چه از سنگ و سرامیک و نمای آجر با اکیپ مجرب و انجام دادن کار سریع,و بدون عیب در تمام کشور عهده دار کار شما میباشیم. حاصل کار هنرمندانه و در عین حال فنی و اصولی معماران و سازندگان ایرانی را می­توان در بناهای تاریخی مثل مساجد جامع بسیاری از شهرها از جمله شیراز، تبریز، اصفهان و بسیاری از عمارت­ها، بقعه ­ها و مقبره ­ها و بسیاری دیگر از بناهای قدیمی و تاریخی در جای جای کشور مشاهده کرد. ۳- نمای سه بعدی: نمای اکسپندد متال از همان ابتدا کیفیت سه بعدی بودن نما را تامین می­ نماید و تنوع بالایی از منظر را به نمای ساختمان می­ بخشد. پس پیشنهاد ما این است حتما قبل از شستشو به صورت ابر و تی یک بار با واترجت نمای مورد نظر شسته شود.

جداره پروژه به فیلتر تبدیل شد که ارتباط با ناموزونی های بیرون خانه را به حداقل میرساند و در صورت تمایل بخشی از این فیلتر باز یا بسته می شد. بعضی از افراد علاوه بر یک رنگ جدید میخواهند روی دیوار طرحهای ریز و برجسته متناسب با دکوراسیون خانه داشته باشند. در این سیستم ورق های کامپوزیت آلومینیومی مونتاژ شده ، توسط نبشی های آلومینیومی که از قبل در کارگاه مونتاژ و به ورق ها متصل گردیده اند، بر روی استراکچر فلزی نصب و اجرا میگردند. همزمان با مرحله تولید ورق ها در کارخانه cnc ، عملیات اجرایی زیر سازی فلزی بر اساس سیستم های نصب ورق کامپوزیت که از قبل طراحی شده نیز در محل پروژه آغاز میگردد. محور اهداف کارخانه آجر نما شهرزاد ایران زمین، تولید بهترین و جدیدترین انواع آجر نما نسوز در ایران می باشد. استفاده میشود. مته مورد استفاده در این دستگاه دریل از جنس الماسه کلیک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید