چگونه نمای ساختمان خود را از Blah به فوق العاده تبدیل کنیم

با توجه به این که اجرای سرامیک کف بعد از کاشی کاری دیوار است باید زیرسازی مناسبی به اندازه ضخامت کف سازی حدود 3 تا 5 سانتی متر زیر کاشی در نظر گرفت. با رشد صنعت ساختمانسازی شاهد این هستیم که امروزه مصالح ساختمانی به شدت تخصصی شدهاند و برای هر کاربردی یک محصول خاص تولید میشود. در صورتی که کاشی بدون لعاب تولید شده باشد باید به صورت دورهای و هر چند ماه، با لایه سیلر پوشش داده شده تا از سطح سرامیک در برابر لکهها محافظت شود. برای ماندگاری بیشتر لعاب آن را هواگیری می کنند. قبل از آنکه بخواهید رنگ لعاب سرد مورد نظر خود را انتخاب کنید، لازم است سطح قطعه موردنظر را در نظر بگیرید، چرا که انواع رنگها ممکن است در انواع سطوح واکنشهای متفاوتی داشته باشند. مواد تشکیل دهنده سرامیک هم مانند آجر از خاک رس است و به دوصورت لعاب دار و بدون لعاب به بازار عرضه می شود. پس از این مرحله ، بیسکوئیت جهت اعمال مراحل بعدی مثل لعاب ، چاپ و … پس از مشخص شدن نوع نما و مصالح آن، مهندسین طراح باید اقدام به تهیه نقشه های فاز2 شاسی کشی نمایند که این مرحله باید با توجه به جزئیات اجرایی سازه و با برداشت دقیق از شرایط موجود صورت پذیرد. This data w as cre at ed ​by G᠎SA​ C onte nt G en᠎erator Dem oversi​on.

نحوه نصب نمای خشک

نمای خشک ساختمان پس از آنکه معمارانی آمریکایی در دهه 70 تصمیم گرفتند روی نمای برجهای بلند سنگ نصب کنند، وارد دنیای ساخت و ساز شد. از لحاظ متریال، انواع نمای خشک ساختمان به دستههای مختلفی تقسیم میشود: نمای خشک آجری (که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد)، نمای سنگ خشک، نمای سرامیک خشک، شیشه، ترمووود، کامپوزیت، نمای خشک فلزی و غیره. اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. مقاومت بالا: برخلاف مصالح و روشهای سنتی، اجرای نمای خشک ساختمان به معنای داشتن نمایی سازگار در برابر تغییرات دمایی است. نمای خشک آجری نسبت به بسیاری مصالح نیز وزن کمتری دارد و بسیار راحت نصب میشود. ᠎Th is has be en g enerat​ed ​by behsaznama  Con​tent G en​er᠎at᠎or DE MO .

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اجرای نمای خشک آجری یا مصالح دیگر نه تنها امنیت نما را افزایش میدهد، بلکه خیال شما را از بابت احتمال سقوط مصالح نیز راحت میکند. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با استفاده از این سرامیک کمتر از سرامیک مجوف پرسلانی است و همین موضوع باعث شده است که بیشتر کارفرمایان این سرامیک را برای نمای ساختمانشان انتخاب کنند. برای مثال چون رنگ های روشن سرامیک در معرض کثیف شدن می باشند افراد ترجیح می دهند از سرامیک هایی با تناژ تیره تر برای این منظور استفاده کنند. مورد دیگر روش پوشش ساختمان به کاربردن تایل های سرامیکی است که به طور گسترده در سالهای اخیر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش سنتی، امکان عایق کاری وجود ندارد. برای نصب سرامیک خشک روشهای متعددی وجود دارد. در ایران نیز نحوه اجرای نمای خشک ساختمان برای اولین بار در دهه 70 مورد استفاده قرار گرفت. شروع پروسه اجرای نمای سرامیک خشک با برداشت نقشه بردار از ساختمان و با ارائه کدهای ارتفاعی و ابعاد و اندازهها انجام میشود. در سرامیک کاری دیوار حیاط میشه از سرامیک با این خاصیت استفاده کرد.

مجری نمای سرامیک خشک

اجرا کرد. به شرایط اقلیمی نیز در اجرای نمای خشک ساختمان توجه میشود. واژه کاشی از نام شهر کاشان اقتباس شده که از اوایل دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفالسازی مشهور بود. نکته مثبت دیگرِ استفاده از خدمات سرامیک خودرو، تبدیل بدنهی معمولی خودرو شما به یک بدنهی ضد آب است. از نظر اتصالات نیز میتوان انواع نمای خشک ساختمان را به دو دسته مشهود و نامشهود تقسیم کرد. رنگ سفید در کنار دیگر رنگ ها می تواند جلوه بی نظیری داشته باشد و فضا را مجلل کنند. کاشی کف و دیواری را در ابعاد زیر ۲×۲ و ۲×۱ تا پنجاه در پنجاه سانتیمتر تولید می کنند که با رنگ های گوناگون می تواند یک نقاشی را در محل نصب نیز نشان دهد. در صورتی که تمایل دارید تا با تمامی تولید کنندگان این صنعت آشنایی کوتاهی پیدا کنید و محصولات هر یک را بصورت جداگانه در دسته بندی مشخص مشاهده کنید در صفحه کارخانه جات iranceramco می توانید محصولات را بطور کامل مشاهده کنید. متناسب با فضا هر کدوم عالی میشن، به نظر من استفاده از رنگ سبز خیلی جالب بود. وزن کم: در مقایسه با روش دوغابی، اجرای نمای خشک ساختمان بهطور میانگین 80 تا 100 کیلوگرم از وزن هر مترمربع کم میکند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید