چیزی که شما نکردید توجه کنید در مورد نمای ساختمان بسیار موثر است – اما بسیار ساده

بنابراین برای نصب آن باید از چسب سرامیک پرسلان استفاده کرد. به دلیل این خاصیت می توان از آن در شهرهای مرطوب شمالی استفاده کرد. تعیین بودجه شما را به سمت انتخاب درست نمای سرامیک خشک مورد نظر راهنمایی خواهد کرد. این سرامیکها به دلایل محیطی، بعد از مدت کوتاهی رنگ خود را از دست میدهند که این موضوع میتواند تاثیر قابل توجهی در زیبایی آنها داشته باشد؛ بنابراین میتوان گفت که نمای سرامیکی در ابتدای کار ممکن است خیلی زیبا به نظر برسد اما بعد از مدت کوتاهی تمام این زیبایی از بین میرود و ظاهر بسیار بدی به ساختمان شما میدهد. نمای خشک از زمانی مورد استفاده قرار گرفت که معماران و طراحان ساختمان تصمیم گرفتند برای نمای سازههای خود از متریالی مقاومتر و بادوامتر استفاده کنند. به این ترتیب که نصب نما به صورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع طرح و جنس و رنگ فراوان را برای ما فراهم می آورد. This was gener​at ed ᠎with behsaznama C᠎on te nt Generator ᠎DEMO!

نصاب نمای سرامیک خشک

در پاسخ به این سوال باید گفت که هر کدام از این نماها، به شکل خاصی نصب میشوند. در زیر به چند مورد از سوالات متداول کاربران در همین زمینه اشاره میکنیم و بهطور خلاصه به آنها پاسخ میدهیم. در ادامه به انواع نمای سرامیک پرسلان ساختمان اشاره میکنیم. وزن پایین: وزن نمای خشک در مقایسه با نماهای سنتی به مراتب کمتر است. نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. از مزایای استفاده از سرامیک به عنوان نمای خشک آن است که دوام بسیار بالایی دارند و پس از گذشت سالها، همچنان زیبایی و جلوه خود را حفظ میکنند. به عنوان مثال جذب بسیار پایین آب در سرامیک های پرسلانی (حداکثر ۰٫۵ درصد ) باعث می شود که چسبندگی ملات ماسه سیمان به آن در حد صفر باشد و در نتیجه امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش معمول ملاتی، امکان پذیر نباشد. برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود.

مزایای نمای سرامیک خشک

حفره تخلیه هوایی تعبیه شده در سیستم به این معنی می باشد که آب باران به درون حفره نفوذ نمیکند و در نتیجه سطح مقاومت خوبی در مقابل از خود بروز می دهد. نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علی رغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. مقاومت زیاد: نمای خشک در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت زیادی دارد و در مقابل باد و باران کاملا مقاوم است. سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد وگرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان هایی که امکان وزش طوفان و شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. همچنین در هنگام نصب سرامیک در نما به شیوه خشک فاصله ای چند میلیمتری بین سرامیک ها گذاشته میشود که هم از شکسته شدن آنها در اثر انقباض و انبساط جلوگیری میکند و هم زیبایی بیشتری دارد. در سیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنۀ ساختمان محکم می شود سپس چهارچوب یا اسکلت نگه دارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می باشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک یا رعایت فاصله از عایق حرارتی برروی چهارچوب نگه دارنده کلیک قرار گیرد.

نحوه نصب نمای خشک

نمای سرامیک خشک چیست؟ تنوع نماهای خشک ساختمان بسیار زیاد است. انتخاب یک نما بسیار اهمیت دارد. به جرات می توانیم بگوییم که سرمایه گذاری روی این نما یک کار هوشمندانه است و شما می توانید تا مدت ها بر سلامت این نما حساب کنید. سبکی قطعات که صرفا جهت کم کردن وزن نماها طراحی شده اند، مزیت مهمی در نصب سیستم به حساب می آید. نیاز به ایجاد روزنه در دیوارۀ ساختمان افزایش یافت و در نتیجه نیاز به پوستۀ دیگری به نام نما جهت حفاظت بیشتر، به وجود آمد. همچنین ما راهنماییهای لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهیم. شرکت کارووین به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه طراحی و اجرای نما خشک آماده است تا پروژههای شما عزیزان را به بهترین و بهصرفهترین شکل ممکن اجرا کند. شرکت کارووین پیشرو در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای خشک ساختمانی و مبتکر طرحهای خلاقانه در این حوزه است.

دیدگاهتان را بنویسید