واقعاً با متریال نمای خشک چه اتفاقی می‌افتد

در روش دیگر که روش خشک نام دارد، سرامیک ها بوسیله پیچ یا کاربرد پنل هایی به دیوار متصل می شوند. و اگر در اول کار طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمیکند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت تمام شده نیز تأثیر کاهنده چشم گیری باقی میگذارد. اگر به دنبال افزایش روشنایی در آشپزخانه خود هستید، کاشیهای سرامیکی با طرح و رنگ و طراحی سفارشی، بهترین انتخاب برای شما هستند. فقط باید بافت و رنگی را انتخاب کنید که با تم کلی خانه شما و حس و حال شما هماهنگی بیشتری داشته باشد. طیف وسیع طرح و رنگ ها قابلیت هماهنگی با اجزای دیگر دکوراسیون خارجی مطابق با سلیقه شما را دارند. درحالی که نمای بتن اکسپوز می تواند نمایی زیبا و منحصر به فرد داشته باشد و در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده های زیاد و متنوعی دارد، دارای محدودیت ها و معایبی نیز هست که در ادامه به معایب اين نما خواهیم پرداخت. کفپوشهایی که در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرند، باید به اندازه کافی محکم و بادوام باشند تا در برابر همه عناصر خارجی و شرایط محیطی مقاومت کنند. Da ta w as c re ated  by behsaznama Content G​en᠎er ator Dem᠎over​si᠎on !

9 راه برای محافظت از متریال نمای خشک

بنابراین، ضروری است که کاشیهای فضای باز به اندازه کافی استحکام داشته باشند تا در برابر شرایط سخت و عبور و مرور اجسام با وزنهای گوناگون مقاومت کنند.در مجموعه کاشی و سرامیک مهسرام میتوانید برای فضاهای بیرونی، از بین کاشیهای محکم و بادوام، بهترین انتخاب را داشته باشید و برای اطلاع از کاربری و کیفیت هر نوع کاشی از متخصصان این مجموعه راهنماییهای لازم را دریافت کنید. استفاده از شیشه بعنوان یک ماده جزء جدایی ناپذیر هر ساختمان محسوب می گردد. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک مشخص است تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. نمای بعضی از آن ها را دوست دارید و بعضی دیگر را مورد پسند نمی دانید. موزاییک های مرمری به ویژه در دیوارها و کف اسنخرهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. کاشیهای سرامیکی میتوانند کف اتاقها، سرویسهای بهداشتی، و همچنین دیوارها و آشپزخانه را تزئین کنند. انواع لعابهای کاشی و سرامیک با طرح و ظاهر پولیش، مات، سمی پولیش و شوگر، در مجموعه مهسرام ارائه شده که میتوانند بسته به ذوق و سلیقه شما و نوع کاربری فضا مورد استفاده قرار گیرند. ​Th is  data has be en done by G SA  Con​te nt Gen​erator᠎ Demover sion .

برای کاشی سرامیک آشپزخانه، کاشی سرامیک سرویس بهداشتی، کاشی سرامیک حمام، کاشی سرامیک دیوار، کاشی سرامیک کف و دیگر فضاهای داخلی و خارجی، انواع مختلفی وجود دارد که بسته به نیاز، میتوانند از میان کاشیهای با طرح و لعاب گوناگون انتخاب شوند. کاشی و سرامیک در هر اتاق از خانه شما قابل استفاده است. میتوانید از آنها در طراحی اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق نشیمن استفاده کنید تا ظاهری زیبا در خانه خود داشته باشید. از نظر ایمنی هم کیفیت آن کاملا مورد تایید است. نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. بنابراین برای جلوگیری از این امر این متریال باید در ترکیب با سایر متریال های گرم به کار رود. شما میتوانید ترکیب رنگهای مختلف را انتخاب و آزمایش کنید و حتی میتوانید کل دیوار مد نظر خود را با سرامیک تزئین کنید. Art icle was generated wi᠎th G SA  C᠎ontent Gen er᠎ator ᠎DE MO.

امکان ترکیب طراحی نمای سرامیک خشک با انواع نورپردازی وجود دارد. نمای کامپوزیت با ضریب انتقال حرارت ۲۳۰ نسبت به سایر متریال ها از ضریب انتقال بالاتری برخوردار بوده ، بنا بر این مساله نسبت به سایر مصالح نمای خشک کمی نامناسب می باشد. یکی از بارزترین مزایای اسلبهای سرامیکی این است که تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است. اسلبهای سرامیکی مهسرام در انواع مختلفی از سبکها وجود دارند، به این معنی که شما میتوانید هر چیزی را که با سلیقه شخصی یا زیبایی و سبک چیدمان منزل شما مطابقت دارد انتخاب کنید. اسلبهای سرامیکی از جمله پرکاربردترین و مقاومترین مواد موجود در بازار هستند. نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود 10 الی 15 سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مطالب بشتر وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید