راهنمای چنگیزخان برای انواع نمای خشک Excellence

اما در مناطق سرد و خشک، طراحی به گونهایست که هوا در آن حبس میشود. از لحاظ متریال، انواع نمای خشک ساختمان به دستههای مختلفی تقسیم میشود: نمای خشک آجری (که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد)، نمای سنگ خشک، نمای سرامیک خشک، شیشه، ترمووود، کامپوزیت، نمای خشک فلزی و غیره. به دلیل مزایای نمای خشک ساختمان، متقاضیان اجرای نمای خشک ساختمان و خصوصا نمای خشک آجری نسبت به نماهای قدیمیتر بیشتر شدهاند. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. اتصالات و چهارچوب نگهدارنده نیز نقش مهمی در تجهیزات نما خشک دارد. در نحوه نصب نمای خشک به صورت نامشهود نیز اتصالات نمای خشک ساختمان بعد از نصب دیده نمیشوند. نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود 10 الی 15 سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

​This c​onte​nt h as been gener ated with t he help of behsaznama C on tent ​Ge᠎ne rator ​DEMO .

قیمت اجرای نمای خشک

در واقع آن دسته از نماهای سرامیکی که در گذشته روی ساختمان ها نصب می کردند را با استفاده از ملات های متنوعی مانند سیمان اجرا می نمودند. قدیمیترین روش اجرای نمای آجری که از گذشته تا به امروز کاربرد داشته، به وسیله سیمان است. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخاب شده، به وسیله رنگ پلی استر و با روش الکترواستاتیکی، یکسان می شود تا مغایرت نداشته باشند. روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. فواصل و اندازه ها دراین چهارچوب باید به گونه ای طراحی شود که در برابر عوامل مخرب مثل باد و رطوبت مقاوم باشد. 4. برآمدگی ها، پنجره ها و لبه هایی که نیاز به درز بندی دارند با دقت زیاد درز بندی شوند. سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ی 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت . کافیست به ما اعتماد کنید. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

 Article h as been g​enerated by behsaznama Con te nt  Gen er at᠎or Demoversi᠎on!

با گذشت زمان و ایجاد شرکتهای نمای خشک، اجرای انواع نمای خشک مانند نمای خشک آجری در ایران نیز زواج پیدا کرده است. یکی دیگر از کاربردهای چسب پلی اورتان برای آب بندی سطوح مختلف و عایق سازی مکانهای در معرض رطوبت است. نحوه نصب نمای خشک یکی از اولین سوالاتیست که هنگام آشنایی با انواع نمای خشک برای افراد پیش میآید. لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. است به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود.

نمای خشک متشکل از لایه های متعددی است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. عایق حرارتی که در مورد آن توضیحاتی دادیم نیز میتواند از تجهیزات نما خشک محسوب شود. اجرای نمای خشک آجری یا مصالح دیگر نه تنها امنیت نما را افزایش میدهد، بلکه خیال شما را از بابت احتمال سقوط مصالح نیز راحت میکند. از آن زمان، شرکتهای معماری بسیاری طراحی و اجرای نمای خشک ساختمان را انجام میدهند. اولین موردی که در مورد یک ساختمان به ذهن متبادر می گردد چیست؟ در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند. این سبک، در ایران طرفداران زیادی داشته و از جمله سبک هایی است که از آرایش به سبک لایت، پر رنگ تر به نظر می رسد. در این روش سنتی، امکان عایق کاری وجود ندارد. این عایق به صورت مکانیکی و مستقل بین سازه و نما نصب میشود. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند.

انواع نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ادامه مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید