بررسی رنگ سرامیک

بهتر است از سرامیک های با رنگ روشن استفاده کنید. با استفاده از رنگهای روشن و تیره قهوهای در کنار هم، جذابیت سرامیکها دوچندان خواهد شد. این ماده بر خلاف اکثر فلزات در برابر اکسیژن، هیدروژن و آب موجود در هوا واکنش نشان نمی دهد و خواص فیزیکی و شیمیایی خود را از دست نمی دهد، به همین جهت از آن برای محافظت از فلزات استفاده می کنند. این نوع سرامیک زیبایی خاصی داشته و با توجه بهاندازه فضا میتوانید رنگهای طیف روشن و یا تیره را استفاده نمایید. طیف گستردهای از لعابها و سایر پوششهای سرامیکی برای تزئین، آببندی و محافظت از مواد بستر ساخته شدهاند. مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران ( عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. رنگ مناسب برای این محیط، باعث میشود که اعضای خانواده در آشپزخانه احساس راحتی کنند.

معایب نمای سرامیک خشک

قبل از شروع رنگ کاری، برای راحتی کار بهتر است کف ساختمان را با پلاستیک بپوشانید. استفاده از سرامیک هیچگونه بار اضافی بر روی ساختمان ایجاد نخواهد کرد. از مزیتهای دیگر این نما می توان به مقاومت شیمیایی بالای آن اشاره کرد. این نوع سرامیک جزء سرامیک های پیشرفته ی پرسلانی بوده و به روش اکستروژن تولید می شوند. مقاومت بالای این نما در برابر خوردگی سبب می شود زیبایی ظاهری آن برای مدت زمان طولانی حفظ شود. اول اینکه براق بودن کاشی به مرور زمان از بین خواهد رفت. ولی با استفاده از مواد و رنگ های با کیفیت بالا می توانید از هر گونه دوباره کاری در رنگ کردن کاشی ها جلوگیری کنید. یکی از دلایل نامگذاری این سرامیک ها روش نصب آن ها می باشد، در نصب آن ها از هیچگونه ملات سیمانی استفاده نشده و با روش هایی چون سیستم نصب انکری، روش نصب نمایان، روش نصب غیر نمایان، نصب کلیپس پنهان شیاری نصب می شوند. سلام بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی از نظر من رنگ های ملایم و روشن هستند چون رنگ های فسفری یا تیره به جز اینکه فضای سرویس بهداشتی رو تاریک تر می کنند و برای تامین نور کافی باید نورپردازی هم بیشتر بشه ، رنگ های تیره حس نشاط و طراوتی که معمولا با دوش گرفتن به فرد منتقل میشه رو کمتر میکنند! This c​ontent w᠎as w ri​tten wi th t he  help  of G SA C ontent G ener ator Demov er᠎sion.

چرا اکثر نمای ساختمان شکست می خورند

انتخاب بیشتر این سبک سرامیک دلایلی چون الهام گرفتن از دل طبیعت دارد که طرحی نوستالژیک به فضای پذیرایی می دهد همچنین به دلیل خنثی بودن می توان آن را با انواع وسایل و دکوراسیون ها ست کرد. این ویژگی سرامیک باعث شده که در اغلب کشورها به جای سنگ در نمای ساختمان از سرامیک کنند چرا استفاده از سنگ به دلیل وزن زیاد برای ساختمان های بلند مشکلاتی ایجاد می کند.البته متریال سیمان نیز یکی از گزینه ها برای استفاده در نماست برای آشنایی بیشتر با طراحی نمای سیمانی می توانید از صفحه آن دیدن کنید. در حال حاضر استفاده از نمای سرامیک و سنگ های نما نسبت به سایر مواد بیشتر است. اما یک ویژگی که باعث انتخاب نمای سرامیک کلیک کنیدی می شود. رنگی که برای سرامیک در منازل و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند می تواند ترند سال باشد اما انتخاب رنگ سرامیک باید طبق اصول و قواعدی استفاده شود. اکنون، سرامیک را به طور کلی به عنوان هنر و علم ساختن و به کار بردن اشیاء جامدی که اجزاء تشکیل­دهنده اصلی و عمده آنها مواد غیرآلی و غیرفلزی میباشند، تعریف میکنیم و بررسی ساختمان و خواص اینگونه مواد نیز جزء این علم است. آلومینوسیلیکات­ها که خاک­های رسی خود آنها به حساب میآیند، از عناصر آلومینیوم، سیلیسم و اکسیژن ساخته میشوند که این سه عنصر بر روی هم حدود 85 درصد پوسته جامد کره زمین را تشکیل میدهند.

این نما در برابر مواد خورنده اسیدی و بازی بسیار مقاوم است. این نوع مصالح در برابر آتش سوزی نیز مقاوم بوده و با خیال راحت می توان از آن ها استفاده کرد. بنابراین با خیال راحت میتوان از این نوع نما استفاده کرد و جلوی آتش سوزی ساختمان را تا حدود زیادی گرفت. در سرامیک کاری دیوار حیاط میشه از سرامیک با این خاصیت استفاده کرد. از دیگر مزیت های این نما این است که در صورت خرابی قسمتی از آن می توان آن بخش را جدا کرد و یک قطعه سالم جایگزین نمود. مواد مرکب کامپوزیت (فلزی – سرامیکی): هر دو فاز فلزی و سرامیکی در این مواد وجود دارد . اینکه چه رنگ و کدام طرح سرامیک را برای دیورا یا کف آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. استفاده از سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر زیبایی بصری محاسن دیگری هم دارد. پس از پخت کاشی در کوره یک لایه لعاب بر روی آن برای حفظ خواص کاشی و همچنین زیبایی طرح و رنگ و حفاظت و افزایش مقاومت لایه رویی بر روی آن زده میشود. اگر این کار بهدرستی و با رعایت نکات جزئی اما مهم انجام نشود نه تنها نمیتواند باعث حفاظت بدنه و زیبایی خودرو شما شود بلکه نتیجهی کاملاً عکس در پی آن است.

دیدگاهتان را بنویسید