راز فاش شده به اجرای نمای خشک کشف شد

امروزه در صنعت ساختمان سازی و سازه های شهری و صنعتی بسیار مورد اهمیت و کاربردی است.اما بعد از مدتی بدلیل ساختار فیزیکی و جنس سنگ و در نهایت آلودگی های موجود در هوا و جذب آنها بر سطوح سنگی کیفیت و حالت شفافیت خود را ازدست میدهند و لایه ای از گردوخاک روی آنهارا پوشش میدهد که باید شستشو انجام شود. این محصول با توجه به بافت گرم و طبیعی کاربرد بسیاری در پوشش نمای ساختمانهای مسکونی شهری و ویلایی دارد . اصل طراحی سیستم نصب نمای خشک همراه با گردش جریان هوا بر ایستایی مستقل هر یک از تکه های پوشش نما و حذف ملات استوار است. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متعدد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. این نمونه از سرامیک امروزه در طراحی سیستم نمای خشک بسیار مورد توجه قرار می گیرد و به دلیل عدم نفوذ پذیری و فرآیند ویژه تولید، استحکام بسیار بالایی را دارا می باشد.

شرکت اجرای نمای خشک

This h​as been gen᠎erated by behsaznama C᠎onte nt  G ener᠎ator D᠎em ov​ersion!

نمای سیمانی بخاط هزینه کم و عمر بالا در بین پیمانکاران بسیار محبوب است.امروزه نمای سیمانی بدلیل سبک بودن وزن و هزینه اجرایی و همچنین قیمت متریال اولیه و عدم ریزش و نداشتن خطرات محیطی نیبت به متریال و نما های دیگر مورد توجه دربین مهندسان و پیمانکاران ساختمان در برج سازی و ساختمان های مرتفع از جایگاه بالایی برخوردار است. امروزه نمای فریم یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین نماها بین مهندسان سازه است و بیشترین درصد استفاده در بین سازندگان در طراحی نماهای ساختمان را به خود میگیرد.علت ان طراحی زیبا و ایمن است. او ترکیبی از 90 درصد سیمان و 10 درصد آزبست را که با آب ترکیب شده بود از میان ماشین مقوا سازی گذراند که حاصل کار صفحات نازک و مقاوم سیمانی بود .بعد از کاربرد اولیه و بسیار زیاد آزبست ، و با مشخص شدن سرطان زایی آن ، محدوده وسیعی از الیاف دیگر نیز در سیمان به کار رفتند.که شامل الیاف مدول بالا مثل فولاد , شیشه ، مثل کربن و کولار و الیاف مدول پایین مصنوعی ، مثل نایلون و پلی پرو پیلن و یا الیاف طبیعی مثل سلولز و کنف هندی می باشند . کاربرد دستگاه واترجت برای چه نوع نما هایی مناسب است و در چه موارد از آن استفاده میکنیم؟

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

برای جلوگیری از این مشکل پس از اتمام شستشو از مواد نانو برای ضد آب کردن سطح استفاده میکنیم. از معاسب سندبلاست بدلیل قدرت پاشش بالا 220 بار و لایه برداری از سطح نمای ساختمان باعث میشود رنگ سطح آجر نما یا سنگ نما به حالت اول خود باز گردد. آنها بر اساس نوع ساختمانی که شما دارید یکی از روش های اجرای نما را باید به کار بگیرند. ورق رنگی ژنوا : ژنوا یکی از مدلهای ورق رنگی سفالی با رنگ کورهای است که برای سقف آلاچیقها بسیار مناسب است. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. مصالح و اتصالات: مصالحی که قابلیت نصب به صورت خشک را دارند مثل کامپوزیت، سرامیک، نماهای شیشه ای، سنگ و … 1 شستشوی نما با واترجت بدون نیاز به داربست و هیچ گونه حرارت انجام میشود که در نتیجه مصالح و متریال نما از جمله سنگ نما و در کل نمای ساختمان بدون هیچ آسیب ویا تغییراتی به نتیجه دلخواه و مورد رضایت که در هدف داریم میرسیم.

نمای سیمانی از متریال سیمان سفید و پودر سنگ تهیه میشود. اجر در صنعت ساختمان سازی یکی از از قدیمی ترین متریال ساخت و ساز است. واترجت یکی از مهمترین ابزار های شستشوی نما بدون داربست محسوب میشود که بسیار با آن سرو کار داریم. بسته به جنس نما و رسوب نشسته بر نمای ساختمان از سیلیس با دانه بندی های مناسب استفاده میشود. برای شستشوی این مدل از سنگ نما علاوه بر همراه داشتن دستگاه واترجت میبایست از مواد شوینده به اصطلاح اسید شویی ( البته نه هرنوع اسید ) و یا سندبلاست نما کمک بگیریم. سیلیس به همراه آب فشار قوی همزمان به سطح مربوط چاشش میشود و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. در این روش نماشویی با دستگاه واترجت به همراه نازل سندبلاست انجام میشود. دستگاه واترجت از جمله ابزار های نظافتی و پاک کننده کاربردی و تاثیر گذار در نظافت نما میباشد که با پاشش آب شهری با فشار خروجی 200 بار از نازل بر روی سطح نما توانایی زدودا هرگونه چربی یا الودگی و جرم کثیفی دارا مس باشد. ساختار کلی واترجت از پمپ پر قدرت 3 فاز – شلنگ خروجی اب فشار قوی – موتور و یا سیلندر محرک – لنس – نازل -و تفنگی میباشد. Th᠎is has  been gen᠎er at ed  wi th t᠎he  he​lp ᠎of behsaznama  Conten​t Ge᠎nera᠎tor DE᠎MO !

دتایل اجرای نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بیشتر بخوانید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید