یک اشتباه مرگبار در نمای ساختمان کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

برای توضیح بیشتر در خصوص این که سرامیک اسلب چیست، می توان این نوع سرامیک را اینگونه تعریف کرد: این نوع سرامیک یکی از انواع سرامیک ها با سایز بزرگ است. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیی پر میکنند. این رنگها را میتوان به راحتی با قلم مو یا غلتک اعمال نمود و با افزودن پرایمر زیبایی نهایی را چند برابر کرد. تیغههای چاقو یا وسیلههای تیز به راحتی لایه رنگ را روی کاشی و سرامیک خراش میدهند. استفاده از چسب ها در نمای سرامیکی علاوه بر ایجاد راحتی در نصب عدم یکنواختی که در استفاده از ملات وجود داشت را از بین برده و ظاهر نمای سرامیکی با استفاده از این چسب ها زیبا تر و یکنواخ تر گردیده. در حال حاضر بیش از ۱۳۰کارخانه با ظرفیت ۷۰۰میلیون متر مربع در کشور وجود دارد که در حال حاضر با ۵۰ درصد ظرفیت خود کار میکنند. محصولات این مجموعه قابل رقابت با بسیاری از برند های مطرح در پروژه های خارج کشور میباشد .( اخذ تاییدیه های محصولات از ستاد نانو کشور ، اخذ رتبه دانش بنیان و گواهی ثبت اختراع ، حمایت صندوق توسعه ملی ، عضو انجمن نخبگان کشوربخشی از رزومه علمی این مجموعه میباشد).

متریال نمای خشک

گروه صنعتی الوان رنگ نمای پوشش تهران (تولید،فروش و قیمت رنگ نما و پوشش نمای ساختمان) فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ در زمینه تولید و ساخت انواع رنگ مخصوص نمای ساختمان آغاز نموده و با توجه به نیاز کشور با بکارگیری پرسنل مجرب و متخصص و تجهیز آزمایشگاه تحقیق و توسعه ، ارتباط با مراکز علمی تحقیقاتی ودانشگاهها و اساتید برجسته کشور در زمینه طراحی و تولید انواع رنگهای ساختمانی ، رنگ ها و پوشش های محافظ نمای ساختمان ، رنگ های ضد آب ، رنگ های ضد پوسیدگی (رنگ ضد پوسته شدن)، رنگ های حفاظتی ، رنگ های ضد خوردگی، رنگ های تخصصی ، رنگ های صنعتی و رنگ های تزئینی با بهترین کیفیت و استفاده از مواد اولیه استاندارد، به موفقیتهای چشمگیری نایل گردیده است. درصدی از تولیدات صنعت کاشی و سرامیک کشور صادر میشود. لطفا” در زمینه ارائه لیست قیمت ، نحوه فروش و ارسال کالا (به تمامی کشور و کشورهای همسایه) با ما در تماس باشید.(لطفا” اگر توزیع کننده و یا شرکت پخش عمده رنگ ساختمانی میباشید ، اعلام بفرمایید) امیدواریم با همکاری مهندسین ، کارفرمایان محترم گامی هرچند کوچک اما موثر، قوی با هدف حمایت ، تولید و سرمایه ملی ، اعتماد به توانمندی متخصصین داخلی در پیشبرد نیازهای داخل و خارج کشور داشته باشیم. This art icle was w᠎ritten  with the help of G SA​ C ontent Generator ​DE MO!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

انواع کاشی و سرامیک جدید ، ایده آل برای مکان های پرتردد، مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمن، یا مناطقی که دارای رطوبت مانند حمام هستند که برای کف و دیوارها کاربرد دارند. شستشو به صورت سندبلاست زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر کثیفی و جرم بسیار زیادی را دارا می باشد یا به نوعی جرم به خورد سنگ رفته است. به طور کلی کفسابی یا سنگ سابی به مجموعه اقداماتی گفته می شود توسط تیم کارابین راپل که موجب از بین رفتن چربی ها و جرم های موجود در سطح کف می شود. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. شرکتهای بسیاری در سراسر جهان به تولید کاشی و سرامیک مشغول هستند در همین راستا برخی از کشورهای سازنده کاشی و سرامیک در جهان به دلیل کیفیت محصول یا آمار تولیداتشان بسیار شناخته شده اند.

لطفاً برای تماس با مالک یا دستاندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. که این آلودگی ها با شستشوی عادی از بین نمی روند.و باید با استفاده از دستگاه کفسابی لایه برداری شده و از بین بروند. البته گفتنی است که هر رنگ از چاپ باید توسط دستگاه مجزایی انجام شود که البته این موضوع به مواردی مانند طول خط تولید، خشک شدن کاشی و سرامیک ها بعد از هر مرحله از لعاب کاری بستگی دارد. افرادی که عملیات نماشویی را انجام می دهند باید دارای تخصص باشند. بیسکوییت تهیه شده به داخل خشک کن می رود، این فرایند آب موجود در بیسکوییت خام را به کمتر از 1 درصد کاهش می دهد و آنرا برای پخت آماده می ادامه مطلب سازد. جذب آب بسیار کم است. به عنوان مثال ۱۰ میلی لیتر (دوسوم قاشق غذاخوری) سفیدکننده را در نیم لیتر آب حل کنید. از کاربید تنگستن غالباً در کاربردهای سایشی استفاده میشود و الماس مصنوعی و نیترید بور مکعبی دارای چنان خصوصیات خارقالعاده ای هستند که غالباً از آنها به عنوان ابرساینده یاد میشود. برای نصب سیستم نمای خشک نیاز به کارگر حرفه ای نیست چرا که نصب آجر و ریلها در این سیستم، به صورت مکانیکی است بنابراین در نصب آن دغدغه ی خاصی وجود نخواهد داشت و خبری از دستمزدهای بسیار گزاف نیست.

دیدگاهتان را بنویسید