اینجا یک روش است که کمک می‌کند نمای خشک

همچنین تمامی استادکاران کناف نیز میتواند اقدم به اجرای آن نمایند.پس از پایان نصب سمنت برد و یا پانل بوردکس با استفاده از بتونه و ماستیک مخصوص میتوان اقدام به رنگ آمیزی نمای ساختمان نمود و همان گونه که قبلاً نیز گفته شود الزاماً باید از رنگ مخصوص نما استفاده شود. پانل سیمانی یکی از انواع محصولات مدرن در بازار ایران است که با توجه به سرعت نصب و اجرای بالا امروزه در صنعت ساختمانی ایران مورد استفاده قرار میگیرد. نمای سیمانی بر روی انواع بلوک ساختمانی قابل اجرا است. با توجه به ارزانی قیمت سیمان سفید و در دسترس بودن آن به نسبت سایر مصالح ساختمانی استفاده از نمای سیمان سفید در ساختمان های موجود نسبت به سایرین بیشتر است. با توجه به کیفیت بالای سیمان سفید ساوه و همچنین سفید بودن پودر سنگ جوشقان ترکیب این دو منجر به حصول بهترین نتیجه خواهد شد. در این شرایط و با توجه به تجربه سیمان سفید ساوه و همچنین پودر سنگ جوشقان در اجرای نمای سیمان سفید منجر به بهترین نتیجه نهایی خواهد شد. ᠎C​ontent has be​en gener ated by behsaznama  Cont᠎ent ᠎Ge​ne rator DEMO .

نکات برتر اجرای نما!

در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب¬های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می¬شوند و نیز به دلیل امکان آماده¬سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش می¬یابد. سرعت و نصب قطعات از نظر زمان و هزینه به صرفه خواهد بود. در شرایطی که از هبلکس برای دیوارکشی استفاده میشود میتوان به صورت مستقیم از لایه سیمان سفید به منظور اجرای نمای سیمانی استفاده کرد که این مسئله منجر به کاهش هزینه های اجرا ساختمان میشود و از این نظر برای کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است. همچنین می توان برای اجرای رویه، با بکارگیری اجزای موقت یا دائم، قالب شکل مورد نظر را ایجاد و در نهایت سطح رویه را پرداخت کرد. سطح مقطع لامل ها نیز به گونهای توسط مهندسان طراحی شده است، که بتوانند لاملها را با شیارهای مشخصی که بر روی آنهای وجود دارد، در هم قفل کنند و یا هنگام نصب، شیشهها در فضای بین مولیون و ترنسم قرار گیرند. ساختمان های زیادی وجود دارند که با وجود اینکه مطابق مقررات و استانداردها و با کیفیت عالی ساخته شده اند اما فاقد هویت، شخصیت و کاراکتر هستند.

چرا اجرای نما نمی‌کند کار می‌کند…برای همه

در شرایطی که به غیر از رنگ مخصوص نما استفاده شود در گذر زمان رنگ نما پوسته پوسته میشود و منظره بسیار زشتی را برای نما به وجود می آورد. 4. آب بندی این نوع نما نیز توسط نوارهای آب بندی یا چسب های سیلیکونی مخصوص انجام می شود. پانل سیمانی با استفاده از سازه های مخصوص که از جنس ورق گالوانیزه است به یکدیگر متصل میشود و همچنین به منظور آب بندی بین پانل نیز از مصالح مخصوص آب بندی پانل سیمانی استفاده میشود که این امر نفوذ آب ناشی از باران و برف و صدمه رساندن به نمای ساختمان و دیوار و گچ کاری داخلی ساختمان را به صفر میرساند. در حال حاضر نیز یک نوع جدید از پانل گچ برگ اصلاح شده و مقاوم در برابر آب برای اجرای نمای ساختمان در ایران از مبدا کشور ترکیه وارد میشود که با برند بوردکس در ایران به فروش میرسد. مجموعه خدماتی ک ما در مهراسازه ارائه میدهیم شامل مشاوره فروش و اجرای ورق های کامپوزیت آلومینیوم برای نما و دکوراسیون داخلی، چوب ترموود، تابلو و تجهیزات مرتبط و همینطور سنگ های دکوراتیو و سه بعدی نما میباشد. 2. برای تهیه و ساخت ورق های کامپوزیتی باید عملیات برش کاری شیت خام، شیارزنی، خم کاری و مونتاژ توسط دستگاه CNC انجام شود.

12. می بایست برجسته کاری هایی چون ستون ها، حتماً با رابیتس کاری و اسکوپ کار شوند. در این صورت موجب دوباره کاری و تحمیل هزینه بر سازنده خواهد بود. با توجه به هزینه ای که کارفرما برای اجرای نما در نظر گرفته و همچنین ابعاد ساختمان و متناسب با هزینه اجرای آن هر یک از این انواع نمای ساختمان در ایران مرسوم است. انتخاب بهترین متریال برای طراحی نمای ساختمان موضوعی بحث برانگیز است، زیرا نقش کلیدی را در ثبات ساختاری دارد و می تواند مستقیما بهره وری انرژی ساختمان و همچنین کاهش هزینه های ساخت و ساز را تحت تأثیر قرار دهد. مقایسه انواع نمای ساختمان نشان میدهد که سازندگان هر بنا با توجه به کاربری که آن ساختمان دارد اعم از تجاری، اداری، تفریحی و مسکونی و شرایط اقلیمی که در آن قرار دارند نمای متفاوتی را برای بنا در نظر میگیرند. در صورتی که سمنت برد تولیدی نشان ملی استاندارد ایران را نداشته باشد پس از نصب امکان ترک خوردگی و شکنندگی آن در اثر بارهای وارده بسیار محتمل است.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید