چه چیزی یک نمای ساختمان را می سازد؟

زیرا سرامیک باعث می شود که آب کمتری جذب ساختمان شود. و در نهایت در انتخاب نوع خاصی از سیستم نمای ساختمان شرایط آب و هوای بوم، شرایط و قوانین و اولویت های افراد نقش مهمی ایفا می کند. بهصورت کلی، سیستم هنگینگ به سیستم فیکس برای داشتن نمای کامپوزیت آلومینیومی بادوام بالاتر، اولویت دارد. از سنگ در روش اجرای سنتی هم استفاده میشود، اما در روش نمای خشک، از اتصالات فلزی برای نگه داشتن و فیکس کردن سنگها استفاده میکنند که ایمنی و زیبایی را ارتقا میبخشد. به منظور زیبایی و همرنگ بودن بندکشی با زمینه کاشی ها با مخلوط کردن پودرسنگ و سیمان سفید و پودر رنگ مورد نظر که به نسبت خاصی مخلوط می گردند و توسط دوغاب تهیه شده کاشی ها را بندکشی می کنند و پس از مدت کوتاهی دوغاب اضافی که روی کاشی های باقی مانده است را با گونی نم دار پاک می کنند ، چون ممکن است پس از خشک شدن قابل پاک کردن نباشد . همچنین به هنگام نصب کاشی ها باید دقت نمود چسب کاشی روی کاشی باقی نماند ، چون پس از خشک شدن ، به راحتی قابل پاک کردن نمی باشد .

سرامیک نانوتیس

 This was g​ener᠎ated ᠎by behsaznama Co ntent Gene rator DE MO!

همانطور که میدانید به دلیل فلزی بودن جنس ورقها، واکنش آنها در برابر حرارت و برودت بهصورت معکوس هست. چراکه سرعت اجرای این نما بسیار بیشتر از نماهای دیگر هست، دلیل این سرعت به خاطر قطعات از پیشساخته است که فقط نیاز به نصب در محل اجرا دارند. همچنین اگر مصالح آنها کیفیت مناسبی نداشته باشد و به درستی نصب نشود، احتمال ریزش و شکستگی وجود دارد که این یکی دیگر از معایب نماهای سرامیکی است. به راحتی تمیز می­شود. استرچ متال به عنوان یکی از متریال های مدرن جهت پوشش نهایی در نمای دوپوسته قابلیت نورپردازی در شب را برای ساختمان فراهم می آورد . در پروژههایی که زمان به اتمام رسیدن کار اهمیت زیادی دارد توصیه میشود از نمای آلومینیومی استفاده شود. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. Th​is artic le w as generated ​by G SA  Co᠎nten t ᠎Gene rato​r ᠎DE᠎MO!

چگونه بودن در بالاترین 10 با نمای ساختمان

به گروهی خاص از محصولات سرامیک که دارای مشخصات پرسلان بوده و در فرایند شکل دهی خاص برای قطعات خاص مورد نیاز ساختمان ، طراحی و برنامه ریزی شده باشند ، اطلاق می شوند . این محصول، گسترده وسیعی از رنگ های مختلف را در صنعت ساختمان وارد می نماید. همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی دارد. که در صورت نصب صحیح ورقهای آلومینیومی میتوان از این ویژگی در جهت رعایت کردن قوانین مصوب نظاممهندسی و ساختوساز استفاده کرد. نهایتاً ورقهای آلومینیوم کامپوزیت بهوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار میگیرند، بر روی لامل ها نصب میگردند. فناوری تولید آجر پرسلانی، به طراحان اجازه میدهد که ترکیب های متنوعی از رنگ و بافت را بر نمای ساختمان پیاده کنند. با حرکت دنیای ساختوساز به سمت عصر مدرن، تولید مصالح ساختمانی نیز دستخوش تغییر قرارگرفته تا پاسخگوی نیاز طراحان و مجریان باشد. همچنین در مواردی که امکان جذب آب وجود نداشته باشد یا فاصله 4 سانتی متری کافی برای عمق مناسبی از ملات در نظر گرفته نشده باشد با محدودیت در نصب نمای سرامیکی به شیوه سنتی مواجه خواهیم شد.

نمای ساختمان چیست؟

نمای کامپوزیت، نمایی است که در روکش نهایی آن، از ورق آلومینیوم استفاده شده است. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیکونی پر میکنند. یعنی یک ساختمان با نمای کامپوزیت در منطقه گرم، از ساختمانی مشابه در همان منطقه با نمایی دیگر گرمتر است و یک ساختمان با نما کامپوزیت در منطقه سرد از ساختمانی مشابه در همان منطقه سردتر است. به همین جهت روزانه شاهد گسترش نمای کامپوزیت در سطح شهر هستیم. چنانچه در روش اعمال چاپ از تکنولوژی چاپ رندوم استفاده شده باشد، ماهیت طرح مشابه نمونه های طبیعی دارای افکت های متنوع طرح و رنگ بوده که در زیبایی طرح نقش به سزایی دارند . سرامیک ها اغلب به صورت رنگ های یک دست در بازار موجود هستند و ترکیب آنها در نما، زیبایی و جلوه خاصی به ساختمان می بخشد. کم بودن وزن ورقهای کامپوزیت آلومینیومی نسبت به وزن دیگر مصالح باعث کاهش وزن مرده ساختمان میشود. برخی از مزایای دیگر نمای کامپوزیت به ویژگیهای ساختاری ورقهای آلومینیومی برمیگردد. موجودی سرامیکها اغلب بهصورت رنگهای یکدست در بازار است و ترکیب آنها در نمای ساختمان، ظاهری زیبا و شکیل که غالباً موردپسند عامهای از مردم است را ارائه میدهد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نما.

دیدگاهتان را بنویسید