این 10 Manget را به شرکت اجرای نمای خشک خود اضافه کنید

در زمان حکومتهای آل بویه و سلجوقیان قم روبه توسعه و پیشرفت نهاد و دوباره با حملهٔ مغولان متحمل خسارت شد که در نهایت با قدرت یافتن صفویان در ایران و رسمی شدن مذهب شیعه شهر به تدریج توسعه یافت. مردم قم در دوران امویان و عباسیان و در زمانهای حکومت هارون الرشید، مأمون، معتصم، معتمد عباسی و حاکمان دیگر چندین بار ضد حکومتهای وقت شورش کرده و از پرداخت مالیات سرباززدند که در بیشتر موارد سرکوب شده و قم متحمل خسارات زیادی شدهاست. در سالهای پس از انقلاب ۱۹۷۹ ایران انجام کاوشهای باستانشناسی در منطقه قمرود قم نیز درستی این گفته را تأیید میکند. یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. نیز شناخته میشود. قم یکی از شهرهای مهاجرپذیر ایران است تعداد زیادی از اتباع افغانستانی و پاکستانی و عرب در قم مهاجر هستند. ظرفیت و پتانسیل صنعتی قم در بخشهای مختلف بسیار مناسب است.

اجرای نمای خشک آجر

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با استفاده از این سرامیک کمتر از سرامیک مجوف پرسلانی است و همین موضوع باعث شده است که بیشتر کارفرمایان این سرامیک را برای نمای ساختمانشان انتخاب کنند. در حال حاضر از این تایل­ها برای نماسازی ساختمان­های مختلف استفاده میشود و اجرای آن­ها به دو روش امکان­پذیر است. عموما طراحان این نوع مصالح را برای سطوحی از نما که به صورت سلب و یکپارچه اند در نطر میگیرند. بطور مثال در مناطق گرم و مرطوب در زمان اجرای نمای سرامیک خشک در قسمت پشتی پوشش نما درزهایی تعبیه شده که این درزها باعث تبادل رطوبت می شوند یا در مناطق با آب و هوای سرد وگرم وخشک هوای پشت پوشش نما محبوس شده و امکان تهویه در آن وجود نداشته ، این هوای محبوس بعنوان عایق مانع از ورود و خروج هوا از بیرون به داخل و بالعکس خواهد شد و نقش مهمی در کاهش انرژی مصرفی ساختمان خواهد داشت. نمای اجرا شده به این شکل باعث دو پوسته شدن ساختمان شده که فضای خالی ما بین ساختمان ونما امکان ایجاد عایق های مختلف را فراهم می کند هم چنین می توان بسته به شرایط جوی و آب و هوای منطقه مورد نظر امکان تهویه یا عدم تهویه این محدوده را فراهم کرد. ​This  data h as  be en gen᠎erat​ed by behsaznama Con᠎tent G​ener ator Dem oversion.

در اغلب سیستم های نمای خشک به منظور جلوگیری از نم یا رطوبت به داخل ساختمان ، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد می کنند. همچنین در پشت سرامیک ها توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. در این روش از دستگاه های شیارزن جهت ایجاد شیاردر پشت سرامیک ها استفاده شده که در داخل این شیارها کلیپس هایی از جنس آلومینیوم از طریق چسب های مخصوص قرار گرفته و تثبیت می گردند؛ این کلیپس ها امکان قرارگیری سرامیک ها را روی ریل های افقی آلومینیومی فراهم ساخته و در پایان نصب و رگلاژ نهایی سرامیک ها از طریق پیچ تنظیمی این کلیپس ها صورت می گیرد.این روش نسبت به روش کلیپسی ایمنی کمتری داشته زیرا شیارایجاد شده در پشت سرامیک ها باعث ضعیف شدن وکاهش مقاومت آنها می شود. سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ی 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت . این پروژه تنها پروژه ایران است که کلنگ آن برای آنکه باعث مطالبهای از سوی مردم نشود به جای مبدأ در مقصد طرح به زمین زده شدهاست.

اجرای نمای خشک سرامیک

این خانه شاید یکی از زیباترین خانههای تاریخی در ایران باشد، اما تعداد بسیار اندکی از گردشگران و حتی مردم قم از وجود این خانه با خبراند. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. در سال های اخیر در ساختمان های بلند به عنوان یکی از بهترین روش ها محسوب می شود. برخی از آنها رنگ های بسیار خاصی دارند که با استفاده از بهترین متریال ها و با دوام ترین متریال ها تولید شده اند. از نظر دمایی بهترین زمان برای سفر به این شهر در ماههای فروردین، اردیبهشت، مهر و آبان است. اعمال آن دو رکعت نماز تحیت مسجد است و دو رکعت نماز استغاثه به صاحب الزمان که به نماز امام زمان مشهور است به شیوهای خاص به جای آورده میشود. در این صورت قدمت شهر قم و حومهٔ آن به زمان پیدایش تمدن در حدود ۱۰هزار سال قبل میرسد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید