رنگ سرامیک و چاک نوریس Impact

این نوع از سرامیک بدنه ماشین، قوی ترین پوشش موجود است که در برابر خط و خش ها مقاومت بالایی دارد. 3. در این مرحله پوشش عایق به وسیله بست هاي مناسب به دیوار پشتیبان متصل میشود. 1. ریلهای قائم آلومینیومی با درزبند که به دیوار پشتیبان به وسیله براکتها و بستهای مورد نیاز متصل شده است. 2. بستهای آلومینیومی با واشرهای عایق که بستها به ریلها به نحو مناسبی متصل میشوند و واشرها مانع ایجاد صدای لرزش حاصل از باد میشوند. این سرامیک ها با رنگ سرخشان باعث میشوند تا فضا و دکوراسیون داخلی خانه حس و حالی صمیمیتر و دوستانه تر داشته باشد. استفاده از شیشههای رنگی در دکوراسیون داخلی واقعا زیبا و هیجان انگیز است. رنگی که برای سرامیک در منازل و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند می تواند ترند سال باشد اما انتخاب رنگ سرامیک باید طبق اصول و قواعدی استفاده شود. به منظور داشتن نگهداری هرچه کمتر ، انتخاب گیاه با ارتفاع رشد طبیعی که برابر با ارتفاع رشد مورد نظر باشد ، مناسب است. زیرسازی نصب خشک سرامیک، متشکل از پروفیلهای قائم و براکتهای اتصال است که این پروفیلها و براکتها از آلیاژ آلومینیوم با حداقل ضخامت ۲ میلی متر تشکیل شده است. Artic᠎le w as created wi th GS​A ᠎Co ntent ​Ge​nerato​r  DEMO!

نصاب نمای سرامیک خشک

بهتر است بعد از هر لایه رنگ یک شبانه روز صبر کنید تا رنگ کاملا خشک شود و بعد لایه بعدی رنگ را بزنید. براي ایجاد سوراخ ریل در محل، فاصله سوراخ انتهایی تا انتهای ریل باید ۲۵ میلی متر است. در این سیستم با استفاده از دستگاه های مخصوص در محل تعیین شده با عمق قابل کنترل، متناسب با نوع و ضخامت سرامیک، سوراخی که انتهای آن به اصطلاح پافیلی می شود ایجاد می گردد و کلیپس ها با استفاده از انکرهای آلیاژی به پشت سرامیک ها متصل شده و پلاک ها بصورت هنگ بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی نصب و رگلاژ می گردند. برای جلوگیری از جلب توجه بستها، میتوان آنها را با رنگهای کورهای متناسب با رنگ سرامیک، رنگ نمود. همچنین میتوان از سایر مصالح جدا کننده مانند رنگ قیری برای پوشش سطوح آلومینیومی که ممکن است در تماس با سایر مصالح قرار گیرند، استفاده کرد. این پروفیلها و براکتها به نحوی به دیوار پشتیبان متصل میشوند که قادر به تحمل انبساط و انقباض حرارتی و همچنین تغییر شکلهای تکیه گاه باشند به طوری که باعث ایجاد تنش و آسیب در پوشش نمای سرامیکی نشود. نوع، موقعیت و تعداد مهارهای براکتها به دیوار پشتیبان بستگی به مشخصات مکانیکی اتصال و نیروهای منتقل شده از نمای سرامیکی به دیوار پشتیبان توسط اتصال دارد.

سرامیک نانوتیس

1. پس از طراحی المانهای نمای سرامیکی بر اساس طرح به دست آمده براکتها به وسیله بستها مکانیکی به دیوار پشتیبان متصل میشوند. دیوار پشتیبان نمای سرامیکی که بار سیستم اتصال خشک سرامیکی به آن وارد میشود باید از نظر دارا بودن سطحی صاف و شاغولی و در محدوده رواداری های مجاز و شرایط تعیین شده برای نصب سیستم سرامیکی بررسی شود. نماهای آجری، سنگی، شیشه ای، سیمانی، سرامیکی، کامپوزیتی، اچ پی ال و ترموود قابلیت شستشو و پاکسازی را دارا می باشند. تا حدامکان لکه را بتراشید و با تینر، باقیِ لکه را پاک کنید. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. شکل گرانول ها و درصد رطوبت موجود در آنها باعث می شود در هنگام پرس کاملا در هم قفل شده و همین مسئله دلیل بالا رفتن دانسیته می گردد.

در نظر بگیرید نمای ساختمان مهارت‌ها اما به هیچ وجه توقف افزایش

بست به زیرسازی و شبکه آلومینیومی مطابق شکل زیر متصل میشود. اجزای یک سیستم نصب خشک سرامیک به شرح زیر است. مجموعه خدمات ما، یک پکیج کامل از مراحل طراحی اولیه تا نصب و اجرای سیستم ها را در بر می گیرد. ↓ ✔ روش اجرای نمای سرامیک حیاط ارزان↓ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط امروزه شاهد استفاده از سرامیک در بخش نما ساختمان هستیم. برخی از تعریف های مهم این مفهوم در جدول III منبع فهرست شده است. در روش نصب نمایان برای اتصال سرامیک به پروفیلها میتوان از بتونه نیز استفاده نمود. سیستم نصب نمایان مطمئن ترین روش نصب سرامیکهای پرسلان به روش خشک در نمای سرامیکی است. ابعاد بست و نوع اتصال دهنده و فواصل نصب بستها به ساختمان با توجه به بارهای وارده بر نمای سرامیکی محاسبه شود. فواصل اتصال دهندهها باید با توجه به نیروهای وارده مشخص شود. نکته ای که قبل از شستشوی نمای سنگی بایستی مورد احتیاط و توجه قرار بگیرد و از ایجاد خطرات جانی و مالی و خطرات احتمالی پیشگیری شود این است که باید قبل از شستشو از تثبیت و محکم بودن سنگ نمای ساختمان اطمینان پیدا کنیم چرا که در صورت جدا بودن سنگ از سیمان و شل بودن سنگ احتمال ریزش سنگ در اثر فشار بالای اب خروجی واترجت را شاهد خواهیم بود پس قبل از اقدام به شستشوی نمای ساختمان، سنگ های نمارا به روش پیچ و رولپلاک سنگ تثبیت میکنیم و سپس برای شستشوی نما اقدام میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید