چگونه با اجرای نمای خشک آجر در 15 دقیقه بهتر شوید

شستشوی نمای دیوار و اجرای نانو نمااز مواد نانو علاوه بر شستشوی نمای ساختمان و ابگریز کردن سنگ نما در منازل و رستوران ها و لوکس اتومبیل استفاده میشود. رنگ بندی برخی از آنها دارای جزئیات بسیار ریزی می باشد و بیشتر برای آن دسته از ساختمان هایی که لوکس هستند به کار برده می شوند. در صورتی که نمای ساختمان دارای جرم و کثیفی زیادی باشد میبایست از مواد شوینده های گوناگون و زمان بالا برای نظافت نما استفاده کنیم که همین باعث افزایش هزینه و قیمت نماشویی میشود. از ابتدای پیدایش نماهای ساختمانی سنگین، مسائل مربوط سازه و ظاهر ( نما ) ساختمان را در کنار یکدیگر و به موازات هم حل می کردند. در سیستم اجرای نمای خشک آجری برای اتصال آجرها به هم از ملات استفاده نمی شود و از اتصالات خاصی چون گیره ها و یراق آلات استفاده می شود. نماشویی آجری – نماشویی سنگی – نماشویی رومی – نماشویی سیمانی – و کلیه سطوح فلزی و زنگ زده.

متریال نمای خشک

مانند نمای شیشه ای یک ساختمان یا نمای کامپوزیت و سازه های فلزی صاف … نماشویی ساختمان معمولا در شهریور ماه و یا در نزدیکی عید انجام میشود. نمای کامپوزیت به علت سطح صاف و صیقلی بودن معمولا به عنوان پوشش خارجی ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد.در برخی از این ساختمانها که در شهر های صنعتی قراردارند به علت باران های اسیدی و الودگی هوا و دود و چربی به سرعت بر روی سطح نمای کامپوزیت می نشیند و در صورتی که به موقع اقدام به شستشوی نما نکنیم رسوب به خورد کامپوزیت رفته و دیگر قابل پاک شدن نمیباشد. در این میان سنگ هایی که صیقل داده شده باشند و نیز درخشندگی بیشتری داشته باشند قیمت بالاتری دارند. تا بتواند لکه هایی که به سختی از سطح نما کنده میشود را حل کند. استفاده از روش ها و متریال های نام برده شده مانند ورق کامپوزیت در نمای ساختمان که با عنوان نمای خشک معرفی شد، باعث تنوع در انتخاب و هزینه ی نصب آن شده است. انتخاب مصالح مورد نیاز بر اساس سبک اجرایی تعیین میشود. قیمت سرامیک خشک نما در بازار تهران بر اساس برآورد هزینه اولیه یک متر نمای آن جهت اجرای دیوار صاف و بدون پنجره مختلف می باشد.

اجرای نمای خشک سنگ

سرامیک نما به علت عایق حرارتی بالایی که دارد بیشتر برای نمای خارجی ساختمان های مناطق سردسیری مانند: زنجان، کرمانشاه، تبریز، سنندج و… و زمان بیشتری برای پاکیزگی تلف میشود.به این دلیل که در نماشویی کامپوزیت تمام سطح نما باید بادست شستشو گردد همین باعث اتلاف وقت میشود این روش را با اسفنج و تی و مواد شوینده انجام میدهیم.و در آخر کل سطح را دستمال میکشیم تا به براقیت برسیم. روش کار به این صورت است که با استفاده از ابر یا اسفنج سطح شیشه را به طور کامل با مواد شوینده شستشو می کنیم و با تی لاستیکی و قسمت ابرویی شیشه پا کن آب باقی مانده روی شیشه را پاک می کنیم. 4- از علت های دیگر که در هزینه شستشو تاثیر میگذارد ارتفاع یک سازه یا ساختمان است. در شهر های بزرگ و کلان شهر ها دود خودرو ها و آلودگی های کارخانه های صنعتی باعث ایجاد آلاینده های هوا میشوند که بخش زیادی از این الودگی ها توسط گیاهان و درختان و جنگل ها تجزیه و تصفیه می شود.اما بخش عظیمی از الودگی در هوا بصورت معلق میماند که به مرور زمان روی نمای ساختمان فرود می آید و با انباشته شدن بر زیبایی و شکل ظاهری نما اثرات نامطلوبی جای میگذارد. Article w᠎as c re​at ed wi th behsaznama C on​tent Generator᠎ D emover sion!

روش مصرف مواد نانو به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه چربی و الودگی گردوخاک تمیز و خشک میکنیم.برای رسیدن به این تمیزی سطوح توسط شستشوی نما با دستگاه واترجت ایجاد میکنیم و هرگونه آلودگی را از سطح مورد نظر میزداییم. این محصول استراتژیک در کشور و حتی جهان از بازار داغی برخوردار بوده و به دلیل کاربردهای فراوان آن خریداران زیادی دارد که با طرح و مدل های مختلف و با نرخ های متفاوت وارد بازار می شود. در صورت محکم نبودن اتصال سرامیک نما با وارد شدن کوچکترین ضربه به ساختمان و یا شوک حرارتی، سرامیک از نما ادامه مطلب جدا می شود. یکی دیگر از مصالح خشک و مدرن فایبر سمنت برد است که در طرح های چوبی و سیمانی وارد بازار می شود . از آنجایی که هزینه بازسازی یک مسكن یا يكتا آپارتمانی بسیار مفروق با صرفه پژمرده از تخریب و نوسازی کل خانه می باشد بنابرين برای یک دکوراسیون داخلی زیبا و كهتر کردن اتاق ها ، آشپزخانه و یا تغییر تو نمايان و نمای ساختمان بهترین متد و ایده ؛ بازسازی مسكن شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید